Minulla on ollut pahat selkäkivut jo useita vuosia, useita selkäleikkauksiakin on jo tehty.
Kokeilin työssäoloa kesän aikana, mutta kivut olivat niin pahat että olen nyt ollut vuodepotilaana 3 viikkoa.
Syön huumelääkkeitä kipuuni, muut eivät auta mitään. Kun kävelen muutaman sata metriä olen sen jälkeen todella kipeä.
Olen saamassa eläkelaitokselta kielteisen päätöksen: olen työkykyinen ja eläkkeenmaksu päättyy syyskuun lopussa.
Töihin pitäisi mennä lokakuulla, parin viikon kuluttua.
Lapset ovat aikuisia ja poissa kotoa, vaimo paljon poissa työn ym. takia.
Ajattelen, että ainoa vaihtoehto on sammuttaa valot ullakolta ja lopettaa kärsimykset siihen.
Sen tekeminen on todella helppoa. Tällaista piinaavaa kipua en soisi kenellekään, tämä tekee ihmisestä lopun. Nukahtaa pois tuntematta kipua on varmaan kaunis hetki?
Kipu vie hengen..
8
9339
Vastaukset
- Kovaa hartiakipua kokenut
Minulla kun rupeaa vasenta hartilihasta särkemään kovasti ja burana ei auta vaikka syö paljonkin, niin silloin aloitan NeuroMax-forte kuurin. Noin viikon jälkeen kivut ovat poissa, mutta kuuria on jatkettava noin puoli vuotta, jonka jälkeen voi siirtyä lievempiin B- vitamiinivalmisteisiin tai Multitabsiin. Nyt syön aamulla 1 kpl Bevitabsia ja illalla n.klo 17, Multitabsin.
Minulla yömaidon juonti aiheuttaa tämän ongelman viikossa ja muuta maitoa en voi juoda ollenkaan. Myös teen ja kahvin nauttiminen kokojyväruisleipäaterioilla aiheuttaa osin samaa ongelmaa. Täytyy muistaa, että B6- vitamiini ei siedä pakastusta ja sen puute aiheuttaa hartiasäryt. KOKEILE tätä valmistetta tai NeuroVitan valmisetta, jossa B6- vitamiinia on vieläkin enemmän kuin NeuroMax Fortessa.- Ei vaikuta
Minulla taas B-vitamiinilla ei ole minkäänmoista vaikutusta kipuun.
- hoidettu
Kokeile tuota jos kaikkea muuta on jo kokeiltu! Voit sit kertoa tänne auttoiko...
Jäsenkorjaaja/kansanparantaja
Joku Holma
Lahti
040 842 4698
Hiljenen heti, jos joku tuolla käynyt sanoo, ettei apua sieltä saanut.- 12313313
Minäkin kuullut Jouko Holmasta!
Kannattaa edes yrittää. Tietää selkä/nikamaongelmista huomattavan paljon.
- Toinen kivulias
Tiedän ja otan osaa. Olen samassa tilnteessa.
Odotan paikkaa kipupolille, ollut jonossa kohta puoli vuotta.
Minua ei voida enää leikata. - Samanmoinen
Älä vielä sammuta valoja. Olisiko mahdollisuutta saada lähetettä psykiatrille/psykologille? Minä aikoinaan "pitkin hampain" psyk. puheille menin mutta nyt myönnän että apua sain. Kivut entiset kurjat ja kamalat mutta mieliala (jos ei hyvä niin ainakin ) tasaisempi. Ja psykiatrin lausuntoa kuunteli eläkevakuutuslaitos. Depressiolääkkeitä en halunnut eikä tuputettu. On hyvä jutella jonkun myötäelävän mutta ei ahdistuvan kanssa, jotenkin kipuhelvetin merkitys vähenee. Jaksele hyvä veli!
- Elä huasta
Eläpä huasta tuommosia jonnen joutavia, kun ei oo vielä kaekki keinot kehissä. Mulla on takana hirvittävän kovat vuosia kestääneet hirmukivut. Toivotonta, mutta elä aja onnes ohite. On varmasti vielä, joka aottaa. On vuan kokkeiltava.
Mikä aottaa yhtä, se ei itestään selevyytenä aota toesta. Mutta on juttuja, jotka kannattaa kokkeilla, eikä maksa mahottomasti.
Uskon että aottaa sinnuukii. Kokkeile rikkiä. Se on aottanna minnuu mahottomissa vuosiin hirmukivuissa. Ja aottaa parast aekoo. Tätä ei kannata jättee kokkeilemati, ja tää kivuton olotila kannattaa vielä kokkee.
Terkuin [email protected]
[email protected] - Kannattaa kokeilla
Kannattaa kokeilla gluteiinitonta ja vähähiilihydraattista ruokavaliota. Niistä moni saanut avun. Myös vitamiineja kannattaa syödä, ei riitä pelkkä Multiabs...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085941- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046