luottokumppanin etsintä

..jepulis eli nyt olis aika.. en hypi enää rakkauden valtamereen mutta alotan sen luottokumppanin etsinnän.. minne pitäs pistää ilmotus?... ja pitäiskö sitä ihan omana itsenäni pervokkina se hakemus laittaa?

etsintäkuulutuspalstalle vai minne?

26

915

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä luulin että täältä se oikee vois löytyä. Et kai ole liian nirso?

• ..mutta mä oon tämmönen rokkipervokki ja eipä ihan munkaltaisia oikein löydy mistään..

en oo rikas enkä menestynyt ja oon suht nuori ja.. en kyllä oo kovin nirso..

• pervokki kirjoitti:

..mutta mä oon tämmönen rokkipervokki ja eipä ihan munkaltaisia oikein löydy mistään..

en oo rikas enkä menestynyt ja oon suht nuori ja.. en kyllä oo kovin nirso..

Me naiset jostain syystä aina viehätytään sellaisista boheemeista ja dekatenteista miehistä. Ei me oikeesti haluta vastuullista perheenelättäjää joten sulla on kaikki mahdollisuudet, sen kun tartut kii vaan.

• tuputuu kirjoitti:

Me naiset jostain syystä aina viehätytään sellaisista boheemeista ja dekatenteista miehistä. Ei me oikeesti haluta vastuullista perheenelättäjää joten sulla on kaikki mahdollisuudet, sen kun tartut kii vaan.

..tuollainen mielipide.. juu tarttuisin kovasti kii mutta mistä.. tai kenestä..??

• pervokki kirjoitti:

..tuollainen mielipide.. juu tarttuisin kovasti kii mutta mistä.. tai kenestä..??

Eikö mua muka nää sun monitorilla?

• tuputuu kirjoitti:

Eikö mua muka nää sun monitorilla?

..kyllä.. tarkoitatko että susta pitäis ottaa kii?

• pervokki kirjoitti:

..kyllä.. tarkoitatko että susta pitäis ottaa kii?

Nyt eletään virtuaalimaailmassa ja harrastetaan turvasuhteita. Tässä ei tuu vammoja eikä tarvi pelätä että astuu toisen varpaille. Vaikka pakko tunnustaa että kyllä mäkin joskus kaipaan niitä vanhoja sotkuisia suhteita:)

• tuputuu kirjoitti:

Nyt eletään virtuaalimaailmassa ja harrastetaan turvasuhteita. Tässä ei tuu vammoja eikä tarvi pelätä että astuu toisen varpaille. Vaikka pakko tunnustaa että kyllä mäkin joskus kaipaan niitä vanhoja sotkuisia suhteita:)

..elää mielummin reaalimaailmassa tässä asiassa.. vaikka tapahtuis mitä..

• pervokki kirjoitti:

..elää mielummin reaalimaailmassa tässä asiassa.. vaikka tapahtuis mitä..

mutta siinä on omat vaaransa. Olet siis soturiluonne joka myös viehättää naisia. Sinulla on siis kaikki mahdollisuudet saada itsellesi se kaikkein kuumin naaras.

• tuputuu kirjoitti:

mutta siinä on omat vaaransa. Olet siis soturiluonne joka myös viehättää naisia. Sinulla on siis kaikki mahdollisuudet saada itsellesi se kaikkein kuumin naaras.

..well ehkäpä mussa on sellanenkin puoli.. hmm.. se olis erittäin jees jos saisikin sen kuumimman naaraan..

• pervokki kirjoitti:

..well ehkäpä mussa on sellanenkin puoli.. hmm.. se olis erittäin jees jos saisikin sen kuumimman naaraan..

Muakin jo kuumentaa ajatus urheasta Pervokista joka hyökkää aisa tanassa reaalimaailman ongelmia vastaan. Vau mikä soturiluonne löytyi boheemin kuoren alta kun vähän pintaa raaputti:)

• tuputuu kirjoitti:

Muakin jo kuumentaa ajatus urheasta Pervokista joka hyökkää aisa tanassa reaalimaailman ongelmia vastaan. Vau mikä soturiluonne löytyi boheemin kuoren alta kun vähän pintaa raaputti:)

..reaalimaailma itsessään mikään ongelma oo.. mutta nirsot naiset.. no ookei ehkä pientä liiotteluu mut nyt vaan tuntuu siltä..

• pervokki kirjoitti:

..reaalimaailma itsessään mikään ongelma oo.. mutta nirsot naiset.. no ookei ehkä pientä liiotteluu mut nyt vaan tuntuu siltä..

Jos sun jutut pitää paikansa niin sulla pitäis olla iso kasa naisia ikkunan alla vonkuamassa. Mä ainakin.

• taitaa nikkilä asiaa puhua...Jos nyt ihan omana itsenäs ilmoitusta laadit...=:))

• ..kai.. joillekin naisille vaan taiteellinen on sama kuin nössö tai juoppo.. eikä ne sit vastaa hö.. näin oon kuullut tai lukenut naisten mielipiteitä..

• pervokki kirjoitti:

..kai.. joillekin naisille vaan taiteellinen on sama kuin nössö tai juoppo.. eikä ne sit vastaa hö.. näin oon kuullut tai lukenut naisten mielipiteitä..

äläs höpöttele omituisia..... mikään nössö tai juoppo...Nyt silmät auki niin kuule saatat jotain löytää....=:))

• Nomanland

täysin epäonnistuneelta tyypiltä vaikuta. Oleppas vaan oma pervokki itsesi. Uniikki olet varmasti.

• ..uniikista oon kyllä samaa mieltä.. ja eiköhän jokainen oo omanlaisensa..

• Nomanland
        pervokki kirjoitti:

..uniikista oon kyllä samaa mieltä.. ja eiköhän jokainen oo omanlaisensa..

Laajaa sydäntä peliin jokaiselle.

• leidi_10

Mitäs sä tääl haahuilet ettimäs? :))

• ..luottokumppanii.. alkaa virtuaalihuuhailu riittää.. tahtoo kokee asioita reaalimaailmassa..

• leidi_10
        pervokki kirjoitti:

..luottokumppanii.. alkaa virtuaalihuuhailu riittää.. tahtoo kokee asioita reaalimaailmassa..

varmaan sun tarvii sit lähtee johonki siitä koneen luota..todellisuus on tuolla ulkona.. ;)

• leidi_10 kirjoitti:

varmaan sun tarvii sit lähtee johonki siitä koneen luota..todellisuus on tuolla ulkona.. ;)

..mä yritin mut ei oo rahaa.. ehkäpä huomenna.. mut siitä tulee vaan sellasta sekoiluu..blaah tahtoo naaraan..

• leidi_10
        pervokki kirjoitti:

..mä yritin mut ei oo rahaa.. ehkäpä huomenna.. mut siitä tulee vaan sellasta sekoiluu..blaah tahtoo naaraan..

sekoiluu? Kai sä naaraan saat ilman rahaaki..;)) Pyydät vaan taulujas kattelee ni ne on polvillaan sun edessä..Luulisin ;)

• leidi_10 kirjoitti:

sekoiluu? Kai sä naaraan saat ilman rahaaki..;)) Pyydät vaan taulujas kattelee ni ne on polvillaan sun edessä..Luulisin ;)

..en mä sitä tarkoittanut.. mut jos mä lähden reaalimaailmaan se menee tietyssä porukassa vaan baareiluks.. mut mä nyt haluisin käydä taas treffeillä ja tavata naaraita..selvänä..

ja totean niinkuin kavereillenikin.. että koskaan en oo naisesta maksanut enkä maksa..

• leidi_10
        pervokki kirjoitti:

..en mä sitä tarkoittanut.. mut jos mä lähden reaalimaailmaan se menee tietyssä porukassa vaan baareiluks.. mut mä nyt haluisin käydä taas treffeillä ja tavata naaraita..selvänä..

ja totean niinkuin kavereillenikin.. että koskaan en oo naisesta maksanut enkä maksa..

en mäkään sitä tarkottanu että maksaisit naisesta! Ja etkö sä voi kiertää ne tietyt porukat kaukaa.. Eihän se vaadi ku tahdonvoimaa :)))

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä

ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis
      Maailman menoa
      307
      6694
    2. Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia

Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai
      Maailman menoa
      58
      5863
    3. Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)

No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j
      Maailman menoa
      194
      5344
    4. Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen

Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi
      Maailman menoa
      62
      4122
    5. Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä

ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan
      Maailman menoa
      38
      3348
    6. Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto

Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava
      Maailman menoa
      5
      3343
    7. HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi

Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok
      Maailman menoa
      53
      3264
    8. Töppö-persut ovat todella tyhmiä

sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan
      Maailman menoa
      29
      3028
    9. Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %

Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739
      Maailman menoa
      11
      2272
    10. Mitäpä ostaisin ja lähettäisin Metsa Manille joulupäkitsiä?

Vähän vaikea miettiä ja keksiä eikä pelkkää rahalahjaa oikein kehtoo. Kertokaapa te?
      Tuusniemi
      40
      1143
    Aihe