Rasistit haluavat ajaa kaikki somalimaahanmuuttajat pois, mutta eivät lainkaan ymmärrä mitä seurauksia sillä olisi. Jokainen ajatteleva ihminen tajuaa, että somalit ovat suomen talouden selkäranka. Jos somalimaahanmuuttajat muuttaisivat pois suomesta, seurauksena olisi suuri talousromahdus. Somalit tulivat suomeen 90-luvun alussa, kun täällä vallitsi syvä lama. Välittömästi maahantulonsa jälkeen somalit alkoivat johtaa monia suomalaisia suuryrityksiä, jotka olivat ajautuneet konkurssin partaalle suomalaisten käsissä. Suurin näistä yrityksistä on tietysti nokia, jonka somalit pelastivat konkursilta.
Suomalaiset olivat hoitaneet nokiaa niin huonosti, että konkurssi oli hyvin lähellä. Somalit onnistuivat kuitenkin viime hetkellä estämään nokian ajautumisen konkurssiin. Somaleiden ansiosta nokiasta tuli muutamaa vuotta myöhemmin maailman suurin matkapuhelinvalmistaja.
Tästä suomalaisten pitäisi olla ikuisesti kiitollisia somalimaahanmuuttajille. Valitettavasti kovin harva suomalainen ymmärtää, kuinka paljon he ovat velkaa somaleille. Osittain tämän tietysti voi laittaa tietämättömyyden piikkiin, koska kovin harva suomalainen on tietoinen siitä, että somalit ovat nokian menestyksen takana.
Olen aikasemmin esittänyt keinoja asian korjaamiseksi.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000000075&posting=22000000010390374
Tietenkään tiedon lisääntyminenkään ei voi muuttaa typerimpien junttirasistien asenteita, mutta olen täysin vakuuttunut siitä, että suurin osa suomalaisista alkaa arvostamaan somaleita, kunhan ennakkoluulot katovat ja ihmiset tulevat tietoisiksi niistä suurista aikaansaannoksista, joita somalit ovat suomen hyväksi tehneet.
Suomen talous romahtaisi ilman somaleita
3
479
Vastaukset
- huumoria
Kirjoitit niin yliampuvan tekstin että se on liian
selkeästi vitsi. Jos olisit oikeasti halunnut tuoda
mielipiteitäsi esiin, olisi kannattanut välttää
noita yliampumisia.
No mutta kun vauhtiin pääsit niin kertoisitko
että millä tavalla somalit ovat johtaneet
suomalaisia yrityksiä ja ennenkaikkea sen että
miten ne pelastivat Nokia konkurssilta ?- lisätieto
Lisätieto todella kiinnostaisi, koska tähän päivää saakka olen ollut sitä mieltä että on suuri virhe ja vahinko päästää maahan ihmisiä,
joilla on niin erilainen tausta. Siinä käy niin kuin nyt on käynyt, somalinuorukaiset eivät sovellu suomenoloihin vaan heistä tulee ryöstäjiä ja pahoinpitelijöitä.
Eipä silti tappavathan ne eriheimolaiset toisiaan ihan urakalla siellä Afrikassakin.
Afrikkalaisia kannattaa auttaa heidän omalla
maaperällään eli Afrikassa. Tietysti täytyy vahtia siellä rehottavaa korrruptiota ettei rahat mene diktaattorille ja aseisiin.
- Anonyymi
Hyvä aloitus. Komppaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1292301Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1871099Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo99973Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa385898- 53811
Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi286802- 62799
- 46789
- 84763
- 51723