Ulkonevat häpyhuulet

haarahirviö

Kysyin gynekologilla käydessäni mahdollista toimenpidettä pienentääkseni sisempiä häpyhuuliani jotka ulkonevat.

Hän oli sitä mieltä että ne ovat esteettiset, aivan kuin joidenkin ihmisten kasvonpiirteet. Esimerkkinä hän mainitsi että kaikkien hörökorvia ei leikata jos ne ovat osa henkilön identiteettiä ja sopivat kasvoihin.

46

31669

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut

      Voidaan leikata, plastiikkakirurgit ainakin tekevät.

      • haarahirviö

        Luin että 4cm läpimitta on liikakasvun rajana. Omani eivät kyllä tule aivan niin paljon esille, ehkä pari senttiä. Onhan tuo hoikalla ja pienellä naisella aika näkyvää :(


    • ujo ja arka

      Kuinka yleistä tuo on?
      Sexpo:n sivuilta: (Naisen pienet häpyhuulet tulevat yleensä ulos isojen häpyhuulien välistä. Joskus voikin tuntua harhaanjohtavalta ja hassulta, että pieniä häpyhuulia sanotaan nimenomaan pieniksi vaikka mittaa yhteen suuntaan on selvästi enemmän kuin isoilla häpyhuulilla)

      YLEENSÄ TULEVAT ULOS?!?
      Ei kai?
      Sexpo säätiö - seksuaalisuuden ja ihmissuhteiden asiantuntija

    • mikäli

      ei ole selvästi haittaava, esim. hankaa kivuliaasti istuessa tms. Arpikudoksen riski on niin suuri. Harvoinpa sitä ollaankaan ilman pöksyjä muuten kuin oman miehen nähden ja miehet kyllä ilmoittavat tykkäävänsä kyseisestä "ulkonäköhaitasta" :)

      • Ansq

        Niin minullekin sanoi ensimmäinen gynekologi, että täysin normaalia yms, sivuutti koko leikkauksen mahdollisuuden. Onneksi löysin gynekologin, joka kylläkin sanoi että tapaukseni on normaalin rajoissa, mutta oli valmis leikkaamaan. Maksoihan tuo hirveästi, oliko nyt 2000e vai ylikin, mutta tyytyväinen olen. En enää edes muista niitä "dumbon-korvia" enää, onneksi..Silloin en edes yleisessä suihkussa kehdannut käydä.Poikaystävääni nuo kuulema eivät haitanneet ja hänen mielestään koko leikkaus sinänsä oli turha, mutta teinkin sen oman viihtyvyyteni kannalta.Ja tyytyväinen hänkin ollut kuitenkin:)Ja komplikaatioita ei ole mitään tullut.Suosittelen, jos asia vaivaa mieltä..


      • Dumbo(?)
        Ansq kirjoitti:

        Niin minullekin sanoi ensimmäinen gynekologi, että täysin normaalia yms, sivuutti koko leikkauksen mahdollisuuden. Onneksi löysin gynekologin, joka kylläkin sanoi että tapaukseni on normaalin rajoissa, mutta oli valmis leikkaamaan. Maksoihan tuo hirveästi, oliko nyt 2000e vai ylikin, mutta tyytyväinen olen. En enää edes muista niitä "dumbon-korvia" enää, onneksi..Silloin en edes yleisessä suihkussa kehdannut käydä.Poikaystävääni nuo kuulema eivät haitanneet ja hänen mielestään koko leikkaus sinänsä oli turha, mutta teinkin sen oman viihtyvyyteni kannalta.Ja tyytyväinen hänkin ollut kuitenkin:)Ja komplikaatioita ei ole mitään tullut.Suosittelen, jos asia vaivaa mieltä..

        Niin, miten määrittelisitte isot häppärit? Itse olen kuullut jotain "läpimitta 4cm" -juttuja, mutten tiedä miten tuon mittaisi.

        Minullakin häpyhuulista häiritsevän suuri on vain toinen.

        Jos peilin edessä seison jalat yhdessä niin alapää "näyttää kieltä" eli toinen häpyhuulista näkyy ulospäin. Kertoisiko tämä jotain?


      • Kysyisin
        Ansq kirjoitti:

        Niin minullekin sanoi ensimmäinen gynekologi, että täysin normaalia yms, sivuutti koko leikkauksen mahdollisuuden. Onneksi löysin gynekologin, joka kylläkin sanoi että tapaukseni on normaalin rajoissa, mutta oli valmis leikkaamaan. Maksoihan tuo hirveästi, oliko nyt 2000e vai ylikin, mutta tyytyväinen olen. En enää edes muista niitä "dumbon-korvia" enää, onneksi..Silloin en edes yleisessä suihkussa kehdannut käydä.Poikaystävääni nuo kuulema eivät haitanneet ja hänen mielestään koko leikkaus sinänsä oli turha, mutta teinkin sen oman viihtyvyyteni kannalta.Ja tyytyväinen hänkin ollut kuitenkin:)Ja komplikaatioita ei ole mitään tullut.Suosittelen, jos asia vaivaa mieltä..

        Miten sinulla vaikutti tuntoon? Otettiinko sinulta myös huppu-osasta? Siitä kun varoitellaan. Pelottaa, ettei mene orgasminsaantikyky...


      • Kata
        Kysyisin kirjoitti:

        Miten sinulla vaikutti tuntoon? Otettiinko sinulta myös huppu-osasta? Siitä kun varoitellaan. Pelottaa, ettei mene orgasminsaantikyky...

        Saatko orgasmeja häpyhuulilla?


      • tehdä

        alapäähän leikkausta kun juuri varoiteltiin tuosta arpikudosriskistä. En olisi leikkuuttamassa edes häpyhuulia vaan pieleen mennyttä välilihan leikkuuta. Kätilön ompeleet ei kestäneet ja iho jäi repsottamaan n. 6 cm pitkänä riekaleena. Sitäpä ei enää mihinkään saa sullottua piiloon...

        Häpyhuulet on luojan luomat ja varmasti kantajalleen sopivat. Sarkastisesti voisin sanoa, että huolisin mielelläni isommat häpyhuulet tuon oman haittani piilottamaan!!!


      • rietale
        tehdä kirjoitti:

        alapäähän leikkausta kun juuri varoiteltiin tuosta arpikudosriskistä. En olisi leikkuuttamassa edes häpyhuulia vaan pieleen mennyttä välilihan leikkuuta. Kätilön ompeleet ei kestäneet ja iho jäi repsottamaan n. 6 cm pitkänä riekaleena. Sitäpä ei enää mihinkään saa sullottua piiloon...

        Häpyhuulet on luojan luomat ja varmasti kantajalleen sopivat. Sarkastisesti voisin sanoa, että huolisin mielelläni isommat häpyhuulet tuon oman haittani piilottamaan!!!

        Ei siellä todellakaan voi mikään 6cm irvistää.
        6mm ehkä. Johan tuosta olisi potilasasiamieskin kiinostunut.


      • bhjkljkö

        Oletsä tosissas että mihet muka tykkäis tollasesta viasta ulkonäössä..??????????!!!!! Mä en ainakaan näitä lörppiä kehtaa kenellekkään näyttää... :(


      • utelias
        Ansq kirjoitti:

        Niin minullekin sanoi ensimmäinen gynekologi, että täysin normaalia yms, sivuutti koko leikkauksen mahdollisuuden. Onneksi löysin gynekologin, joka kylläkin sanoi että tapaukseni on normaalin rajoissa, mutta oli valmis leikkaamaan. Maksoihan tuo hirveästi, oliko nyt 2000e vai ylikin, mutta tyytyväinen olen. En enää edes muista niitä "dumbon-korvia" enää, onneksi..Silloin en edes yleisessä suihkussa kehdannut käydä.Poikaystävääni nuo kuulema eivät haitanneet ja hänen mielestään koko leikkaus sinänsä oli turha, mutta teinkin sen oman viihtyvyyteni kannalta.Ja tyytyväinen hänkin ollut kuitenkin:)Ja komplikaatioita ei ole mitään tullut.Suosittelen, jos asia vaivaa mieltä..

        Minkä ikäinen olit kun sinulle tehtiin kyseinen leikkaus? Meinaan vaan, kun itsekin mietin samaa, niin mahtaako siinä tulla vastaan joku.."odota nyt vielä vähän ikää lisää..jne.."- vastaus, vaikka olenkin jo parikymppinen..


      • "tehdä"
        rietale kirjoitti:

        Ei siellä todellakaan voi mikään 6cm irvistää.
        6mm ehkä. Johan tuosta olisi potilasasiamieskin kiinostunut.

        miksi mä nyt tämmöistä keksisin?!

        On siis leikkauksen jälkeen ollut n. 8 senttiä pitkä suikale, nyt vähän surkastunut (vuosia kulunut). Eli ihan etusormeni pituinen oli aluksi, nyt vähän lyhyempi! Lääkäri sanoi jälkitarkastuksessa, että olenko itse käsipeilillä katsonut. Vastasin että en, ja hän sanoi että parempi ettet katsokaan.

        Leikkasivat pois jonkun Hymen renkaan tms., siis siitä aukon ympäriltä. Tarkoitus oli kai leikata normaalisti väliliha mutta jotenkin kävi näin.

        Tosiaan sanoivat myös, että pois ei enää leikata kun syntyisi pian arpikudosta. Ne tikit silloin repesivät ompelun jälkeen eikä enää kiinnittynyt kunnolla.

        Enhän mä tällaisesta kehtaa mitään oikeusjuttuja nostaa, ihan tarpeeks nolottaa puhua jo kasvottomana täällä netissäkin :(


      • Hyi helsvata
        Kata kirjoitti:

        Saatko orgasmeja häpyhuulilla?

        Siis voi v***u.. kuka helvetti saa ORGASMEJA HÄPYHUULILLA?! Paljon veto, niin tää kirjailija on taas joku liian vilkkaalla mielikuvituksella varustettu äijän kääkkä. Häpyhuulilla ei saada orgasmeja, v**un tollo!


    • nainen

      meitä "haarahirviöitä" taitaa olla monta, et ole ainut. Jos ei ole vaivoja niin miksi niitä pitäisi leikellä. Et varmaan niitä näyttele kavereillesi ja hyvin ne miehille kelpaa. Uimahalleissa yms. jos et halua tuijotuksia pieni vinkki: työnnä ne sinne sisään...

    • ...

      Ei siinä mitään jos pienet häpyhuulet ovat hieman suuremmat, kunhan eivät satu. Tämä on käsittääkseni aika yleistä. Itselläni taas uloimmat häpyhuulet ovat todella suuret. Ei ole kovin viehättävää kun häpyhuulet näyttävät enemmän kiveksiltä (jos nyt vähän liioittelen. Tietääkö kukaan, voiko tällaista korjata leikkauksella? Menisin heti kun vain olisi varaa.

      • Miss X

        Tiedoksi vain kaikille, että mm. Mehiläisessä on erittäin pätevä kirurgi, joka tekee näitä korjausleikkauksia (ainakin pienempiin häpyhuuliin). Joten eikun vain lekurille mars, jos siltä tuntuu, että asian kanssa on vaikea elää. Olen itse ko. leikkauksen läpikäynyt, eikä ole päivääkään kaduttanut, että sen menin tekemään!


      • alapäälurppa
        Miss X kirjoitti:

        Tiedoksi vain kaikille, että mm. Mehiläisessä on erittäin pätevä kirurgi, joka tekee näitä korjausleikkauksia (ainakin pienempiin häpyhuuliin). Joten eikun vain lekurille mars, jos siltä tuntuu, että asian kanssa on vaikea elää. Olen itse ko. leikkauksen läpikäynyt, eikä ole päivääkään kaduttanut, että sen menin tekemään!

        Miss X
        kuka mehiläisessä tekee näitä leikkauksia? itse olen myös harkinnut toimenpidettä, mutta juurit tuo, että saa hyvän kirurgin joka on tehnyt leikkauksia, eikä harjoittele minulla on kynnys.


      • Kysyisin
        Miss X kirjoitti:

        Tiedoksi vain kaikille, että mm. Mehiläisessä on erittäin pätevä kirurgi, joka tekee näitä korjausleikkauksia (ainakin pienempiin häpyhuuliin). Joten eikun vain lekurille mars, jos siltä tuntuu, että asian kanssa on vaikea elää. Olen itse ko. leikkauksen läpikäynyt, eikä ole päivääkään kaduttanut, että sen menin tekemään!

        Helsingin mehiläisessäkö? Kuka? Entä vaikuttiko sinulla tuntoon tai kykyihin?


      • vastaus
        Kysyisin kirjoitti:

        Helsingin mehiläisessäkö? Kuka? Entä vaikuttiko sinulla tuntoon tai kykyihin?

        ainakin Siluetissa tehdään näitä leikkauksia. Verkkolääkäri.fi sivuilta löysin myös jotain tietoa.


      • Miss X
        Kysyisin kirjoitti:

        Helsingin mehiläisessäkö? Kuka? Entä vaikuttiko sinulla tuntoon tai kykyihin?

        Tampereen Mehiläisessä ko. leikkauksia tekee Jukka Kostiainen. Erittäin pätevä ja kokenut kirurgi, voin suositella!

        Itselläni leikkauksesta on vasta niin vähän aikaa, etten osaa sanoa, onko sillä ollut vaikutusta alapään tuntoaistiin ja vielä en ole uskaltanut seksiäkään harrastaa (kielto vähintään 4 viikkoa leikkauksen jälkeen). Mutta ainakin itsetuntoon sillä on ollut positiivinen vaikutus : ) Toipuminen muuten on ollut kohdallani melko nopeaa, pieni turvotus hävisi muutamassa päivässä ja särkylääkkeillä on kipukin pysynyt kurrissa.


      • alapäälurppa
        Miss X kirjoitti:

        Tampereen Mehiläisessä ko. leikkauksia tekee Jukka Kostiainen. Erittäin pätevä ja kokenut kirurgi, voin suositella!

        Itselläni leikkauksesta on vasta niin vähän aikaa, etten osaa sanoa, onko sillä ollut vaikutusta alapään tuntoaistiin ja vielä en ole uskaltanut seksiäkään harrastaa (kielto vähintään 4 viikkoa leikkauksen jälkeen). Mutta ainakin itsetuntoon sillä on ollut positiivinen vaikutus : ) Toipuminen muuten on ollut kohdallani melko nopeaa, pieni turvotus hävisi muutamassa päivässä ja särkylääkkeillä on kipukin pysynyt kurrissa.

        Kysyisin vielä tästä lääkäristä, Kostiainen. oliko hän minkälainen kun operoi sinua? asiahan on tosi arkaluontoinen toisaalta, vaikka tiedän kyllä, että työtähän se on, mutta...että kun joskus gynenkin kohdalla toisen kanssa on ihan luontevaa keskustella, toisen kanssa taas vähemmän luontevaa.
        tuliko sinulle kiusallinen olo, ja miten pian toimenpiteen jälkeen kotiuduit?


      • Miss X
        alapäälurppa kirjoitti:

        Kysyisin vielä tästä lääkäristä, Kostiainen. oliko hän minkälainen kun operoi sinua? asiahan on tosi arkaluontoinen toisaalta, vaikka tiedän kyllä, että työtähän se on, mutta...että kun joskus gynenkin kohdalla toisen kanssa on ihan luontevaa keskustella, toisen kanssa taas vähemmän luontevaa.
        tuliko sinulle kiusallinen olo, ja miten pian toimenpiteen jälkeen kotiuduit?

        Kostiainen leikkasi ammattitaidolla ja luulisinpa, ettei asiaa sen kummemmin miettinyt- teki vain työtään. Itselläni oli tosi kiusallinen olo aluksi, mutta leikkauksessa mukana ollut avustava hoitaja rauhoitteli ennen operaatioita, tyyliin "tämä on yleisempää kuin luullaan". Hyvinvoinnistani huolehdittiin koko laikkauksen ajan ja henkilökunta (leikkaava lääkäri mukaan lukien) oli kaikenkaikkiaan hyvin hienotunteista. Voit kuvitella, että olo ei ole siinä kaikista mukavin, kun makaat selälläsi jalat levällään ja alapäätäsi leikellään... mutta tähän olin varautunut, ettei se kivaa tule olemaankaan. Sen kestää, kun leikkaus on ohi vajaassa kahdessa tunnissa. Kotiuduin muutaman tunnin seurannan jälkeen vielä samana päivänä.
        Tsemppiä ja rohkeutta Sinulle, jos harkitset leikkausta!


      • alapäälurppa
        Miss X kirjoitti:

        Kostiainen leikkasi ammattitaidolla ja luulisinpa, ettei asiaa sen kummemmin miettinyt- teki vain työtään. Itselläni oli tosi kiusallinen olo aluksi, mutta leikkauksessa mukana ollut avustava hoitaja rauhoitteli ennen operaatioita, tyyliin "tämä on yleisempää kuin luullaan". Hyvinvoinnistani huolehdittiin koko laikkauksen ajan ja henkilökunta (leikkaava lääkäri mukaan lukien) oli kaikenkaikkiaan hyvin hienotunteista. Voit kuvitella, että olo ei ole siinä kaikista mukavin, kun makaat selälläsi jalat levällään ja alapäätäsi leikellään... mutta tähän olin varautunut, ettei se kivaa tule olemaankaan. Sen kestää, kun leikkaus on ohi vajaassa kahdessa tunnissa. Kotiuduin muutaman tunnin seurannan jälkeen vielä samana päivänä.
        Tsemppiä ja rohkeutta Sinulle, jos harkitset leikkausta!

        Harkitsen tosiaan leikkausta, muutakin kuin huulten pienennystä ja siksi on tärkeää kenet voi päästää itseensä viiltoja tekemään.

        Mielestäni on ensiarvoisen tärkeää, että lääkäri on myös mukava, saa siis olosi tuntumaan ihan normaalilta vaikka asia olisiskin niin kiusallinen kuin häpyhuulipienennys. En voisi ajatella meneväni lääkärille joka on hiljainen jörö ja jolta saa jokaisen vastauksen kysymykseensä lypsää..


      • Murkku
        Miss X kirjoitti:

        Tiedoksi vain kaikille, että mm. Mehiläisessä on erittäin pätevä kirurgi, joka tekee näitä korjausleikkauksia (ainakin pienempiin häpyhuuliin). Joten eikun vain lekurille mars, jos siltä tuntuu, että asian kanssa on vaikea elää. Olen itse ko. leikkauksen läpikäynyt, eikä ole päivääkään kaduttanut, että sen menin tekemään!

        Kuinka paljon tämä leikkaus maksaa? Tuleeko halvemmaksi jos leikkauttaa vain toisen häppärin?


      • Miss X
        Murkku kirjoitti:

        Kuinka paljon tämä leikkaus maksaa? Tuleeko halvemmaksi jos leikkauttaa vain toisen häppärin?

        Hinnat varmastikin vaihtelevat toimenpiteen laajuudesta ja leikkaavasta lääkäristä riippuen. Lääkäri esittää kustannusarvion, muistelen, että itselleni sanottiin 1000-2000 €. Oma toimenpiteeni oli onneksi lähempänä tonnia.


      • linnea88

        minullakin on suuret sisemmät häppärit.
        esim suihkussa käydessä kun ne ovat märät, näkyvät noin sentin verran, kumpikin samanverran. `kuivana` taas eivät sinänsä näy alapuolella vaan ovat rutussa siellä välikössä inhottavasti.. Mitään fyysistä haittaa ei ole, paitsi jos paljon on seksiä harrastanut saattaa muutaman päivän olla sellaiset ärtyneen tuntuiset. Itseäni häiritsee suunnattomasti ulkonäön vuoksi. Avomiehelleni olen puhunut useasti että haluan leikkaukseen, mutta hän sanoo vain että "et kyllä leikkaa yhtään mitään sieltä, just hyvät ja niitä on tosi kiva imeä" Ja viivapillu on kuulemma sellainen mitä ei ikinä haluaisi. Mutta näin mulla..


    • huono kokemus

      Multa leikattiin yliopistollisessa sairaalassa (olen köyhä opiskelija, joten ei rahaa yksityiseen)noin kuukausi sitten häppäreitä pienemmäksi. Potilaskertomuksessa lukee, että "häpyhuulet kookkaahkot, mutta eivät epänormaalit. 1,5 cm kiilaresektio molempiin".

      Tämä sairaala kun toimii myös opetussairaalana, toisen häppärini leikkasi ilmeisesti harjoittelija (kävi ilmi potilaskertomuksesta).

      Tulos; vasen (lääkärin ensin leikkaama) puoli suht siisti, tosin ulkoreunassa pieni kolo, josta ehkä voi huomata, että on leikattu. Oikea puoli (oli tosi turvonnut pari vkoa) puolet isompi, siitä ei siis leikattu paljon mitään! Tikit olivat löysät ja tulos; mulla on oikeassa häppärissäni reikä! Se on niin iso, että siitä näkee läpi!!! >:(

      Olen siis tosi pettynyt enkä nyt tiedä, mitä tehdä. Ajattelin mennä lääkäriin valittamaan tästä, mutta en usko, että operoivat uudelleen, koska ei enää "haittaavaa, fyysistä syytä"..

      Olen tietysti tyytyväinen, että ainakin toinen puoli on nyt puolet pienempi ja oikeakin hiukan, mutta häiritsee se reikä sekä häppäreitteni erikokoisuus!!

      Kauhutarina, mutta totta. Eli harkitkaa tarkkaan, kenelle menette.

      • peppi

        Olen nyt kolmatta päivää sairaslomalla kyseisen leikkauksen jälkeen. Multa pienennettiin toista häpyhuulta ja kaikki meni tosi hienosti. Pitkään taistelin, uskallanko käydä ihan terv.keskuslääkärillä asiasta puhumassa, mutta kun ratsastus ja pyöräily niin paljon vuosittain tuskaa tuottaa, niin uskaltauduinpa vihdoin ja viimein (oon 30v.). Sain lähetteen Naistenklinikalle ja jouduin odottelemaan kutsua vajaat puoli vuotta. Sit kävin siellä ensin tarkastuksessa ja myöhemmin verikokeissa ja lääkärien juttusilla noin viikkoa ennen leikkausta. Leikkaus tehtiin nukutuksessa ja olin sairaalassa puoli päivää, jonka jälkeen kotiuduin. Nyt sitten viikko saikkua ja rauhallisesti elelyä! Oon tosi tyytyväinen leikkaukseen, vaikka toki tikit ja leikkauskohta hurjalta näyttävätkin. Toivottavasti kaikki sujuu jatkossakin yhtä hyvin. Jos asia todella vaivaa ja vaikeuttaa elämäänne, niin käykää ihmeessä juttelemassa lääkärille asiasta. Mä ainakin sain sellaisen käsityksen, että meitä lerpallisia on useita eikä leikkaukset ole harvinaisia! Tsemppiä kaikille!


    • labia

      minua ainakin viehättävät ulkonevat häpyhuulet,mutta jos niistä on kantajaleen haitaa, ymmärrän pienennysleikkauksen tarpeellisuuden.mies hulluna häppäreihin.

      • weme

        voitteko lähettää kuvia häpyhuulistanne?alle 30v häpärit kiinnostaa.kaikki värit ja koot huomioidaan.myös alle 5cm nännipihat huomioidaan.


      • weme

        ottakaa skypestä puheyhteys weme79 kertokaa häpyhuulistanne


      • tyydyttävät huulet

        Hyvä, että on muitakin minunlaisiani. sisemmät huulet ovat pari senttiä ulkona ja mieheni haluaa saada ne vielä roikkuvammiksi. Pidän iltaisin niissä nipsuilla pieniä palloja. Jo nyt mieheni on aivan ihastunut "terälehtiini". ei tietoakaan typistämisestä.


      • pömpöke
        tyydyttävät huulet kirjoitti:

        Hyvä, että on muitakin minunlaisiani. sisemmät huulet ovat pari senttiä ulkona ja mieheni haluaa saada ne vielä roikkuvammiksi. Pidän iltaisin niissä nipsuilla pieniä palloja. Jo nyt mieheni on aivan ihastunut "terälehtiini". ei tietoakaan typistämisestä.

        mulla on kans todella ulkonevat pienet häpyhuulet. aivan järkyttävät. se luokin sitten saman tasoiset itsetunto-ongelmat. sänkyyn menemisessä on todella korkea kynnys, koska pelkään kumppanin reaktiota. täällä on sanottu, että miehet pitävät isoista häppäreistä, oma kokemukseni on aika neutraali, ei sen kummempaa ihastusta tai vihastusta.
        kertokaahan siis NAISET JA MIEHET omia mieltymyksiänne suuriin häpyhuuliin. olisin kiitollinen.


      • erica-

        onko pakko linkittää tänne kaikkea noin oksettavaa ? jäi traumoja.


      • lurpsis

        Ihanan näköisiä nuo vasemmanpuoleiset :p


      • 15andhappynow

        onpa hyviä noi ennen-jälkeen kuvat! Ja oon muutenki tosi onnellinen että löysin näin paljon muitakin joilla on ''isotpienet'' häppärit :) Itse olen vasta 15 ja neitsyt, mutta en tiedä viel, mitä tämä eka kertani tulee olemaan, ja olen harkinnut häpyhuulteni pienennystä. Olo on paljon parempi näiden tänne kirjotettujen tarinoiden jälkeen (:


      • karkki123
        15andhappynow kirjoitti:

        onpa hyviä noi ennen-jälkeen kuvat! Ja oon muutenki tosi onnellinen että löysin näin paljon muitakin joilla on ''isotpienet'' häppärit :) Itse olen vasta 15 ja neitsyt, mutta en tiedä viel, mitä tämä eka kertani tulee olemaan, ja olen harkinnut häpyhuulteni pienennystä. Olo on paljon parempi näiden tänne kirjotettujen tarinoiden jälkeen (:

        itselläni on tämä "alapääongelma" myös mutta pystyn pyöräilemään tms. en tuomitse mitenkään leikkauksia mutta ajattelin vaan laittaa tällaisen linkin minkä löysin. kyllä nainen voi olla myös seksikäs vaikka paikat repsottaisivatkin. pitäisi varmaan vaan ruveta käymään salilla heh...

        http://www.sexylabia.com/pic19_dazzling-labia-minora.htm


      • asenneseksy
        karkki123 kirjoitti:

        itselläni on tämä "alapääongelma" myös mutta pystyn pyöräilemään tms. en tuomitse mitenkään leikkauksia mutta ajattelin vaan laittaa tällaisen linkin minkä löysin. kyllä nainen voi olla myös seksikäs vaikka paikat repsottaisivatkin. pitäisi varmaan vaan ruveta käymään salilla heh...

        http://www.sexylabia.com/pic19_dazzling-labia-minora.htm

        tämän keskustelu palstan perusteella voin sanoa että elämäni on oikeasti pelastettu!voin sanoa että olen todella kaunis nainen ja omistan hyvän perseen(ei vain omasta mielestäni)olenhan toiminut freelancer valokuva mallina, yksi vain on minua vaivannut ja estänyt mennä NAISTEN kanssa saunaaan on nämä ihanat sisemmät häppärini(n.1,5cm ulkonevat)ja tällä hetkellä maailman ihanin mies,ja olen sitä mieltä että kylllä ne miehet nauttii siitä sillä ei kaikilla miehilläkään ole metrileka joten ne tuntevat myös paremmin:)ne on seksikkäät ne siivet kun ne on ihanan kosteet ja kiihottuessaan turpoavat.like it!todellakin nautin olla seksyis alkkareis ja näi muttta jatkossa nautin nakunakin sillä tuo kuva oli hyvä(edellinen naku kuva joka oli linkitetty).niiku sanoin olen huipussa kunnossa ulkoisesti ja voin olla siitä ylpeä


      • asenneseksy
        karkki123 kirjoitti:

        itselläni on tämä "alapääongelma" myös mutta pystyn pyöräilemään tms. en tuomitse mitenkään leikkauksia mutta ajattelin vaan laittaa tällaisen linkin minkä löysin. kyllä nainen voi olla myös seksikäs vaikka paikat repsottaisivatkin. pitäisi varmaan vaan ruveta käymään salilla heh...

        http://www.sexylabia.com/pic19_dazzling-labia-minora.htm

        tämän keskustelu palstan perusteella voin sanoa että elämäni on oikeasti pelastettu!voin sanoa että olen todella kaunis nainen ja omistan hyvän perseen(ei vain omasta mielestäni)olenhan toiminut freelancer valokuva mallina, yksi vain on minua vaivannut ja estänyt mennä NAISTEN kanssa saunaaan on nämä ihanat sisemmät häppärini(n.1,5cm ulkonevat)ja tällä hetkellä minulla on maailman ihanin mies,ja olen sitä mieltä että kylllä ne miehet nauttii siitä sillä ei kaikilla miehilläkään ole metrileka joten ne tuntevat myös paremmin:)ne on seksikkäät ne siivet kun ne on ihanan kosteet ja kiihottuessaan turpoavat.like it!todellakin nautin olla seksyis alkkareis ja näi muttta jatkossa nautin nakunakin sillä tuo kuva oli hyvä(edellinen naku kuva joka oli linkitetty).niiku sanoin olen huipussa kunnossa ulkoisesti ja voin olla siitä ylpeä


      • yönratsu
        asenneseksy kirjoitti:

        tämän keskustelu palstan perusteella voin sanoa että elämäni on oikeasti pelastettu!voin sanoa että olen todella kaunis nainen ja omistan hyvän perseen(ei vain omasta mielestäni)olenhan toiminut freelancer valokuva mallina, yksi vain on minua vaivannut ja estänyt mennä NAISTEN kanssa saunaaan on nämä ihanat sisemmät häppärini(n.1,5cm ulkonevat)ja tällä hetkellä minulla on maailman ihanin mies,ja olen sitä mieltä että kylllä ne miehet nauttii siitä sillä ei kaikilla miehilläkään ole metrileka joten ne tuntevat myös paremmin:)ne on seksikkäät ne siivet kun ne on ihanan kosteet ja kiihottuessaan turpoavat.like it!todellakin nautin olla seksyis alkkareis ja näi muttta jatkossa nautin nakunakin sillä tuo kuva oli hyvä(edellinen naku kuva joka oli linkitetty).niiku sanoin olen huipussa kunnossa ulkoisesti ja voin olla siitä ylpeä

        minä jatkan;Dollakseen itselleen jotain mutta ne on miehille tärkeitä!miehenä voin sanoa että viivasta en nauti!maailman ihanin pillu omistaa nämä ihanat ruusun terälehdet!!nainen joka on näinkin huikee voi olla tyytyväinen omistaessaan nämä!!joten sitä pantavampi/haluttavampi mitä kauniimmat hän omistaa ja mitä ylpeämmin hän itse kantaa nämä.!!nam".


      • amorilähetti
        asenneseksy kirjoitti:

        tämän keskustelu palstan perusteella voin sanoa että elämäni on oikeasti pelastettu!voin sanoa että olen todella kaunis nainen ja omistan hyvän perseen(ei vain omasta mielestäni)olenhan toiminut freelancer valokuva mallina, yksi vain on minua vaivannut ja estänyt mennä NAISTEN kanssa saunaaan on nämä ihanat sisemmät häppärini(n.1,5cm ulkonevat)ja tällä hetkellä minulla on maailman ihanin mies,ja olen sitä mieltä että kylllä ne miehet nauttii siitä sillä ei kaikilla miehilläkään ole metrileka joten ne tuntevat myös paremmin:)ne on seksikkäät ne siivet kun ne on ihanan kosteet ja kiihottuessaan turpoavat.like it!todellakin nautin olla seksyis alkkareis ja näi muttta jatkossa nautin nakunakin sillä tuo kuva oli hyvä(edellinen naku kuva joka oli linkitetty).niiku sanoin olen huipussa kunnossa ulkoisesti ja voin olla siitä ylpeä

        kukaan meistä ei ole tarkoitettu monelle naisella tai kukaaan naisista monelle miehille vaan jokaiselle meille on se oikea joka rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet ja nauttii seksistä juuri sinun kanssasi.näinikkäästi.siksi meillä on niin yksilölliset sukupuolet juuri sellaisenaa täydelliset!


    • all is full of love

      Todellista luonnonvaraista kauneutta!

      BIO BEAUTY!

      -harkitsin leikkausta, mutta ylläolevan linkin jälkeen en varmasti mene!!

      KIITOS

    • Anonyymi

      Mulla vaikka oon 13 niin vaivaa se et häpyhuulet alkaa näkymään tai siis näkyy haarovälistä. harmittaa kun ne on ulkona ja näkyy ihan kun olis joku vika tai mikä esinahka se on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe