kyllä se perkule

..nyt on niin että pakko kolauttaa tää vähemmän viisas pää yhteen jonkun viisaamman kanssa ja alkaa bisneksii hommaa ja tienaa.. kavereille oon puhunut ja ehdotellut mut ei ne näytä ottavan tarpeeks vakavasti.. tässä on näitä maalausprojekteja tehty mut nyt pitäis päästä isoihin rahoihin kiinni.. ei tästä muuten tuu mitään.. edessä waan masentava tulevaisuus muuten..
..jotain luovaa ja rakentavaa oon miettiny..

11

502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helitär

      se niin on että raha kiertää köyhän.eikä taida työnteollakaan rikastua.olen ainakin itsestäni sen huomannut:)

      • ..pitää kuitenkin yrittää..kaikkihan me synnytään rahattomana maailmaan..


      • helitär
        pervokki kirjoitti:

        ..pitää kuitenkin yrittää..kaikkihan me synnytään rahattomana maailmaan..

        vaan syntyvät kultalusikka suussa.Olet varmaan kuullut sannonnan.Ei kylläkään minua haittaa.Olen tyytyväinen elämääni,vaikkei sitä rahaa paljoa olekkaan.


      • helitär kirjoitti:

        vaan syntyvät kultalusikka suussa.Olet varmaan kuullut sannonnan.Ei kylläkään minua haittaa.Olen tyytyväinen elämääni,vaikkei sitä rahaa paljoa olekkaan.

        .. mutta suurin osa köyhinä.. kyllä sä tiiät.. en mäkään hirvesti pyydä elämältä.. oon loppujen lopuks aika vähään tyytyväinen..


    • awerell

      ajattelemaan mitään töihin liittyvää, kun on kesäloma vielä menossa.(ja rahat loppu)

      • helitär

        kannata töitä lomalla ajatella.Se on vaan ikävää jos sulla on rahat loppu.No,onneksi metsissä taitaa vielä marjoja olla,että syötävää ainakin on.


      • awerell
        helitär kirjoitti:

        kannata töitä lomalla ajatella.Se on vaan ikävää jos sulla on rahat loppu.No,onneksi metsissä taitaa vielä marjoja olla,että syötävää ainakin on.

        huomenna olen menossa kanttarelliin.paitsi etten itse syö sieniä, mutta kyllä ne tutuille kelpaa.mukava pomppia metsässä,notta sais joskus ees vähän pientä kuntoilua.


      • ..mutta höh.. ainakin mun pitää yrittää.. helpompaan elämään ja menestykseen..


      • helitär
        pervokki kirjoitti:

        ..mutta höh.. ainakin mun pitää yrittää.. helpompaan elämään ja menestykseen..

        voihan sitä yrittää.Minäkin yritän vedon lyönnilläkin saada rahaa,mutta ei oikein onnistuu.Enempi menee kun tulee,mutta yritän kuitenkin.


      • helitär kirjoitti:

        voihan sitä yrittää.Minäkin yritän vedon lyönnilläkin saada rahaa,mutta ei oikein onnistuu.Enempi menee kun tulee,mutta yritän kuitenkin.

        ..no vedonlyönti on vähän niin ja näin.. mutta kyllä mä haluisin ainakin joskus asuu omistuskämpässä ja omistaa jonkun vaarinmökin jossain landella.. pakko on jotain keksii..


      • helitär
        pervokki kirjoitti:

        ..no vedonlyönti on vähän niin ja näin.. mutta kyllä mä haluisin ainakin joskus asuu omistuskämpässä ja omistaa jonkun vaarinmökin jossain landella.. pakko on jotain keksii..

        Kyllähän sitä jos ikänsä vuokra-asunnossa asuu,niin siinä maksaa omistusasunnon hinnan.Se pitäisi vaan sinunkin saada se alkuraha jostain kasaan.Ei nyt aivan mahdottomia nuo sinun toiveet ole.Toivottavasti ne toteutuvat.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe