nyt alan

..olla tyhmä.. hampilääkäri poisti taas osan viisaudestani eikä se ees sattunut kun hiukan puudutettiin.. seuraava viisaus pitää kuulemma leikata irti.. kukapa nyt viisaudesta haluis luopua vaikka muutaman euron tyynyn alle saiskin.. noh.. päivän ostokset on hankittu.. kaustista soodaa maalin irrotamiseen..sixpäkki karjalaa aivosolujen liottamiseen..

43

914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peeaa

      mee sängyn alle piiloon

      • ..mä siellä? siellä on vain villakoirii ja pölypunkkeja ja joskus vuonna yks ja kaks syömäni makkarankyrsä..


    • pää

      pää sulta pitäisi poistaa...

      • ..miksi?.. tässä päässä on muhinut hienoja ideoita.. ja vaikkei just nyt niin taas joskus..


    • ei tuota

      mitään huuhaata järkevämpää tuotosta. En ole antanut leikat yhtäkään viisaudenhammasta pois. Mitäköhän hammaslääkäri sanoo takahampaista, joissa vielä vuosi sitten oli ammottavia reikiä. Taitaa koko pää olla yks suuri persreikä.

      • ..mutta ku särkee ne hampaat eikä jaksa koko aika olla alkoholikoomassa.. se käy terveyden päälle..

        jos pääsi on persereikä.. se varmaan puhuu kielillä
        ja haisoo..


    • perskuti

      Ota,...niinkui olet tehnytkin:))Siintä sikspäkistä....On se vaan Sinunkin kesyttämisessä yhteiskunnalla,kun ei ISO IHMINEN juo kun ÖLVIHÖPERÖÖ!
      Siirry Hyvä Mies mehuun ja veteen!

      Itse otan pelkästään Maitoa,...eikös tämä ollutki huuhaata????

      • ..siltä.. mutta.. yleensä ruuan kanssa menee punanen maito.. vissy kelpaa.. juhlatapauksissa punaviintä ruuan kanssa mutta kyllä sitä maitoo tulee litkittyy.. mutta koska taas osa viisaudesta poistettiin päätin poiketa ostamaan yhden sixpäkin itselleni ja se ei voi olla kauheeta.. vai voiko?


      • perskuti
        pervokki kirjoitti:

        ..siltä.. mutta.. yleensä ruuan kanssa menee punanen maito.. vissy kelpaa.. juhlatapauksissa punaviintä ruuan kanssa mutta kyllä sitä maitoo tulee litkittyy.. mutta koska taas osa viisaudesta poistettiin päätin poiketa ostamaan yhden sixpäkin itselleni ja se ei voi olla kauheeta.. vai voiko?

        Kävin itsekkin sienestämisen jälkeen hakemassa sixpäkin, mutta metsässä hyppimisen jälkeen en jaksanu kömpiä sinne perimmäiseen "ONKALOON" Hakemaan sitä hiivajuomaa!


        Ostin 6 kossuu, ja tässä sitä onnellisena nautitan ja huuhaala ollaan, kunnes MM-tai joku muu rajoittaa;=))


      • perskuti kirjoitti:

        Kävin itsekkin sienestämisen jälkeen hakemassa sixpäkin, mutta metsässä hyppimisen jälkeen en jaksanu kömpiä sinne perimmäiseen "ONKALOON" Hakemaan sitä hiivajuomaa!


        Ostin 6 kossuu, ja tässä sitä onnellisena nautitan ja huuhaala ollaan, kunnes MM-tai joku muu rajoittaa;=))

        ..eli sixpäkki kossuu.. jaahas..mä oon pysytellyt enimmäkseen kaljalinjalla koska muuten "helvetti on auki"..


      • perskuti
        pervokki kirjoitti:

        ..eli sixpäkki kossuu.. jaahas..mä oon pysytellyt enimmäkseen kaljalinjalla koska muuten "helvetti on auki"..

        Tarviiko niitä kerralla juoda? Ei tietenkään,... mutta olutsixpäkki on yleenä sellaista "itsetuhoa"... Sen tähden "sivusta"kerron tästä terveydellisestä "tarinasta".
        Jos olet yli 35v. ole tarkkana kenen kanssa "seurustelet", kirkkaan vai samean?

        Minun entinen ystävä päätti siirtyä oluesta wiskyyn, mutta unohti, missä tahdissa sitä piti ottaa:=((


      • perskuti kirjoitti:

        Tarviiko niitä kerralla juoda? Ei tietenkään,... mutta olutsixpäkki on yleenä sellaista "itsetuhoa"... Sen tähden "sivusta"kerron tästä terveydellisestä "tarinasta".
        Jos olet yli 35v. ole tarkkana kenen kanssa "seurustelet", kirkkaan vai samean?

        Minun entinen ystävä päätti siirtyä oluesta wiskyyn, mutta unohti, missä tahdissa sitä piti ottaa:=((

        ..taida olla huolta.. sitäpaitsi oon rauhoittunu ja siirtynyt juuri enimmäkseen kevyihin juomiin.. paljon kivempaa.. ja ihan hywästä syystä.. väkevii pienii määrii joskus mutta kaljalinjalla oon 90 prosenttisesti..


      • perskuti kirjoitti:

        Tarviiko niitä kerralla juoda? Ei tietenkään,... mutta olutsixpäkki on yleenä sellaista "itsetuhoa"... Sen tähden "sivusta"kerron tästä terveydellisestä "tarinasta".
        Jos olet yli 35v. ole tarkkana kenen kanssa "seurustelet", kirkkaan vai samean?

        Minun entinen ystävä päätti siirtyä oluesta wiskyyn, mutta unohti, missä tahdissa sitä piti ottaa:=((

        ..no eipä huolta mä oon siirtynyt kevyempiin ja hyvästä syystä. paljon kiwempaa näin.. joskus väkevii mut 90prosenttisesti kaljalinjalla..


      • perskuti
        pervokki kirjoitti:

        ..no eipä huolta mä oon siirtynyt kevyempiin ja hyvästä syystä. paljon kiwempaa näin.. joskus väkevii mut 90prosenttisesti kaljalinjalla..

        Missään kevyt-konjakkia, tai kevyt-kossua,..niinkuin tiedät,tahtoisin...tottakai aamuisin, kevyen-olon:=))

        Pidetään tätä kevyt-huuhaata päällä,...vaikuttaa hyvältä!!!!


      • perskuti kirjoitti:

        Missään kevyt-konjakkia, tai kevyt-kossua,..niinkuin tiedät,tahtoisin...tottakai aamuisin, kevyen-olon:=))

        Pidetään tätä kevyt-huuhaata päällä,...vaikuttaa hyvältä!!!!

        ..konjakit ja kossut faffana itsenään.. en kaipaa mitään kevyt sellaisii.. kevyt hywä olo tulee oluesta ja vaihtoehtoja on ykkösestä exstra strongiin..


      • perskuti
        pervokki kirjoitti:

        ..konjakit ja kossut faffana itsenään.. en kaipaa mitään kevyt sellaisii.. kevyt hywä olo tulee oluesta ja vaihtoehtoja on ykkösestä exstra strongiin..

        Sinulla on periaate, johon minulla ei ole osaa eikä arpaa,...joten kumpikin nauttii juomansa itselleen sopivalla tavalla:=))

        Toinen toistamme kunnioittaen:=))


    • Sydän.Ystävä

      täällä vähemmälläkin viisaudella,tyhmä olen kai sit minäkin ollut jo kauan ;)))
      Entäs jos kokeilisit liottaa sitä maalia sillä kaljalla?;))

      • AMR-52

        ...neuvon annoitkin SY...))) keppana soveltuu pa-remmin muuhunkin tarkoitukseen,ko lipittelyyn...)))))


      • Sydän.Ystävä
        AMR-52 kirjoitti:

        ...neuvon annoitkin SY...))) keppana soveltuu pa-remmin muuhunkin tarkoitukseen,ko lipittelyyn...)))))

        Silläpä laitoin noin,kun en itse kaljasta tykkää ;)))
        Mitäs sulle muuta kuuluu,näin aurinkoisena päivänä? :))


      • ..liottaminen kaljalla?.. hmm olisko siinä järkeä?.. maali ei kyllä kuulemma sovi liotettavaksi kaljan kanssa..ja mixi maali edes pitäisi liottaa?

        otan kalja kaljana..


      • Sydän.Ystävä
        AMR-52 kirjoitti:

        ...neuvon annoitkin SY...))) keppana soveltuu pa-remmin muuhunkin tarkoitukseen,ko lipittelyyn...)))))

        Aina laitan ton sun nikkis väärin...sori ;))


      • AMR-52
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

        Silläpä laitoin noin,kun en itse kaljasta tykkää ;)))
        Mitäs sulle muuta kuuluu,näin aurinkoisena päivänä? :))

        ...koira vie miut lenkil taas,haihtui pilvetkin,aurinko "porottaa" jos nyt näi syksyl enää voi porottaa....)))) kauppiaal ois käytävä,
        vatsa sil tuulel,jotta murkinaa vaatii..)))


      • Sydän.Ystävä
        pervokki kirjoitti:

        ..liottaminen kaljalla?.. hmm olisko siinä järkeä?.. maali ei kyllä kuulemma sovi liotettavaksi kaljan kanssa..ja mixi maali edes pitäisi liottaa?

        otan kalja kaljana..

        ole mitään järkeä,vaan siinäs näät mun tyhmyyteni ;DDDD


      • Sydän.Ystävä kirjoitti:

        ole mitään järkeä,vaan siinäs näät mun tyhmyyteni ;DDDD

        ..ei voi muuta kun sanoo..hööh..


      • Sydän.Ystävä
        AMR-52 kirjoitti:

        ...koira vie miut lenkil taas,haihtui pilvetkin,aurinko "porottaa" jos nyt näi syksyl enää voi porottaa....)))) kauppiaal ois käytävä,
        vatsa sil tuulel,jotta murkinaa vaatii..)))

        kumma kun tuo maha vaatii jokapäivä osansa,jos se ei saa jotakin,niin varmaan mouruaa niin kauan kun on tyydytetty ;))
        Tääl ois keittoa,tuu syömään :)


      • Sydän.Ystävä
        pervokki kirjoitti:

        ..ei voi muuta kun sanoo..hööh..

        joskus ei löydy sanoja kertomaan.... ;))


      • AMR-52
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

        kumma kun tuo maha vaatii jokapäivä osansa,jos se ei saa jotakin,niin varmaan mouruaa niin kauan kun on tyydytetty ;))
        Tääl ois keittoa,tuu syömään :)

        ..keittoo varmaan oliskin,mut jos sinne tulisin ja sit takasin ajasin,taas ois nälkä...(( ssen verran kaukana taidat kuiteskin asuu..
        käyn tuolt marketist jottai ostamas,ain ostan punasen hintalapun tuotteita,hyviä ovat viel ko heti tekkee,tai laittaa pakkaseen...))))


      • AMR-52
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

        Aina laitan ton sun nikkis väärin...sori ;))

        ..nyt ni väärin,voi käydä lyhennyksenä: Aina Rahaton Mies....)))))))


    • Muistathan että sinulle jää aina se yksi hammas jäljelle.

      • ..kaks poissa ja oikeestaan kaksi pitäis poistaa kirurgisesti.. monta viisuadenhammasta ihmisellä on?.. mä oon ajatellut että neljä..


      • pervokki kirjoitti:

        ..kaks poissa ja oikeestaan kaksi pitäis poistaa kirurgisesti.. monta viisuadenhammasta ihmisellä on?.. mä oon ajatellut että neljä..

        Kaljahammas säilyy vaikka kuinka kolottaa.


      • tuputuu kirjoitti:

        Kaljahammas säilyy vaikka kuinka kolottaa.

        ..se kaljahammas.. mut hei nyt tänään sitä kolotti ja sixpäkki karjalaa tai puolet siitä on jo tuonut tyydytyksen..


      • pervokki kirjoitti:

        ..se kaljahammas.. mut hei nyt tänään sitä kolotti ja sixpäkki karjalaa tai puolet siitä on jo tuonut tyydytyksen..

        Onneksi se on vaan kaljahammas ja tulee vielä suhteellisen halvaksi. Ajattele jos sulla olis kolmen tähden Whisky- hammas. Tai sellainen Chivas Regal ( vai miten se kirjoitetaan) hammas.


      • tuputuu kirjoitti:

        Onneksi se on vaan kaljahammas ja tulee vielä suhteellisen halvaksi. Ajattele jos sulla olis kolmen tähden Whisky- hammas. Tai sellainen Chivas Regal ( vai miten se kirjoitetaan) hammas.

        ..juuri niinkuin kirjoitit.. no viskihampaasta ei huolta.. multa on jo melkein kaikki tärkeet hampaat viety paitsi etuhampaat, apuhampaat ja vampyyrihampaat unohtamatta sitä kaljahammasta..


      • perskuti
        tuputuu kirjoitti:

        Onneksi se on vaan kaljahammas ja tulee vielä suhteellisen halvaksi. Ajattele jos sulla olis kolmen tähden Whisky- hammas. Tai sellainen Chivas Regal ( vai miten se kirjoitetaan) hammas.

        Parempi odottaa pitkään, vai nauttia parasta ennen päivämäärää;O))))))))))


      • perskuti kirjoitti:

        Parempi odottaa pitkään, vai nauttia parasta ennen päivämäärää;O))))))))))

        Pakko ottaa silloin kun kolottaa eikä siinä päivämääriä katota. Minusta olisi kamalaa jos olis sellainen hammas että pitäis juoda six- pack Whiskya joka päivä.


      • perskuti
        tuputuu kirjoitti:

        Pakko ottaa silloin kun kolottaa eikä siinä päivämääriä katota. Minusta olisi kamalaa jos olis sellainen hammas että pitäis juoda six- pack Whiskya joka päivä.

        Ei todellakaan siintä tulis mitään jos periksi mielihyvälle antasi,... jollei muuta vaihtoehtoa ole, niin ei sais syyttä,... sillä ajatus on Hänelläkin?
        Ei niin "hullua" ettei kannattaisi kuunnella,...vaikka pienen hetken.


      • perskuti kirjoitti:

        Ei todellakaan siintä tulis mitään jos periksi mielihyvälle antasi,... jollei muuta vaihtoehtoa ole, niin ei sais syyttä,... sillä ajatus on Hänelläkin?
        Ei niin "hullua" ettei kannattaisi kuunnella,...vaikka pienen hetken.

        Ollaan vaan luterilaisittain tiukkoja eikä anneta mielihyvälle periks vaikka kuinka tekis mieli vetää six- pack Whiskya joka päivä.


      • perskuti
        tuputuu kirjoitti:

        Ollaan vaan luterilaisittain tiukkoja eikä anneta mielihyvälle periks vaikka kuinka tekis mieli vetää six- pack Whiskya joka päivä.

        Kirjoitit niin,...joudun puistumaan!!!OOOO))))(((()))))).
        Tuputuu,...palaan.


      • perskuti kirjoitti:

        Kirjoitit niin,...joudun puistumaan!!!OOOO))))(((()))))).
        Tuputuu,...palaan.

        Tule pian takaisin! T. Tupusi


    • er evk

      mullakaan ei ole enää kun yks ja sen huomaa mut hälläkö väliä;o) Oon jo niin tyhmä et saa muut sanoo sen kun en ite enää huomaa, ja kyl ne sanookin!;o)

      • ..totta puhuen en kyllä itseäni ihan tyhmänä pidä vielä.. outona kuitenkin.. ehkä ne kaks riittää mut sit kun ne lähtee.. sit ei tiedä mitä teen.. harva tyhmä omillaan toimeen tulee.. paitsi että enhän mä edes omillani toimeen tule.. voi eiiii.. totuus satuttaa melkein yhtä paljon kun hyppäis satulattomaan polkupyörään....


    • kippari

      nyt kipparillekin selvisi miksi mula viraa nupissa välillä,kun ei ole niitä viisauden hampaita enää jäljellä;=)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe