Mikä komedia on sellainen missä saa suorastaan revetä lähes koko elokuvan ajan? Ja mikä komedia sopii myös lapsille, ei yhdyntöjä sun muita?
Itse pidän kaikista mies ja alaston ase leffoista sillä ne sopivat melekin koko perheelle ja Leslie Nielsenistä yleensäkkin mutta ne on katsottu liian moneen kertaan eikä ne enää jaksa naurattaa.
Nykyajan elokuvat on niin tylsiä ja on ärsyttävää kun aina kehutaan isolla kannessa hervottoman hauska, paras ikinä ja ei naurata yhtään.
Mikä komedia on paras?
8
1315
Vastaukset
- komedia
osastossa on useampiakin ketjuja joissa näitä on lueteltu. tsek dem.
- tietystikin!!!
Sehän se aina naurattaa...
- jag tycker om kids' movies =D
Hmm.. No jos koko perheelle sopivia leffoja pitäis olla niin minä ainaki tykkään kauheesti näistä Pixarin ja Disneyn yhteisistä lasten tietokoneanimaatoista....;) Niissä on monesti tehty tosi hyvää dialogia, naurattaa vanhempaakin.. Esim. Monsterit Oy., Nemoa etsimässä.. ja Shrek ehottomasti!!! (No se kyllä taitaa olla Dreamworksin..mutta kuitennii:D)
En tiiä sitten tykkäätkö ite tämäntyyppisistä..vai haluatko ihan oikeilla näyttelijöillä varustettuja elokuvia:D Mutta minä ainaki tykkään näistä, hyviä leffahetkiä teille ;)
Toivottavasti löytyy jotain mistä tykkäätte. - arpikudos
shrek!!!!
- diabolos
Nauroin varmaan koko elokuvan ajan.
- Siinä se
Eipä mikään leffa voi olla huvittavampi kuin Uuno Turhapuro, Häpy endkö. Voi video.. sen taidan justiinsa nyt laittaa taas vaihteeksi pyörimään!
- deusex44
Ne naurattaa ainakin mua,niin pirusti!!
- on hyvä
Toi on hyvä:
http://www.jahuu.fi/filmit/0015.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984