..nyt on niin että pakko kolauttaa tää vähemmän viisas pää yhteen jonkun viisaamman kanssa ja alkaa bisneksii hommaa ja tienaa.. kavereille oon puhunut ja ehdotellut mut ei ne näytä ottavan tarpeeks vakavasti.. tässä on näitä maalausprojekteja tehty mut nyt pitäis päästä isoihin rahoihin kiinni.. ei tästä muuten tuu mitään.. edessä waan masentava tulevaisuus muuten..
..jotain luovaa ja rakentavaa oon miettiny..
kyllä se perkule
11
483
Vastaukset
- helitär
se niin on että raha kiertää köyhän.eikä taida työnteollakaan rikastua.olen ainakin itsestäni sen huomannut:)
- helitär
pervokki kirjoitti:
..pitää kuitenkin yrittää..kaikkihan me synnytään rahattomana maailmaan..
vaan syntyvät kultalusikka suussa.Olet varmaan kuullut sannonnan.Ei kylläkään minua haittaa.Olen tyytyväinen elämääni,vaikkei sitä rahaa paljoa olekkaan.
helitär kirjoitti:
vaan syntyvät kultalusikka suussa.Olet varmaan kuullut sannonnan.Ei kylläkään minua haittaa.Olen tyytyväinen elämääni,vaikkei sitä rahaa paljoa olekkaan.
.. mutta suurin osa köyhinä.. kyllä sä tiiät.. en mäkään hirvesti pyydä elämältä.. oon loppujen lopuks aika vähään tyytyväinen..
- awerell
ajattelemaan mitään töihin liittyvää, kun on kesäloma vielä menossa.(ja rahat loppu)
- helitär
kannata töitä lomalla ajatella.Se on vaan ikävää jos sulla on rahat loppu.No,onneksi metsissä taitaa vielä marjoja olla,että syötävää ainakin on.
- awerell
helitär kirjoitti:
kannata töitä lomalla ajatella.Se on vaan ikävää jos sulla on rahat loppu.No,onneksi metsissä taitaa vielä marjoja olla,että syötävää ainakin on.
huomenna olen menossa kanttarelliin.paitsi etten itse syö sieniä, mutta kyllä ne tutuille kelpaa.mukava pomppia metsässä,notta sais joskus ees vähän pientä kuntoilua.
- helitär
pervokki kirjoitti:
..mutta höh.. ainakin mun pitää yrittää.. helpompaan elämään ja menestykseen..
voihan sitä yrittää.Minäkin yritän vedon lyönnilläkin saada rahaa,mutta ei oikein onnistuu.Enempi menee kun tulee,mutta yritän kuitenkin.
helitär kirjoitti:
voihan sitä yrittää.Minäkin yritän vedon lyönnilläkin saada rahaa,mutta ei oikein onnistuu.Enempi menee kun tulee,mutta yritän kuitenkin.
..no vedonlyönti on vähän niin ja näin.. mutta kyllä mä haluisin ainakin joskus asuu omistuskämpässä ja omistaa jonkun vaarinmökin jossain landella.. pakko on jotain keksii..
- helitär
pervokki kirjoitti:
..no vedonlyönti on vähän niin ja näin.. mutta kyllä mä haluisin ainakin joskus asuu omistuskämpässä ja omistaa jonkun vaarinmökin jossain landella.. pakko on jotain keksii..
Kyllähän sitä jos ikänsä vuokra-asunnossa asuu,niin siinä maksaa omistusasunnon hinnan.Se pitäisi vaan sinunkin saada se alkuraha jostain kasaan.Ei nyt aivan mahdottomia nuo sinun toiveet ole.Toivottavasti ne toteutuvat.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684531Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004028- 523542
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul362832Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!262593Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa602502- 462384
- 391927
- 471908
- 301656