..jepulis eli nyt olis aika.. en hypi enää rakkauden valtamereen mutta alotan sen luottokumppanin etsinnän.. minne pitäs pistää ilmotus?... ja pitäiskö sitä ihan omana itsenäni pervokkina se hakemus laittaa?
etsintäkuulutuspalstalle vai minne?
luottokumppanin etsintä
26
928
Vastaukset
Mä luulin että täältä se oikee vois löytyä. Et kai ole liian nirso?
..mutta mä oon tämmönen rokkipervokki ja eipä ihan munkaltaisia oikein löydy mistään..
en oo rikas enkä menestynyt ja oon suht nuori ja.. en kyllä oo kovin nirso..pervokki kirjoitti:
..mutta mä oon tämmönen rokkipervokki ja eipä ihan munkaltaisia oikein löydy mistään..
en oo rikas enkä menestynyt ja oon suht nuori ja.. en kyllä oo kovin nirso..Me naiset jostain syystä aina viehätytään sellaisista boheemeista ja dekatenteista miehistä. Ei me oikeesti haluta vastuullista perheenelättäjää joten sulla on kaikki mahdollisuudet, sen kun tartut kii vaan.
tuputuu kirjoitti:
Me naiset jostain syystä aina viehätytään sellaisista boheemeista ja dekatenteista miehistä. Ei me oikeesti haluta vastuullista perheenelättäjää joten sulla on kaikki mahdollisuudet, sen kun tartut kii vaan.
..tuollainen mielipide.. juu tarttuisin kovasti kii mutta mistä.. tai kenestä..??
pervokki kirjoitti:
..tuollainen mielipide.. juu tarttuisin kovasti kii mutta mistä.. tai kenestä..??
Eikö mua muka nää sun monitorilla?
tuputuu kirjoitti:
Eikö mua muka nää sun monitorilla?
..kyllä.. tarkoitatko että susta pitäis ottaa kii?
pervokki kirjoitti:
..kyllä.. tarkoitatko että susta pitäis ottaa kii?
Nyt eletään virtuaalimaailmassa ja harrastetaan turvasuhteita. Tässä ei tuu vammoja eikä tarvi pelätä että astuu toisen varpaille. Vaikka pakko tunnustaa että kyllä mäkin joskus kaipaan niitä vanhoja sotkuisia suhteita:)
tuputuu kirjoitti:
Nyt eletään virtuaalimaailmassa ja harrastetaan turvasuhteita. Tässä ei tuu vammoja eikä tarvi pelätä että astuu toisen varpaille. Vaikka pakko tunnustaa että kyllä mäkin joskus kaipaan niitä vanhoja sotkuisia suhteita:)
..elää mielummin reaalimaailmassa tässä asiassa.. vaikka tapahtuis mitä..
pervokki kirjoitti:
..elää mielummin reaalimaailmassa tässä asiassa.. vaikka tapahtuis mitä..
mutta siinä on omat vaaransa. Olet siis soturiluonne joka myös viehättää naisia. Sinulla on siis kaikki mahdollisuudet saada itsellesi se kaikkein kuumin naaras.
tuputuu kirjoitti:
mutta siinä on omat vaaransa. Olet siis soturiluonne joka myös viehättää naisia. Sinulla on siis kaikki mahdollisuudet saada itsellesi se kaikkein kuumin naaras.
..well ehkäpä mussa on sellanenkin puoli.. hmm.. se olis erittäin jees jos saisikin sen kuumimman naaraan..
pervokki kirjoitti:
..well ehkäpä mussa on sellanenkin puoli.. hmm.. se olis erittäin jees jos saisikin sen kuumimman naaraan..
Muakin jo kuumentaa ajatus urheasta Pervokista joka hyökkää aisa tanassa reaalimaailman ongelmia vastaan. Vau mikä soturiluonne löytyi boheemin kuoren alta kun vähän pintaa raaputti:)
tuputuu kirjoitti:
Muakin jo kuumentaa ajatus urheasta Pervokista joka hyökkää aisa tanassa reaalimaailman ongelmia vastaan. Vau mikä soturiluonne löytyi boheemin kuoren alta kun vähän pintaa raaputti:)
..reaalimaailma itsessään mikään ongelma oo.. mutta nirsot naiset.. no ookei ehkä pientä liiotteluu mut nyt vaan tuntuu siltä..
pervokki kirjoitti:
..reaalimaailma itsessään mikään ongelma oo.. mutta nirsot naiset.. no ookei ehkä pientä liiotteluu mut nyt vaan tuntuu siltä..
Jos sun jutut pitää paikansa niin sulla pitäis olla iso kasa naisia ikkunan alla vonkuamassa. Mä ainakin.
taitaa nikkilä asiaa puhua...Jos nyt ihan omana itsenäs ilmoitusta laadit...=:))
..kai.. joillekin naisille vaan taiteellinen on sama kuin nössö tai juoppo.. eikä ne sit vastaa hö.. näin oon kuullut tai lukenut naisten mielipiteitä..
pervokki kirjoitti:
..kai.. joillekin naisille vaan taiteellinen on sama kuin nössö tai juoppo.. eikä ne sit vastaa hö.. näin oon kuullut tai lukenut naisten mielipiteitä..
äläs höpöttele omituisia..... mikään nössö tai juoppo...Nyt silmät auki niin kuule saatat jotain löytää....=:))
- Nomanland
täysin epäonnistuneelta tyypiltä vaikuta. Oleppas vaan oma pervokki itsesi. Uniikki olet varmasti.
- Nomanland
pervokki kirjoitti:
..uniikista oon kyllä samaa mieltä.. ja eiköhän jokainen oo omanlaisensa..
Laajaa sydäntä peliin jokaiselle.
- leidi_10
Mitäs sä tääl haahuilet ettimäs? :))
..luottokumppanii.. alkaa virtuaalihuuhailu riittää.. tahtoo kokee asioita reaalimaailmassa..
- leidi_10
pervokki kirjoitti:
..luottokumppanii.. alkaa virtuaalihuuhailu riittää.. tahtoo kokee asioita reaalimaailmassa..
varmaan sun tarvii sit lähtee johonki siitä koneen luota..todellisuus on tuolla ulkona.. ;)
leidi_10 kirjoitti:
varmaan sun tarvii sit lähtee johonki siitä koneen luota..todellisuus on tuolla ulkona.. ;)
..mä yritin mut ei oo rahaa.. ehkäpä huomenna.. mut siitä tulee vaan sellasta sekoiluu..blaah tahtoo naaraan..
- leidi_10
pervokki kirjoitti:
..mä yritin mut ei oo rahaa.. ehkäpä huomenna.. mut siitä tulee vaan sellasta sekoiluu..blaah tahtoo naaraan..
sekoiluu? Kai sä naaraan saat ilman rahaaki..;)) Pyydät vaan taulujas kattelee ni ne on polvillaan sun edessä..Luulisin ;)
leidi_10 kirjoitti:
sekoiluu? Kai sä naaraan saat ilman rahaaki..;)) Pyydät vaan taulujas kattelee ni ne on polvillaan sun edessä..Luulisin ;)
..en mä sitä tarkoittanut.. mut jos mä lähden reaalimaailmaan se menee tietyssä porukassa vaan baareiluks.. mut mä nyt haluisin käydä taas treffeillä ja tavata naaraita..selvänä..
ja totean niinkuin kavereillenikin.. että koskaan en oo naisesta maksanut enkä maksa..- leidi_10
pervokki kirjoitti:
..en mä sitä tarkoittanut.. mut jos mä lähden reaalimaailmaan se menee tietyssä porukassa vaan baareiluks.. mut mä nyt haluisin käydä taas treffeillä ja tavata naaraita..selvänä..
ja totean niinkuin kavereillenikin.. että koskaan en oo naisesta maksanut enkä maksa..en mäkään sitä tarkottanu että maksaisit naisesta! Ja etkö sä voi kiertää ne tietyt porukat kaukaa.. Eihän se vaadi ku tahdonvoimaa :)))
Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483
