...tulee tänään.. en oo nähnyt mutta arvostettu kauhukellari kuulemma.. siinä on christopher lee.. pitänee katsoo..
uhrijuhla
17
699
Vastaukset
- Doe-01
kyseisen brittileffan.Toivottavasti tämä on se leikkaamaton versio..enpä kerro enempää..
- Doe-01
pervokki kirjoitti:
..älä kerro enempää.. tai suljen korvani..
se oli rankkaa kamaa.
näyttää kolmonen tai kakkonen niitä vanhoja drakula leffoja.... voih ne vasta kunnon kauhua...nykyään enempi veri lentää... ne musiikitkin niis vanhois leffois...jestas...=:))
Miekin niin pikkuinen tyttö ollu ku niitä tuli yhdes vaihees... Ei äiti lupaa antanut katsoa niitä...nyyh.....vois näyttää.. siitä on niiin pitkä aika kun oon niitä nähnyt.. tosin onko siitä nyt pari vuotta kun yxi tuli..??
hammerin tuotantoo ja cormanin kauhuleffoja.. sais tulla..pervokki kirjoitti:
..vois näyttää.. siitä on niiin pitkä aika kun oon niitä nähnyt.. tosin onko siitä nyt pari vuotta kun yxi tuli..??
hammerin tuotantoo ja cormanin kauhuleffoja.. sais tulla..tais olla joku.."Anteeksi hampaanne ovat niskassani" tai jotain... se oli muuten aikas hauska... Sitten tuli se "Night of the living dead" sekin tuli... sen tosin ostin sit ihan dvd:nä... et sellaista... Taidan lähteä ruuan laittoon...=:))))
- AMR-52
...kun pitää kaikilt 3. ekalt kanaalilt tulla päällekkäin, katottavii ohjelmii. ei videoita oo.
- Sydän.Ystävä
katson kotikatua ykköseltä...kauhua en uskalla kattoo,menee viimeisetkin yöunet! ;))
Kiltti kun oon ;))- AMR-52
...tänään aukasis töllön moneen päivään. täytyy vaik Lintan kans tikkuu vetää,minkä niist kolmest jutust katon...)))))
- Sydän.Ystävä
AMR-52 kirjoitti:
...tänään aukasis töllön moneen päivään. täytyy vaik Lintan kans tikkuu vetää,minkä niist kolmest jutust katon...)))))
vaan kotikatuu...lintakii ymmärtää,kun kotimainen on ;)))
- AMR-52
AMR-52 kirjoitti:
...tänään aukasis töllön moneen päivään. täytyy vaik Lintan kans tikkuu vetää,minkä niist kolmest jutust katon...)))))
...ykkösen jätän pois ,huono kuvanlaatu. hittolaisen digi-asentajat pilas sen. mut nin kauan katon analogista,kun kuvaa tulee,sit taas pitkäntikun veto,hommataanko digi,vai ei.
..tuohon.. kotikatuu en oo kattonut pitkään aikaan..
mä saan kivoja unia kun katon horrorii.. yökino alkaa pelaa..
- leidi_10
Jippii!! Vaan en jaksa kattoo ku huomenna aamuvuoro.. Eipä mun viestit pervokille nyt suostu lähtemään millään.. :((
- AROSUSI-09
Siis Wicker Man..?Niitä filkkoja,joita kannattaa katsoa punkkupäissään...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
