..jepulis eli nyt olis aika.. en hypi enää rakkauden valtamereen mutta alotan sen luottokumppanin etsinnän.. minne pitäs pistää ilmotus?... ja pitäiskö sitä ihan omana itsenäni pervokkina se hakemus laittaa?
etsintäkuulutuspalstalle vai minne?
luottokumppanin etsintä
26
909
Vastaukset
Mä luulin että täältä se oikee vois löytyä. Et kai ole liian nirso?
..mutta mä oon tämmönen rokkipervokki ja eipä ihan munkaltaisia oikein löydy mistään..
en oo rikas enkä menestynyt ja oon suht nuori ja.. en kyllä oo kovin nirso..pervokki kirjoitti:
..mutta mä oon tämmönen rokkipervokki ja eipä ihan munkaltaisia oikein löydy mistään..
en oo rikas enkä menestynyt ja oon suht nuori ja.. en kyllä oo kovin nirso..Me naiset jostain syystä aina viehätytään sellaisista boheemeista ja dekatenteista miehistä. Ei me oikeesti haluta vastuullista perheenelättäjää joten sulla on kaikki mahdollisuudet, sen kun tartut kii vaan.
tuputuu kirjoitti:
Me naiset jostain syystä aina viehätytään sellaisista boheemeista ja dekatenteista miehistä. Ei me oikeesti haluta vastuullista perheenelättäjää joten sulla on kaikki mahdollisuudet, sen kun tartut kii vaan.
..tuollainen mielipide.. juu tarttuisin kovasti kii mutta mistä.. tai kenestä..??
pervokki kirjoitti:
..tuollainen mielipide.. juu tarttuisin kovasti kii mutta mistä.. tai kenestä..??
Eikö mua muka nää sun monitorilla?
tuputuu kirjoitti:
Eikö mua muka nää sun monitorilla?
..kyllä.. tarkoitatko että susta pitäis ottaa kii?
pervokki kirjoitti:
..kyllä.. tarkoitatko että susta pitäis ottaa kii?
Nyt eletään virtuaalimaailmassa ja harrastetaan turvasuhteita. Tässä ei tuu vammoja eikä tarvi pelätä että astuu toisen varpaille. Vaikka pakko tunnustaa että kyllä mäkin joskus kaipaan niitä vanhoja sotkuisia suhteita:)
tuputuu kirjoitti:
Nyt eletään virtuaalimaailmassa ja harrastetaan turvasuhteita. Tässä ei tuu vammoja eikä tarvi pelätä että astuu toisen varpaille. Vaikka pakko tunnustaa että kyllä mäkin joskus kaipaan niitä vanhoja sotkuisia suhteita:)
..elää mielummin reaalimaailmassa tässä asiassa.. vaikka tapahtuis mitä..
pervokki kirjoitti:
..elää mielummin reaalimaailmassa tässä asiassa.. vaikka tapahtuis mitä..
mutta siinä on omat vaaransa. Olet siis soturiluonne joka myös viehättää naisia. Sinulla on siis kaikki mahdollisuudet saada itsellesi se kaikkein kuumin naaras.
tuputuu kirjoitti:
mutta siinä on omat vaaransa. Olet siis soturiluonne joka myös viehättää naisia. Sinulla on siis kaikki mahdollisuudet saada itsellesi se kaikkein kuumin naaras.
..well ehkäpä mussa on sellanenkin puoli.. hmm.. se olis erittäin jees jos saisikin sen kuumimman naaraan..
pervokki kirjoitti:
..well ehkäpä mussa on sellanenkin puoli.. hmm.. se olis erittäin jees jos saisikin sen kuumimman naaraan..
Muakin jo kuumentaa ajatus urheasta Pervokista joka hyökkää aisa tanassa reaalimaailman ongelmia vastaan. Vau mikä soturiluonne löytyi boheemin kuoren alta kun vähän pintaa raaputti:)
tuputuu kirjoitti:
Muakin jo kuumentaa ajatus urheasta Pervokista joka hyökkää aisa tanassa reaalimaailman ongelmia vastaan. Vau mikä soturiluonne löytyi boheemin kuoren alta kun vähän pintaa raaputti:)
..reaalimaailma itsessään mikään ongelma oo.. mutta nirsot naiset.. no ookei ehkä pientä liiotteluu mut nyt vaan tuntuu siltä..
pervokki kirjoitti:
..reaalimaailma itsessään mikään ongelma oo.. mutta nirsot naiset.. no ookei ehkä pientä liiotteluu mut nyt vaan tuntuu siltä..
Jos sun jutut pitää paikansa niin sulla pitäis olla iso kasa naisia ikkunan alla vonkuamassa. Mä ainakin.
taitaa nikkilä asiaa puhua...Jos nyt ihan omana itsenäs ilmoitusta laadit...=:))
..kai.. joillekin naisille vaan taiteellinen on sama kuin nössö tai juoppo.. eikä ne sit vastaa hö.. näin oon kuullut tai lukenut naisten mielipiteitä..
pervokki kirjoitti:
..kai.. joillekin naisille vaan taiteellinen on sama kuin nössö tai juoppo.. eikä ne sit vastaa hö.. näin oon kuullut tai lukenut naisten mielipiteitä..
äläs höpöttele omituisia..... mikään nössö tai juoppo...Nyt silmät auki niin kuule saatat jotain löytää....=:))
- Nomanland
täysin epäonnistuneelta tyypiltä vaikuta. Oleppas vaan oma pervokki itsesi. Uniikki olet varmasti.
- Nomanland
pervokki kirjoitti:
..uniikista oon kyllä samaa mieltä.. ja eiköhän jokainen oo omanlaisensa..
Laajaa sydäntä peliin jokaiselle.
- leidi_10
Mitäs sä tääl haahuilet ettimäs? :))
..luottokumppanii.. alkaa virtuaalihuuhailu riittää.. tahtoo kokee asioita reaalimaailmassa..
- leidi_10
pervokki kirjoitti:
..luottokumppanii.. alkaa virtuaalihuuhailu riittää.. tahtoo kokee asioita reaalimaailmassa..
varmaan sun tarvii sit lähtee johonki siitä koneen luota..todellisuus on tuolla ulkona.. ;)
leidi_10 kirjoitti:
varmaan sun tarvii sit lähtee johonki siitä koneen luota..todellisuus on tuolla ulkona.. ;)
..mä yritin mut ei oo rahaa.. ehkäpä huomenna.. mut siitä tulee vaan sellasta sekoiluu..blaah tahtoo naaraan..
- leidi_10
pervokki kirjoitti:
..mä yritin mut ei oo rahaa.. ehkäpä huomenna.. mut siitä tulee vaan sellasta sekoiluu..blaah tahtoo naaraan..
sekoiluu? Kai sä naaraan saat ilman rahaaki..;)) Pyydät vaan taulujas kattelee ni ne on polvillaan sun edessä..Luulisin ;)
leidi_10 kirjoitti:
sekoiluu? Kai sä naaraan saat ilman rahaaki..;)) Pyydät vaan taulujas kattelee ni ne on polvillaan sun edessä..Luulisin ;)
..en mä sitä tarkoittanut.. mut jos mä lähden reaalimaailmaan se menee tietyssä porukassa vaan baareiluks.. mut mä nyt haluisin käydä taas treffeillä ja tavata naaraita..selvänä..
ja totean niinkuin kavereillenikin.. että koskaan en oo naisesta maksanut enkä maksa..- leidi_10
pervokki kirjoitti:
..en mä sitä tarkoittanut.. mut jos mä lähden reaalimaailmaan se menee tietyssä porukassa vaan baareiluks.. mut mä nyt haluisin käydä taas treffeillä ja tavata naaraita..selvänä..
ja totean niinkuin kavereillenikin.. että koskaan en oo naisesta maksanut enkä maksa..en mäkään sitä tarkottanu että maksaisit naisesta! Ja etkö sä voi kiertää ne tietyt porukat kaukaa.. Eihän se vaadi ku tahdonvoimaa :)))
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti39141042Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1199584Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316240Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224998Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623945Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543839Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783478- 403037
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192488Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!212338