Uskaltaako Live cd:eitä työntää kaverin windows koneeseen tyyliin "kato ite ja vaihda käyttistä". Noloa olis jos se jotenkin sekottais niitten asetukset tms. kun ovat niin onnessaan uusista winurikoneistaan. Eli onko vaaraa, että live-cd:t sekottaa wintoosan? Mihin esim. Mandriva move tai Kanotix kirjoittavat käyttäjäkohtaiset asetukset, lisäohjelma-asennukset, käyttäjien omat tiedostot yms. yms. Onko winukka persiillään sen jälkeen, kun se menee jo ihan itsestäänkin sekaisin hyvin helposti.
Live cd - uskaltaako wintoosaan
7
600
Vastaukset
- Pekka
Kokeilla live-cd:llä. ite kokeilin ubuntu-linuxia live-cd ja hienosti toimi, eikä mikään mennyt windowsissa sekasin, ei se linux winukkatta sekota jollei windows sitä ite tee
- linuxit
Jos käytät live-cd jutskaa, sillä ei ole mitään vaikutusta windowsiin, sillä kätyttis (linux) ladataan silloin cdltä ja se toimii ainoastaan cdltä ei asennu koneeseen...tms.
- tux
Juu, työnnä live pinkku koneeseen vaan. Itse olen kokeillut monen monta eri versiota ja eikä ole vintoosa särkynyt.
- kokeilla
Kokeilkaa vaan, ei sekoa kone. Itse olen kokeillut neljää
live/cd:tä. Viimeksi oli vuorossa puppy, tosi nopea.
Knoppix:in saa suomenkielellä. pelkäät että sekoittaa, niin ota kovalevy(t) irti, niin sit ainakin pysyvät kunnossa... Koska LiveCD version EIVÄT tarvitse kovoa laisinkaan, jollet tallenna asetuksia (tosin tätä vartenhan sinulla on USB sitä varten! :-D)!
- tännäkönen
Lataus täältä:
ftp://ftp.funet.fi/pub/Linux/images/SuomiKnoppix/
Kansion ftp://ftp.funet.fi/pub/Linux/images/SuomiKnoppix/ sisältö
Siirry ylöspäin puussa
File: SUOMIKNOPPIX_2005_07_17.ISO 701554 KB 15.7.2005 23:29:00
File: SuomiKnoppix 14 KB 15.8.2005 18:01:00
File: SuomiKnoppix-2005-07-17.lueminut 4 KB 17.7.2005 18:10:00
File: SuomiKnoppix-2005-07-17.md5sum 1 KB 16.7.2005 0:17:00
File: SuomiKnoppix-2005-07-17.paketit 131 KB 18.7.2005 20:59:00
-siis tämä allaoleva:
>File: SuomiKnoppix-2005-08-13.iso 716026 KB 14.8.2005 12:33:00<
File: SuomiKnoppix-2005-08-13.lueminut 4 KB 16.8.2005 20:09:00
File: SuomiKnoppix-2005-08-13.paketit 133 KB 16.8.2005 18:10:00 - tännäkönen
tännäkönen kirjoitti:
Lataus täältä:
ftp://ftp.funet.fi/pub/Linux/images/SuomiKnoppix/
Kansion ftp://ftp.funet.fi/pub/Linux/images/SuomiKnoppix/ sisältö
Siirry ylöspäin puussa
File: SUOMIKNOPPIX_2005_07_17.ISO 701554 KB 15.7.2005 23:29:00
File: SuomiKnoppix 14 KB 15.8.2005 18:01:00
File: SuomiKnoppix-2005-07-17.lueminut 4 KB 17.7.2005 18:10:00
File: SuomiKnoppix-2005-07-17.md5sum 1 KB 16.7.2005 0:17:00
File: SuomiKnoppix-2005-07-17.paketit 131 KB 18.7.2005 20:59:00
-siis tämä allaoleva:
>File: SuomiKnoppix-2005-08-13.iso 716026 KB 14.8.2005 12:33:00<
File: SuomiKnoppix-2005-08-13.lueminut 4 KB 16.8.2005 20:09:00
File: SuomiKnoppix-2005-08-13.paketit 133 KB 16.8.2005 18:10:00
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406