stryper

metallurg

ompi aika hyvä

5

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rokkari82

      Mulla on kokoelma "Seven". To Hell with the Devil -biisit ihan loistavia!!! Kuvaa materiaalia!

      Uutta levyä "Reborn" oon vähän selannut mutta ei ollut niin hirveän hyvää.

      • Kuuntelin Stryperia nuoruudessani paljon ja To hell with the devil on heidän paras levynsä. En ole kovin vanha vieläkään, mutta ns. sukkuhousuheviosasto on kyllä jäänyt. Silti Stryperilla on paikkansa minulle kaikkein tärkeimpänä white metal -bändinä, joka ei jäänyt pelkäksi kristittyjen sisäpiirin jutuksi. Menestykseen sekulaaripuolella pitäisi nykyistenkin ns. gospel-artistien pyrkiä muutenkin kuin siirtymällä ihmissuhdelauluihin (tähän olisi esimerkkejä paljon, mutta en halua mustamaalata ketään).
        Stryperin paluu sen sijaan on pelottava ajatus. Olen nähnyt Stryperin ja Michael Sweetin vanhoja videoita ja niissä oli jo tarpeeksi korniutta minulle. No joo, maailmassa on huonoa huumoria muutenkin jo niin paljon ettei Stryperin come back siinä mielessä paljoa hetkauta.


    • UskoNainen

      Täytyy sanoa, että Michael Sweetin ääni on yksi kauneimmista lauluäänistä, mitä tiedän. Oikein hyvä ja kantava ja kuulas! Itse olen laulanut paljon ja näin naisena nolottaa, kun en yhtä ylhäälle laulullani pääse...

      Omistin joskus kaikki pitkäsoitot, mutta jossain mielenhäiriössä möin ne sitten pois. Nyt on hyllyssä To Hell With The Devilin poltettu versio ja LP:nä In God We Trust ja Soldiers Under Command. Tarkoitus olis noi kaikki jossain muodossa taas saada koottua.

    • Hienoa kun jaksavat rockata! Mielestäni Reborn-levyn paras biisi on Reborn.

    • ...niin, aika tasapaksua materiaalia...vai olisiko niin, että aukeaa vasta 100 kuuntelukerran jälkeen? Mr.Fox on edelleen kyllä melkoinen äijä kepin varressa, eikä Mr.Sweetin äänikään ole kärsinyt inflaatiota...sitä ne kristilliset arvot (vähemmän röökiä, enempi hallelujaata) tuovat mukanaan! Kuitenkin...jäin kaipaamaan jotain sellaista veret seisauttavaa tykitystä tyyliin In God We Trust (se oikea versio) tai To Hell With Devil...Reborn on ihan ookoo biisi, mutta...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1966
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      84
      831
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      519
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      467
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      76
      441
    Aihe