..olla tyhmä.. hampilääkäri poisti taas osan viisaudestani eikä se ees sattunut kun hiukan puudutettiin.. seuraava viisaus pitää kuulemma leikata irti.. kukapa nyt viisaudesta haluis luopua vaikka muutaman euron tyynyn alle saiskin.. noh.. päivän ostokset on hankittu.. kaustista soodaa maalin irrotamiseen..sixpäkki karjalaa aivosolujen liottamiseen..
nyt alan
43
893
Vastaukset
- peeaa
mee sängyn alle piiloon
..mä siellä? siellä on vain villakoirii ja pölypunkkeja ja joskus vuonna yks ja kaks syömäni makkarankyrsä..
- pää
pää sulta pitäisi poistaa...
- ei tuota
mitään huuhaata järkevämpää tuotosta. En ole antanut leikat yhtäkään viisaudenhammasta pois. Mitäköhän hammaslääkäri sanoo takahampaista, joissa vielä vuosi sitten oli ammottavia reikiä. Taitaa koko pää olla yks suuri persreikä.
..mutta ku särkee ne hampaat eikä jaksa koko aika olla alkoholikoomassa.. se käy terveyden päälle..
jos pääsi on persereikä.. se varmaan puhuu kielillä
ja haisoo..
- perskuti
Ota,...niinkui olet tehnytkin:))Siintä sikspäkistä....On se vaan Sinunkin kesyttämisessä yhteiskunnalla,kun ei ISO IHMINEN juo kun ÖLVIHÖPERÖÖ!
Siirry Hyvä Mies mehuun ja veteen!
Itse otan pelkästään Maitoa,...eikös tämä ollutki huuhaata????..siltä.. mutta.. yleensä ruuan kanssa menee punanen maito.. vissy kelpaa.. juhlatapauksissa punaviintä ruuan kanssa mutta kyllä sitä maitoo tulee litkittyy.. mutta koska taas osa viisaudesta poistettiin päätin poiketa ostamaan yhden sixpäkin itselleni ja se ei voi olla kauheeta.. vai voiko?
- perskuti
pervokki kirjoitti:
..siltä.. mutta.. yleensä ruuan kanssa menee punanen maito.. vissy kelpaa.. juhlatapauksissa punaviintä ruuan kanssa mutta kyllä sitä maitoo tulee litkittyy.. mutta koska taas osa viisaudesta poistettiin päätin poiketa ostamaan yhden sixpäkin itselleni ja se ei voi olla kauheeta.. vai voiko?
Kävin itsekkin sienestämisen jälkeen hakemassa sixpäkin, mutta metsässä hyppimisen jälkeen en jaksanu kömpiä sinne perimmäiseen "ONKALOON" Hakemaan sitä hiivajuomaa!
Ostin 6 kossuu, ja tässä sitä onnellisena nautitan ja huuhaala ollaan, kunnes MM-tai joku muu rajoittaa;=)) perskuti kirjoitti:
Kävin itsekkin sienestämisen jälkeen hakemassa sixpäkin, mutta metsässä hyppimisen jälkeen en jaksanu kömpiä sinne perimmäiseen "ONKALOON" Hakemaan sitä hiivajuomaa!
Ostin 6 kossuu, ja tässä sitä onnellisena nautitan ja huuhaala ollaan, kunnes MM-tai joku muu rajoittaa;=))..eli sixpäkki kossuu.. jaahas..mä oon pysytellyt enimmäkseen kaljalinjalla koska muuten "helvetti on auki"..
- perskuti
pervokki kirjoitti:
..eli sixpäkki kossuu.. jaahas..mä oon pysytellyt enimmäkseen kaljalinjalla koska muuten "helvetti on auki"..
Tarviiko niitä kerralla juoda? Ei tietenkään,... mutta olutsixpäkki on yleenä sellaista "itsetuhoa"... Sen tähden "sivusta"kerron tästä terveydellisestä "tarinasta".
Jos olet yli 35v. ole tarkkana kenen kanssa "seurustelet", kirkkaan vai samean?
Minun entinen ystävä päätti siirtyä oluesta wiskyyn, mutta unohti, missä tahdissa sitä piti ottaa:=(( perskuti kirjoitti:
Tarviiko niitä kerralla juoda? Ei tietenkään,... mutta olutsixpäkki on yleenä sellaista "itsetuhoa"... Sen tähden "sivusta"kerron tästä terveydellisestä "tarinasta".
Minun entinen ystävä päätti siirtyä oluesta wiskyyn, mutta unohti, missä tahdissa sitä piti ottaa:=((..taida olla huolta.. sitäpaitsi oon rauhoittunu ja siirtynyt juuri enimmäkseen kevyihin juomiin.. paljon kivempaa.. ja ihan hywästä syystä.. väkevii pienii määrii joskus mutta kaljalinjalla oon 90 prosenttisesti..
perskuti kirjoitti:
Minun entinen ystävä päätti siirtyä oluesta wiskyyn, mutta unohti, missä tahdissa sitä piti ottaa:=((..no eipä huolta mä oon siirtynyt kevyempiin ja hyvästä syystä. paljon kiwempaa näin.. joskus väkevii mut 90prosenttisesti kaljalinjalla..
- perskuti
pervokki kirjoitti:
..no eipä huolta mä oon siirtynyt kevyempiin ja hyvästä syystä. paljon kiwempaa näin.. joskus väkevii mut 90prosenttisesti kaljalinjalla..
Missään kevyt-konjakkia, tai kevyt-kossua,..niinkuin tiedät,tahtoisin...tottakai aamuisin, kevyen-olon:=))
Pidetään tätä kevyt-huuhaata päällä,...vaikuttaa hyvältä!!!! perskuti kirjoitti:
Missään kevyt-konjakkia, tai kevyt-kossua,..niinkuin tiedät,tahtoisin...tottakai aamuisin, kevyen-olon:=))
Pidetään tätä kevyt-huuhaata päällä,...vaikuttaa hyvältä!!!!..konjakit ja kossut faffana itsenään.. en kaipaa mitään kevyt sellaisii.. kevyt hywä olo tulee oluesta ja vaihtoehtoja on ykkösestä exstra strongiin..
- perskuti
pervokki kirjoitti:
..konjakit ja kossut faffana itsenään.. en kaipaa mitään kevyt sellaisii.. kevyt hywä olo tulee oluesta ja vaihtoehtoja on ykkösestä exstra strongiin..
Sinulla on periaate, johon minulla ei ole osaa eikä arpaa,...joten kumpikin nauttii juomansa itselleen sopivalla tavalla:=))
Toinen toistamme kunnioittaen:=))
- Sydän.Ystävä
täällä vähemmälläkin viisaudella,tyhmä olen kai sit minäkin ollut jo kauan ;)))
Entäs jos kokeilisit liottaa sitä maalia sillä kaljalla?;))- AMR-52
...neuvon annoitkin SY...))) keppana soveltuu pa-remmin muuhunkin tarkoitukseen,ko lipittelyyn...)))))
- Sydän.Ystävä
AMR-52 kirjoitti:
...neuvon annoitkin SY...))) keppana soveltuu pa-remmin muuhunkin tarkoitukseen,ko lipittelyyn...)))))
Silläpä laitoin noin,kun en itse kaljasta tykkää ;)))
Mitäs sulle muuta kuuluu,näin aurinkoisena päivänä? :)) ..liottaminen kaljalla?.. hmm olisko siinä järkeä?.. maali ei kyllä kuulemma sovi liotettavaksi kaljan kanssa..ja mixi maali edes pitäisi liottaa?
otan kalja kaljana..- Sydän.Ystävä
AMR-52 kirjoitti:
Aina laitan ton sun nikkis väärin...sori ;))
- AMR-52
Sydän.Ystävä kirjoitti:
Silläpä laitoin noin,kun en itse kaljasta tykkää ;)))
Mitäs sulle muuta kuuluu,näin aurinkoisena päivänä? :))...koira vie miut lenkil taas,haihtui pilvetkin,aurinko "porottaa" jos nyt näi syksyl enää voi porottaa....)))) kauppiaal ois käytävä,
vatsa sil tuulel,jotta murkinaa vaatii..))) - Sydän.Ystävä
pervokki kirjoitti:
..liottaminen kaljalla?.. hmm olisko siinä järkeä?.. maali ei kyllä kuulemma sovi liotettavaksi kaljan kanssa..ja mixi maali edes pitäisi liottaa?
otan kalja kaljana..ole mitään järkeä,vaan siinäs näät mun tyhmyyteni ;DDDD
Sydän.Ystävä kirjoitti:
ole mitään järkeä,vaan siinäs näät mun tyhmyyteni ;DDDD
..ei voi muuta kun sanoo..hööh..
- Sydän.Ystävä
AMR-52 kirjoitti:
...koira vie miut lenkil taas,haihtui pilvetkin,aurinko "porottaa" jos nyt näi syksyl enää voi porottaa....)))) kauppiaal ois käytävä,
vatsa sil tuulel,jotta murkinaa vaatii..)))kumma kun tuo maha vaatii jokapäivä osansa,jos se ei saa jotakin,niin varmaan mouruaa niin kauan kun on tyydytetty ;))
Tääl ois keittoa,tuu syömään :) - Sydän.Ystävä
pervokki kirjoitti:
..ei voi muuta kun sanoo..hööh..
joskus ei löydy sanoja kertomaan.... ;))
- AMR-52
Sydän.Ystävä kirjoitti:
kumma kun tuo maha vaatii jokapäivä osansa,jos se ei saa jotakin,niin varmaan mouruaa niin kauan kun on tyydytetty ;))
Tääl ois keittoa,tuu syömään :)..keittoo varmaan oliskin,mut jos sinne tulisin ja sit takasin ajasin,taas ois nälkä...(( ssen verran kaukana taidat kuiteskin asuu..
käyn tuolt marketist jottai ostamas,ain ostan punasen hintalapun tuotteita,hyviä ovat viel ko heti tekkee,tai laittaa pakkaseen...)))) - AMR-52
Sydän.Ystävä kirjoitti:
Aina laitan ton sun nikkis väärin...sori ;))
..nyt ni väärin,voi käydä lyhennyksenä: Aina Rahaton Mies....)))))))
Muistathan että sinulle jää aina se yksi hammas jäljelle.
..kaks poissa ja oikeestaan kaksi pitäis poistaa kirurgisesti.. monta viisuadenhammasta ihmisellä on?.. mä oon ajatellut että neljä..
pervokki kirjoitti:
..kaks poissa ja oikeestaan kaksi pitäis poistaa kirurgisesti.. monta viisuadenhammasta ihmisellä on?.. mä oon ajatellut että neljä..
Kaljahammas säilyy vaikka kuinka kolottaa.
tuputuu kirjoitti:
Kaljahammas säilyy vaikka kuinka kolottaa.
..se kaljahammas.. mut hei nyt tänään sitä kolotti ja sixpäkki karjalaa tai puolet siitä on jo tuonut tyydytyksen..
pervokki kirjoitti:
..se kaljahammas.. mut hei nyt tänään sitä kolotti ja sixpäkki karjalaa tai puolet siitä on jo tuonut tyydytyksen..
Onneksi se on vaan kaljahammas ja tulee vielä suhteellisen halvaksi. Ajattele jos sulla olis kolmen tähden Whisky- hammas. Tai sellainen Chivas Regal ( vai miten se kirjoitetaan) hammas.
tuputuu kirjoitti:
Onneksi se on vaan kaljahammas ja tulee vielä suhteellisen halvaksi. Ajattele jos sulla olis kolmen tähden Whisky- hammas. Tai sellainen Chivas Regal ( vai miten se kirjoitetaan) hammas.
..juuri niinkuin kirjoitit.. no viskihampaasta ei huolta.. multa on jo melkein kaikki tärkeet hampaat viety paitsi etuhampaat, apuhampaat ja vampyyrihampaat unohtamatta sitä kaljahammasta..
- perskuti
tuputuu kirjoitti:
Parempi odottaa pitkään, vai nauttia parasta ennen päivämäärää;O))))))))))
perskuti kirjoitti:
Parempi odottaa pitkään, vai nauttia parasta ennen päivämäärää;O))))))))))
Pakko ottaa silloin kun kolottaa eikä siinä päivämääriä katota. Minusta olisi kamalaa jos olis sellainen hammas että pitäis juoda six- pack Whiskya joka päivä.
- perskuti
tuputuu kirjoitti:
Pakko ottaa silloin kun kolottaa eikä siinä päivämääriä katota. Minusta olisi kamalaa jos olis sellainen hammas että pitäis juoda six- pack Whiskya joka päivä.
Ei todellakaan siintä tulis mitään jos periksi mielihyvälle antasi,... jollei muuta vaihtoehtoa ole, niin ei sais syyttä,... sillä ajatus on Hänelläkin?
Ei niin "hullua" ettei kannattaisi kuunnella,...vaikka pienen hetken. perskuti kirjoitti:
Ei todellakaan siintä tulis mitään jos periksi mielihyvälle antasi,... jollei muuta vaihtoehtoa ole, niin ei sais syyttä,... sillä ajatus on Hänelläkin?
Ei niin "hullua" ettei kannattaisi kuunnella,...vaikka pienen hetken.Ollaan vaan luterilaisittain tiukkoja eikä anneta mielihyvälle periks vaikka kuinka tekis mieli vetää six- pack Whiskya joka päivä.
- perskuti
tuputuu kirjoitti:
Ollaan vaan luterilaisittain tiukkoja eikä anneta mielihyvälle periks vaikka kuinka tekis mieli vetää six- pack Whiskya joka päivä.
Kirjoitit niin,...joudun puistumaan!!!OOOO))))(((()))))).
Tuputuu,...palaan. perskuti kirjoitti:
Kirjoitit niin,...joudun puistumaan!!!OOOO))))(((()))))).
Tuputuu,...palaan.Tule pian takaisin! T. Tupusi
- er evk
mullakaan ei ole enää kun yks ja sen huomaa mut hälläkö väliä;o) Oon jo niin tyhmä et saa muut sanoo sen kun en ite enää huomaa, ja kyl ne sanookin!;o)
..totta puhuen en kyllä itseäni ihan tyhmänä pidä vielä.. outona kuitenkin.. ehkä ne kaks riittää mut sit kun ne lähtee.. sit ei tiedä mitä teen.. harva tyhmä omillaan toimeen tulee.. paitsi että enhän mä edes omillani toimeen tule.. voi eiiii.. totuus satuttaa melkein yhtä paljon kun hyppäis satulattomaan polkupyörään....
- kippari
nyt kipparillekin selvisi miksi mula viraa nupissa välillä,kun ei ole niitä viisauden hampaita enää jäljellä;=)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti38840993Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1199534Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316230Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224958Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623935Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543839Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783458- 403037
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192488Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!212328