luottokumppanin etsintä

..jepulis eli nyt olis aika.. en hypi enää rakkauden valtamereen mutta alotan sen luottokumppanin etsinnän.. minne pitäs pistää ilmotus?... ja pitäiskö sitä ihan omana itsenäni pervokkina se hakemus laittaa?

etsintäkuulutuspalstalle vai minne?

26

928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä luulin että täältä se oikee vois löytyä. Et kai ole liian nirso?

      • ..mutta mä oon tämmönen rokkipervokki ja eipä ihan munkaltaisia oikein löydy mistään..

        en oo rikas enkä menestynyt ja oon suht nuori ja.. en kyllä oo kovin nirso..


      • pervokki kirjoitti:

        ..mutta mä oon tämmönen rokkipervokki ja eipä ihan munkaltaisia oikein löydy mistään..

        en oo rikas enkä menestynyt ja oon suht nuori ja.. en kyllä oo kovin nirso..

        Me naiset jostain syystä aina viehätytään sellaisista boheemeista ja dekatenteista miehistä. Ei me oikeesti haluta vastuullista perheenelättäjää joten sulla on kaikki mahdollisuudet, sen kun tartut kii vaan.


      • tuputuu kirjoitti:

        Me naiset jostain syystä aina viehätytään sellaisista boheemeista ja dekatenteista miehistä. Ei me oikeesti haluta vastuullista perheenelättäjää joten sulla on kaikki mahdollisuudet, sen kun tartut kii vaan.

        ..tuollainen mielipide.. juu tarttuisin kovasti kii mutta mistä.. tai kenestä..??


      • pervokki kirjoitti:

        ..tuollainen mielipide.. juu tarttuisin kovasti kii mutta mistä.. tai kenestä..??

        Eikö mua muka nää sun monitorilla?


      • tuputuu kirjoitti:

        Eikö mua muka nää sun monitorilla?

        ..kyllä.. tarkoitatko että susta pitäis ottaa kii?


      • pervokki kirjoitti:

        ..kyllä.. tarkoitatko että susta pitäis ottaa kii?

        Nyt eletään virtuaalimaailmassa ja harrastetaan turvasuhteita. Tässä ei tuu vammoja eikä tarvi pelätä että astuu toisen varpaille. Vaikka pakko tunnustaa että kyllä mäkin joskus kaipaan niitä vanhoja sotkuisia suhteita:)


      • tuputuu kirjoitti:

        Nyt eletään virtuaalimaailmassa ja harrastetaan turvasuhteita. Tässä ei tuu vammoja eikä tarvi pelätä että astuu toisen varpaille. Vaikka pakko tunnustaa että kyllä mäkin joskus kaipaan niitä vanhoja sotkuisia suhteita:)

        ..elää mielummin reaalimaailmassa tässä asiassa.. vaikka tapahtuis mitä..


      • pervokki kirjoitti:

        ..elää mielummin reaalimaailmassa tässä asiassa.. vaikka tapahtuis mitä..

        mutta siinä on omat vaaransa. Olet siis soturiluonne joka myös viehättää naisia. Sinulla on siis kaikki mahdollisuudet saada itsellesi se kaikkein kuumin naaras.


      • tuputuu kirjoitti:

        mutta siinä on omat vaaransa. Olet siis soturiluonne joka myös viehättää naisia. Sinulla on siis kaikki mahdollisuudet saada itsellesi se kaikkein kuumin naaras.

        ..well ehkäpä mussa on sellanenkin puoli.. hmm.. se olis erittäin jees jos saisikin sen kuumimman naaraan..


      • pervokki kirjoitti:

        ..well ehkäpä mussa on sellanenkin puoli.. hmm.. se olis erittäin jees jos saisikin sen kuumimman naaraan..

        Muakin jo kuumentaa ajatus urheasta Pervokista joka hyökkää aisa tanassa reaalimaailman ongelmia vastaan. Vau mikä soturiluonne löytyi boheemin kuoren alta kun vähän pintaa raaputti:)


      • tuputuu kirjoitti:

        Muakin jo kuumentaa ajatus urheasta Pervokista joka hyökkää aisa tanassa reaalimaailman ongelmia vastaan. Vau mikä soturiluonne löytyi boheemin kuoren alta kun vähän pintaa raaputti:)

        ..reaalimaailma itsessään mikään ongelma oo.. mutta nirsot naiset.. no ookei ehkä pientä liiotteluu mut nyt vaan tuntuu siltä..


      • pervokki kirjoitti:

        ..reaalimaailma itsessään mikään ongelma oo.. mutta nirsot naiset.. no ookei ehkä pientä liiotteluu mut nyt vaan tuntuu siltä..

        Jos sun jutut pitää paikansa niin sulla pitäis olla iso kasa naisia ikkunan alla vonkuamassa. Mä ainakin.


    • taitaa nikkilä asiaa puhua...Jos nyt ihan omana itsenäs ilmoitusta laadit...=:))

      • ..kai.. joillekin naisille vaan taiteellinen on sama kuin nössö tai juoppo.. eikä ne sit vastaa hö.. näin oon kuullut tai lukenut naisten mielipiteitä..


      • pervokki kirjoitti:

        ..kai.. joillekin naisille vaan taiteellinen on sama kuin nössö tai juoppo.. eikä ne sit vastaa hö.. näin oon kuullut tai lukenut naisten mielipiteitä..

        äläs höpöttele omituisia..... mikään nössö tai juoppo...Nyt silmät auki niin kuule saatat jotain löytää....=:))


    • Nomanland

      täysin epäonnistuneelta tyypiltä vaikuta. Oleppas vaan oma pervokki itsesi. Uniikki olet varmasti.

      • ..uniikista oon kyllä samaa mieltä.. ja eiköhän jokainen oo omanlaisensa..


      • Nomanland
        pervokki kirjoitti:

        ..uniikista oon kyllä samaa mieltä.. ja eiköhän jokainen oo omanlaisensa..

        Laajaa sydäntä peliin jokaiselle.


    • leidi_10

      Mitäs sä tääl haahuilet ettimäs? :))

      • ..luottokumppanii.. alkaa virtuaalihuuhailu riittää.. tahtoo kokee asioita reaalimaailmassa..


      • leidi_10
        pervokki kirjoitti:

        ..luottokumppanii.. alkaa virtuaalihuuhailu riittää.. tahtoo kokee asioita reaalimaailmassa..

        varmaan sun tarvii sit lähtee johonki siitä koneen luota..todellisuus on tuolla ulkona.. ;)


      • leidi_10 kirjoitti:

        varmaan sun tarvii sit lähtee johonki siitä koneen luota..todellisuus on tuolla ulkona.. ;)

        ..mä yritin mut ei oo rahaa.. ehkäpä huomenna.. mut siitä tulee vaan sellasta sekoiluu..blaah tahtoo naaraan..


      • leidi_10
        pervokki kirjoitti:

        ..mä yritin mut ei oo rahaa.. ehkäpä huomenna.. mut siitä tulee vaan sellasta sekoiluu..blaah tahtoo naaraan..

        sekoiluu? Kai sä naaraan saat ilman rahaaki..;)) Pyydät vaan taulujas kattelee ni ne on polvillaan sun edessä..Luulisin ;)


      • leidi_10 kirjoitti:

        sekoiluu? Kai sä naaraan saat ilman rahaaki..;)) Pyydät vaan taulujas kattelee ni ne on polvillaan sun edessä..Luulisin ;)

        ..en mä sitä tarkoittanut.. mut jos mä lähden reaalimaailmaan se menee tietyssä porukassa vaan baareiluks.. mut mä nyt haluisin käydä taas treffeillä ja tavata naaraita..selvänä..

        ja totean niinkuin kavereillenikin.. että koskaan en oo naisesta maksanut enkä maksa..


      • leidi_10
        pervokki kirjoitti:

        ..en mä sitä tarkoittanut.. mut jos mä lähden reaalimaailmaan se menee tietyssä porukassa vaan baareiluks.. mut mä nyt haluisin käydä taas treffeillä ja tavata naaraita..selvänä..

        ja totean niinkuin kavereillenikin.. että koskaan en oo naisesta maksanut enkä maksa..

        en mäkään sitä tarkottanu että maksaisit naisesta! Ja etkö sä voi kiertää ne tietyt porukat kaukaa.. Eihän se vaadi ku tahdonvoimaa :)))


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe