Niin, tietääkö joku mihin muihin paikkoihin kuin autoon/muihin kulkuvälineisiin voi laittaa Wunderbaumin roikkumaan? Itse olen harkinnut housujen vetskaria ja avaimenperäksi. Antaa tulla vinkkejä, jotta voisin pistää vanhat seeprakuvioiset Baumini käytännölliseen ja/tai muotikäyttöön!
Wunderbaumin ripustus eri paikkoihin
4
649
Vastaukset
- rahtari1
reiät ja laita niihin roikuu ne
- Metsäntuoksua
Tuo oli aika hyvä idea. Pitää laittaa korvan taakse (tai korviin)!
- Hartte-Vainaa
1. Sido wunderbaum jekkulangalla lusikkaan. Naurishyytelön ikävä maku unhoittuu kun nenässäsi jylläävät mongolialaisen kukkakedon ihanaiset aromit.
2. Sullo wunderbaumit kenkiisi. Kumppanisi kiljahtelee riemusta kun hänen nenäänsä leyhähtää sukkamehun pikantin aromin asemesta vaniljan hurmaava tuoksahdus.
3. Piilota muutamia kärventyneeltä sähköjohdolta tuoksuvia wunderbaumeja eri puolille naapurisi asuntoa. Näin saat itsellesi iloisia hetkiä kun voit seurata naapurisi hätääntyneitä etsintäoperaatioita. Naapurisi puolestaan saa hieman aktiviteettia YLEn ulosmarssin synkentämään televisionkatseluiltaansa...- Metsäntuoksua
Tuo palaneen sähköjohdon hajuinen Wunderbaum kuulostaa jännittävältä. Minulle se tuo mieleen värit mustan ja keltaisen. Tuota kenkäjuttua en olekaan vielä kokeillut, se kuulostaa oikein käytännölliseltä ja toimivalta! Sitä taas en osaa sanoa että peittääkö Wunderbaumin tuoksu pahanmakuisen ruuan maun/lemun. Kivasti on vinkkejä tullut, eikun lisää vain! Niksejä ei ole koskaan liikaa.
PS: Rekisteröin wundaavan nimimerkin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445842
- 475338
- 483718
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise953327- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854