uskoo tarotteihin, muutaman toteutuneen asian takia. On vaan parempi kun niiltä ei kysele paljoo, vähän eri juttu kun horoskoopit...
Mitähän pahaa mä nyt oon tehny kun tarot kortit anto mulle tommosen ennustuksen. Vai liekö käännöksessäni vikaa
Harmeja saattaa tulla kun olet liikkeellä ulkona tällä viikolla. Kaikki mitä voit tehdä on pysyä valppaana eikä ottaa turhia riskejä, ole varovainen kun kuljet myöhään illalla, karta naapureita ja valottomia ja pimeitä kulmia.
Sinulle tarjotaan lahjaksi tai lainaksi rahaa, mutta antajalla saattaa olla taka-ajatuksia. Pysy mieluummin erossa tarjouksesta ettet syyllisty rikokseen.
Lonen kolmospersoona
18
1059
Vastaukset
- ATS11
Miks maaiolma on täynnä kaikenlaisia hörhöjä vaihda lääkitys tai lisää annostusta...
- LonesomeMan
Älä pärski siinä, sun sairautes olis kans hyvä hoitaa
- LonesomeMan
manxman kirjoitti:
on toettu sanasoukeutta
sitä pienestä virheestä voi mennä koko asia päälaelleen.
- rahtari1
oot tainnu lukee jotain vähän vanhepaa vuosikertaa olevii valittuja paloja,muista tänään on hommia ja paatti kastetaan nimellä WANDERER
- LonesomeMan
Se on komiaa, "kulkuri" laitetaan vesille vihdoinkin.
- rahtari1
manxman kirjoitti:
mites tökkii?
tuntuu nyt olee ton yhen kans vähän trapullssii
......=:))))))
- LonesomeMan
Juh... tässä taas toista tuntia eikä vielä edes kahvia tippumassa
LonesomeMan kirjoitti:
Juh... tässä taas toista tuntia eikä vielä edes kahvia tippumassa
kahvin keittoon....=;))
- leidi_10
uskot sä oikeesti niihin kortteihin? Mä oon vaan telkkarissa nähny niitä..
- LonesomeMan
Mulla ollu kirjat ja kortit kaikki, mutta se meni siihen että oli hävitettävä ne, ihan vaan omaks parhaaks. Toi alotuksessa oleva tulee joka viikko sähköpostiin, kun kertoo syntymäkuntansa ja syntymäaikansa mieluusti minsan tarkkudella.
- rahtari1
raput alas,tartsani lupas tulla mukaan hoitaa köydet ja purjeet,et sekin pitäs viel saada kiinni,muuten joudutaan lasjee ankkuri heti veteen ja venttaa tartsania
- LonesomeMan
kun kerran lainas sitä viidakkorumpuaankin niin sillä yhden naisen sain kiinni.. onks niitä muita missäpäin näkyny???
- rahtari1
LonesomeMan kirjoitti:
kun kerran lainas sitä viidakkorumpuaankin niin sillä yhden naisen sain kiinni.. onks niitä muita missäpäin näkyny???
huumekoira ja alkolta lainattu toinen koira mut ei ne oo mitään löytäny,kuule mä luulen et siirretään sen lasku huomiseen,tää on kapteenin sana
- LonesomeMan
rahtari1 kirjoitti:
huumekoira ja alkolta lainattu toinen koira mut ei ne oo mitään löytäny,kuule mä luulen et siirretään sen lasku huomiseen,tää on kapteenin sana
siirtää, kyllä se vielä toteutuu, joku pannu vinoillessaan ihmelinkin tonne ihan ylös, sinne ei kannata klikata, panin sinne varotuksen kertanikillä heti kun pääsin sieltä pois!!!
- rahtari1
LonesomeMan kirjoitti:
siirtää, kyllä se vielä toteutuu, joku pannu vinoillessaan ihmelinkin tonne ihan ylös, sinne ei kannata klikata, panin sinne varotuksen kertanikillä heti kun pääsin sieltä pois!!!
itteni siit pois kesken ohjelman
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5912040- 1001016
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18967Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101826Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4817Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50749- 70747
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74678- 65553