Eli entistä hullummaks menneet. Mikä pir... kaikkia riivaa, kun niin hiljaista. Minullakin mennyt koko päivä rakast... eikun ravaamisessa ympäri kaupunkia.
Jotain muka etsin ja mitään en löytänyt.
No.. säästyipä rahat. Ja niin on nyt hyvä mieli :=))))
Ootteko seonneet kaikki !!
26
716
Vastaukset
- AMR-52
...mänt sekasii,rahat loppu,kahvi loppu,eikä ees
roibosteetä,vain muutama lipton pussi..(((
ja viel pätkä Huuhaa-sedän laulusta:"kuin oli hän myös saanut tiploomin käten vaihtossa vauhtissa". et surkiast männöö..(((
no,jottai hyvääkin,ei oo alkoo teht miel..)))))- yksitypy
kovin apaattiseks heittäydy. Vaikka kyllä tuo kahvin loppuminen on paha juttu. Olen nähnyt miten ihmiseen vaikuttaa kahvin puute. Siinä on leikki kaukana :=))) Typyllä kun ei ole mitään riippuvuutta mihinkään....paisi :=))) No jätän mainitsematta.
Rooibos-teehen ei riippuvuutta tule.
Käy nyt siltä naapurin emännältä kaffea lainaamassa :=))) - AMR-52
yksitypy kirjoitti:
kovin apaattiseks heittäydy. Vaikka kyllä tuo kahvin loppuminen on paha juttu. Olen nähnyt miten ihmiseen vaikuttaa kahvin puute. Siinä on leikki kaukana :=))) Typyllä kun ei ole mitään riippuvuutta mihinkään....paisi :=))) No jätän mainitsematta.
Rooibos-teehen ei riippuvuutta tule.
Käy nyt siltä naapurin emännältä kaffea lainaamassa :=)))..siel ukko kotona..(( aamul funtsin,kumpi tärkeempää,kahvi vai tupakki. tupakkia ostin.
ja voi onneton,kotiin tullessani huomasin,et olikin hyllys täys toppa tupakkaa...(((
no,eiköhän täst kirkastu,välil käy näin..)))
vkl:n jälkeen taas kaikki Ok.....))) - yksitypy
AMR-52 kirjoitti:
..siel ukko kotona..(( aamul funtsin,kumpi tärkeempää,kahvi vai tupakki. tupakkia ostin.
ja voi onneton,kotiin tullessani huomasin,et olikin hyllys täys toppa tupakkaa...(((
no,eiköhän täst kirkastu,välil käy näin..)))
vkl:n jälkeen taas kaikki Ok.....)))jos siellä ukko kotona, jos kahvia lainaa?
Hmmm... mitäs sinä oikein olisitkaan sieltä hakenut :=)))
Ettei ollut vain pahat mielessä? :=))) - AMR-52
yksitypy kirjoitti:
jos siellä ukko kotona, jos kahvia lainaa?
Hmmm... mitäs sinä oikein olisitkaan sieltä hakenut :=)))
Ettei ollut vain pahat mielessä? :=)))...suinkaan,kyl tuolla teelläkin pärjää,jopa vatsaystävällistä,väittävät viisaat...))))
velipoika soitti Kilpisjärvelt,siellä vettä sataa,entä tundran reunal? tääl viel sirkiä pouta..)) - yksitypy
AMR-52 kirjoitti:
...suinkaan,kyl tuolla teelläkin pärjää,jopa vatsaystävällistä,väittävät viisaat...))))
velipoika soitti Kilpisjärvelt,siellä vettä sataa,entä tundran reunal? tääl viel sirkiä pouta..))päivän ja harmaata ollut. Mutta ainakin huomiseks lupas aurinkoa. Mutta eilisen ennusteen mukaan tänäänkin olis pitänyt paistaa, mutta ei.
Nyt antza sie tunnut olevan vähän alamaissa. Alas piristymään :=))))) - AMR-52
yksitypy kirjoitti:
päivän ja harmaata ollut. Mutta ainakin huomiseks lupas aurinkoa. Mutta eilisen ennusteen mukaan tänäänkin olis pitänyt paistaa, mutta ei.
Nyt antza sie tunnut olevan vähän alamaissa. Alas piristymään :=)))))...päiväl tein viikatehommii,taas päässy ruoho nin pitkäks,et piti ens viikatteel,ennenko voi leikkuril ajaa. kolottaa jäsenii,tuus hieromaan,pistän saunan palamaan...)))) puimuri
tos aidan takana puida napsuttaa....))))) - yksitypy
AMR-52 kirjoitti:
...päiväl tein viikatehommii,taas päässy ruoho nin pitkäks,et piti ens viikatteel,ennenko voi leikkuril ajaa. kolottaa jäsenii,tuus hieromaan,pistän saunan palamaan...)))) puimuri
tos aidan takana puida napsuttaa....)))))maalaismaisema siellä. Vai niin pitkäks sun ruoho on päässyt kasvamaan. Eikö se jäänyt sitten aika piikikkääks? Minäpä tulen vähän sua hieromaan.
Tässä Blue1:lta halpoja lentoja just katselen :=)))) - AMR-52
yksitypy kirjoitti:
maalaismaisema siellä. Vai niin pitkäks sun ruoho on päässyt kasvamaan. Eikö se jäänyt sitten aika piikikkääks? Minäpä tulen vähän sua hieromaan.
Tässä Blue1:lta halpoja lentoja just katselen :=))))...ainakaan helikopteril,niit rysähtää maahan kerran viikos nykyään. onkohan ilmakehä ohentunut nii paljo,ettei oo roottoreil mitään vatkattavaa....)))))))
- varatartsan
Hullua hullua, niin on! :o) Olen etsiskellyt yhden biisin sanoja koko päivän! Joku joskus kyseli niitä... Nyt ne on mulla jemmassa! :O) Heh!
Kuules typy, uskallanko, vai enkö uskalla? :o|- yksitypy
ei muuta kun anna palaa! Rohkea rokan syö :=))))
Mikähän biisi sieltä on tulossa? :=))) - varatartsan
yksitypy kirjoitti:
ei muuta kun anna palaa! Rohkea rokan syö :=))))
Mikähän biisi sieltä on tulossa? :=)))hyvä biisi, mihin ei meinannut sanoja löytyä millään. :o/ Mutta kun ei anna periksi, kaikki onnistuu! :o)
En taida uskaltaa, jännittää niin hirrrveesti! :o| - yksitypy
varatartsan kirjoitti:
hyvä biisi, mihin ei meinannut sanoja löytyä millään. :o/ Mutta kun ei anna periksi, kaikki onnistuu! :o)
En taida uskaltaa, jännittää niin hirrrveesti! :o|anna tulla vaan.
Hei. Mä ajattelin yhtä asiaa. Tuota Kollia olen vikitellyt niin kauan, eikä se ota mua tosissaan.
Mitä jos me alettais styylaamaan :=)))
Kun meillä vähän sama musiikkimakukin :=))) - varatartsan
yksitypy kirjoitti:
anna tulla vaan.
Hei. Mä ajattelin yhtä asiaa. Tuota Kollia olen vikitellyt niin kauan, eikä se ota mua tosissaan.
Mitä jos me alettais styylaamaan :=)))
Kun meillä vähän sama musiikkimakukin :=)))Kolli tolleen... Kuuntelee Queenia niin kovaa, ettei kuule sua!
Laitetaankos se biisi pian ruudulle, niin huuhaan sekakuoro pääsee taas laulamaan?
Styylaamaan...katellaan....
Uskallanko vai enko uskalla?:o| On tärkee juttu... - yksitypy
varatartsan kirjoitti:
Kolli tolleen... Kuuntelee Queenia niin kovaa, ettei kuule sua!
Laitetaankos se biisi pian ruudulle, niin huuhaan sekakuoro pääsee taas laulamaan?
Styylaamaan...katellaan....
Uskallanko vai enko uskalla?:o| On tärkee juttu...se biisi ruudulle. Tässä olen jo kovasti äänen avausta tehnyt :=))
Hopi,hopi.... - varatartsan
yksitypy kirjoitti:
se biisi ruudulle. Tässä olen jo kovasti äänen avausta tehnyt :=))
Hopi,hopi....se jo on. :o\
- yksitypy
varatartsan kirjoitti:
se jo on. :o\
se oli sitä telepatiaa. Samaan aikaa kirjoitin ja pyysin niitä sanoja, kun sen lähetit :=)))
Typy.....Noh...kaikki on potemassa jonkun asteista krapulaa... tai no ei ehkä kaikki... Mulla tää on kestänyt koko päivän...heh...noh iltaa kumminki muillekin...=:)))))
- yksitypy
sinä eilen karpulan itelles? No.. kyllä se jo tähän aikaan alkaa hymyilyttämään :=)))
Minä ajattelin, etten nyt tänä viikonloppuna sitä hanki, kun viime viikonloppu meni juhliessa :=))) yksitypy kirjoitti:
sinä eilen karpulan itelles? No.. kyllä se jo tähän aikaan alkaa hymyilyttämään :=)))
Minä ajattelin, etten nyt tänä viikonloppuna sitä hanki, kun viime viikonloppu meni juhliessa :=)))ja siihen kuului mies nimeltä yrjö...heh....:)) mutta emme yrjön kanssa tykkää toisistamme joten annoin kenkää sille....=;)))
- yksitypy
BBrunetti kirjoitti:
ja siihen kuului mies nimeltä yrjö...heh....:)) mutta emme yrjön kanssa tykkää toisistamme joten annoin kenkää sille....=;)))
minäkään en voi Yrjöa sietää. Mikähän vika lie niissä Yrjöissä onkaan. :=)))
yksitypy kirjoitti:
minäkään en voi Yrjöa sietää. Mikähän vika lie niissä Yrjöissä onkaan. :=)))
jotain pahasti vialla...Voi Yrjö rukka saa rukkaset aikas usein...heh=;)))
- AMR-52
BBrunetti kirjoitti:
jotain pahasti vialla...Voi Yrjö rukka saa rukkaset aikas usein...heh=;)))
...syy kun veli ei velkojaan maksa,Ykä nääs...))))
- nylkkäri
seonnut jo aikoja sitten
- yksitypy
mutta osaan vielä huuhaalle kirjoittaa. Ja jos sitä ei osais, niin sitten olis pahasti asiat :=)))
- nylkkäri
yksitypy kirjoitti:
mutta osaan vielä huuhaalle kirjoittaa. Ja jos sitä ei osais, niin sitten olis pahasti asiat :=)))
huuhaata jätä
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122246- 1081098
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,251095Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5944Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 86845
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573