Mikä komedia on sellainen missä saa suorastaan revetä lähes koko elokuvan ajan? Ja mikä komedia sopii myös lapsille, ei yhdyntöjä sun muita?
Itse pidän kaikista mies ja alaston ase leffoista sillä ne sopivat melekin koko perheelle ja Leslie Nielsenistä yleensäkkin mutta ne on katsottu liian moneen kertaan eikä ne enää jaksa naurattaa.
Nykyajan elokuvat on niin tylsiä ja on ärsyttävää kun aina kehutaan isolla kannessa hervottoman hauska, paras ikinä ja ei naurata yhtään.
Mikä komedia on paras?
8
1344
Vastaukset
- komedia
osastossa on useampiakin ketjuja joissa näitä on lueteltu. tsek dem.
- tietystikin!!!
Sehän se aina naurattaa...
- jag tycker om kids' movies =D
Hmm.. No jos koko perheelle sopivia leffoja pitäis olla niin minä ainaki tykkään kauheesti näistä Pixarin ja Disneyn yhteisistä lasten tietokoneanimaatoista....;) Niissä on monesti tehty tosi hyvää dialogia, naurattaa vanhempaakin.. Esim. Monsterit Oy., Nemoa etsimässä.. ja Shrek ehottomasti!!! (No se kyllä taitaa olla Dreamworksin..mutta kuitennii:D)
En tiiä sitten tykkäätkö ite tämäntyyppisistä..vai haluatko ihan oikeilla näyttelijöillä varustettuja elokuvia:D Mutta minä ainaki tykkään näistä, hyviä leffahetkiä teille ;)
Toivottavasti löytyy jotain mistä tykkäätte. - arpikudos
shrek!!!!
- diabolos
Nauroin varmaan koko elokuvan ajan.
- Siinä se
Eipä mikään leffa voi olla huvittavampi kuin Uuno Turhapuro, Häpy endkö. Voi video.. sen taidan justiinsa nyt laittaa taas vaihteeksi pyörimään!
- deusex44
Ne naurattaa ainakin mua,niin pirusti!!
- on hyvä
Toi on hyvä:
http://www.jahuu.fi/filmit/0015.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172393
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164732Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684