..uunissa.. pitää syödä että jaksaa aina myöhään yöhön asti radalla wiilettää.. puleerasin itseni oikein loistokuntoon.. vaikka huomenna peilissä katsoo joku hemmetinpunasilmäinen mörkö..
meatballsit muhii
6
337
Vastaukset
heräsin...mun peilissä oli joku outo muija ja sit viel kaiken päätteeks se outo muija meni ja rikko sen samperin peilin....=:)))))
pervokki kirjoitti:
..on pelottavaa.. oliks sillä punaset silmät?..
ihan karmeet....hih...=:))))sit viel hiukset pystyssä ku kaveri päätti että brune ei lettejä laita...juma ku se tupeeras nää hiukset mähän oli ihan peikon näköinen.....=:))
BBrunetti kirjoitti:
ihan karmeet....hih...=:))))sit viel hiukset pystyssä ku kaveri päätti että brune ei lettejä laita...juma ku se tupeeras nää hiukset mähän oli ihan peikon näköinen.....=:))
..hiukset on jees.. mulla oli joskus pitkät...nyt aika lyhyet kun parturi innostu leikkaa mut sit kun ne on taas sopivan pitkät niin aineita päähän vaan ja mustat vaatteet sit mä oon taas-rockpeikko..
olit varmaan tosi jes näkönen tupeerattuna..pervokki kirjoitti:
..hiukset on jees.. mulla oli joskus pitkät...nyt aika lyhyet kun parturi innostu leikkaa mut sit kun ne on taas sopivan pitkät niin aineita päähän vaan ja mustat vaatteet sit mä oon taas-rockpeikko..
olit varmaan tosi jes näkönen tupeerattuna..osaa sanoa et olinko jees,,, mut kyl se aamul tuo pehko oli ihan karmee...töitä tein ku sain sen harjattua...hih..=:))
BBrunetti kirjoitti:
osaa sanoa et olinko jees,,, mut kyl se aamul tuo pehko oli ihan karmee...töitä tein ku sain sen harjattua...hih..=:))
..yrittänyt omaa tukkaani saada sopivaks mut äähh pitää antaa kasvaa vielä vähäsen..
hups bussi lähtee 15 minuutin kuluttuu.. pitääpä alkaa pukeutuu.. hywät lauantain jatkot..
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418777Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261749T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli291721- 1301461
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941130Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81099- 711077
- 92912
- 49795
- 75767