Olen edelleen polkuni alussa, vaikka luuin jo olevani ainakin puolimatkassa.
Mieleeni nousee kuvia nuoruudestani, kuvia, joissa teen aina jotain. Olen olemassa muita varten, mutta miksi minä oikeastaan olenkaan olemassa? Kaikki nuo vuodet, jolloin pelkäsin, kuitenkin jotenkin jaksoin, mutta aina pelkäsin.
Kaikki nuo ajat ovat menneet, mutta kannan niitä silti sisimmässäni, avanta ei tunnu löytyvän, vuodet joiden olisi pitänyt olla jotain muuta?
Olet vain kerran nuori? Olenko ollut todellakaan kertaakaan nuori?
Mitä on pelko? Pelko seuraa harteillasi, se jähmettyy käsiisi, olkavarsillesi, se kietoo sinut paulaan. Pelko taluttaa sinut pieneksi pimeään komeron, jossa on turvallista. Pelko ajaa sinut olemaan mykkä. Pelko seuraa sinua varjonasi, siskonasi. Pelolla ei ole silmiä, mutta silti se tuijottaa sinua peiton läpi, lakanoiden läpi, pimeyden laskeutuessa.
Oletko koskaan kokenut vuosikausia kestävää pelkoa, oletko kuunnellut sanoja seinän läpi niin että tuskin uskallat hengittää?
Minä olen.
Olen edelleen alussa
matkalainen(n)
1
297
Vastaukset 1
- Peloton
Mielenkiintoinen juttu. Siitä herää kuitenkin uteliaisuus eli mitä on tapahtunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 69871
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22852- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha541770- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561