..pistorasiasta vai kofeiinista?.. silmänluomet painaa.. vaikka olis paljon tekemistä tänään..
wirtaa
23
936
Vastaukset
sitä... mitäs se oli kahvia...Tai no saat tieten virtaakin siitä pistorasiasta....=:))
pervokki kirjoitti:
..slurpsis.. parempi vaihtoehto.. tosin sähköstä saisin tukkanikin tuuheeks..
todellakin...Sitten olisit se peikko....Korpikuusen kannon alla...Jos sitä kahvikaakaoo....=:))))
BBrunetti kirjoitti:
todellakin...Sitten olisit se peikko....Korpikuusen kannon alla...Jos sitä kahvikaakaoo....=:))))
..kunnon trolli.. juu eli pistän sitten kahvikaakaoks..
pervokki kirjoitti:
..kunnon trolli.. juu eli pistän sitten kahvikaakaoks..
niin piristyt...=:)))
- leidi_10
Pikasso juo nyt vaan sitä kahveeta ja pistä pistorasiaan vain stereoitten töpseli ja poppikoneet soimaan..
- leidi_10
pervokki kirjoitti:
..soimaan joo.. plondin tuotanto ja sit alkaa vaikka maalaa.. ettei tää päivä mee hukkaa..
soimaan!! Call me täysille, niin mäkin sitä kuuntelen..Luulis sit maalaus inspis olevan kohdallaan.. ;)
leidi_10 kirjoitti:
soimaan!! Call me täysille, niin mäkin sitä kuuntelen..Luulis sit maalaus inspis olevan kohdallaan.. ;)
..ei vain löydy näiltä levyiltä.. mutta paljon muuta jytevää kyllä löytyy..
- leidi_10
pervokki kirjoitti:
..ei vain löydy näiltä levyiltä.. mutta paljon muuta jytevää kyllä löytyy..
Se oli mul soittoäänenä kännyssä ja täst koneelta kuuntelen sitä usein.. Muutkin kyl hyviä..
- raikas
pitäis saada jostain. Ei oikein tunnu mikään luistavan tänään, vaikka aamu alkoikin ihan hyvin. Kahvikaakao kyllä maistuis... pitäsköhän alkaa väsäämään..
- raikas
pervokki kirjoitti:
..vaan.. väsymys haittaa mut ehkä kofeiini ja musa virittää meikäläisen maalausfiilikseen..
väsytä, mutta muuten vaan ei ole fiiliksiä mihinkään. Työtkin vaan junnaa paikoillaan. No eiköhän se tästä...
- Doe-01
lähimpään puutarhamyymälään,ja rupea kasvattaan viherkasveja.Se on anoisa harrastus,ja olet aina pirteänä.
Yötä päivää;=)))
http://www.sky.org/julkaisut/hupu/- raikas
tuli mieleen, kun kasvatin paprikoita ja kirsikkatomaatteja ikkunalla, niin yksi kaveri kysyi, että hamppuako kasvattelet. Siksiköhän ne naapuritkin mua kieroon katteli?
- Doe-01
raikas kirjoitti:
tuli mieleen, kun kasvatin paprikoita ja kirsikkatomaatteja ikkunalla, niin yksi kaveri kysyi, että hamppuako kasvattelet. Siksiköhän ne naapuritkin mua kieroon katteli?
Mutta älä välitä.Naapurisi ovat niitä sivistymättömiä moukkia,jotka eivät ymmärrä puutarhanhoidosta mitään;)
- raikas
Doe-01 kirjoitti:
Mutta älä välitä.Naapurisi ovat niitä sivistymättömiä moukkia,jotka eivät ymmärrä puutarhanhoidosta mitään;)
välitäkään. Jokaisellahan on oikeus ajatella mitä haluaa. No juttu selvisi, kun saivat maistiaisia, herkullisia. Täytyypä ens keväänä taas toimeutua siihen hommaan, nyt jäi tänä vuonna väliin.
- Doe-01
raikas kirjoitti:
välitäkään. Jokaisellahan on oikeus ajatella mitä haluaa. No juttu selvisi, kun saivat maistiaisia, herkullisia. Täytyypä ens keväänä taas toimeutua siihen hommaan, nyt jäi tänä vuonna väliin.
sinänsä:)Meikäläisen vaan täytyy istuttaa kasvinsa tuttavien mökeillä,kun täällä kerrostalon partsilla ei tahdo oikein onnistua:(
- raikas
Doe-01 kirjoitti:
sinänsä:)Meikäläisen vaan täytyy istuttaa kasvinsa tuttavien mökeillä,kun täällä kerrostalon partsilla ei tahdo oikein onnistua:(
ja parasta on se kun saa ottaa salaattiin tarpeita omalta ikkunalta. Kesällä mulla on kasvimaakin, tosin tänä kesänä se raukka oli aika lailla heitteillä, ensin kuiva ja sitten märkä... tulos sen mukainen, valitettavasti :(
- Doe-01
raikas kirjoitti:
ja parasta on se kun saa ottaa salaattiin tarpeita omalta ikkunalta. Kesällä mulla on kasvimaakin, tosin tänä kesänä se raukka oli aika lailla heitteillä, ensin kuiva ja sitten märkä... tulos sen mukainen, valitettavasti :(
tällaista tämä nykypäivän elämä on..meillä on aina kiire jonnekin,eikä ole aikaa nauttia luonnon rauhasta..kesämökilläkin täytyy olla läppäri mukana..sillä puutarhanhoidolla on kuulemma jotain terapeuttisiakin vaikutuksia.
- raikas
Doe-01 kirjoitti:
tällaista tämä nykypäivän elämä on..meillä on aina kiire jonnekin,eikä ole aikaa nauttia luonnon rauhasta..kesämökilläkin täytyy olla läppäri mukana..sillä puutarhanhoidolla on kuulemma jotain terapeuttisiakin vaikutuksia.
On sillä kasvimaan hoidolla huonojakin puolia, ainakin täällä pohjoisessa on sääsket ym. ötökät kimpussa kun yrittää rikkaruohoista päästä. Mutta muuten kyllä ihan mukavaa, kun valitsee oikean päivän hommalle. Täytyy olla tuulista ja paisteista silloin.
Kyllähän se varmaan on terapeuttista, voi nähdä, haistaa, tuntea ja maistaa työnsä tuloksia. :) - Doe-01
raikas kirjoitti:
On sillä kasvimaan hoidolla huonojakin puolia, ainakin täällä pohjoisessa on sääsket ym. ötökät kimpussa kun yrittää rikkaruohoista päästä. Mutta muuten kyllä ihan mukavaa, kun valitsee oikean päivän hommalle. Täytyy olla tuulista ja paisteista silloin.
Kyllähän se varmaan on terapeuttista, voi nähdä, haistaa, tuntea ja maistaa työnsä tuloksia. :)ja täällä etelässä voisi ilmastonkin puolesta touhuta puutarhan kanssa pidempään,mutta kun ei tahdo aika riittää..joo,työn tuloksethan siinä nautinnon tuovatkin,ja omat aikaansaannokset tuovat tyydytystä:)
..tropiikin tuoksua kotiin.. chiliä oon ajatellut että vois kasvattaa kun tuo kokkailu on mieleen..
hampusta tulee voimakas tuoksu.. ja poliisit olis kellarin ovella häiritsemässä..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483
