kaaduin aamulla duuninssa ja nyt oon saikulla lokakuun loppuun aluksi....voipi mennä kauemminkin jee kipiää teki luulin Niagaran-putoukset olevan nenän molemmin puolin
sairaslomaa
23
989
Vastaukset
- XXX
Toivotan sulle pikaista paranemista =)
- ypoyksin
kiitos vaan paljon
..kovaa siis kolahti.. huhh..
- ypoyksin
kovaa..muttei korkeelta..onneks on toi putoomis matka lyhyt kun liukastelee kiireessä
Ikävää että aina kun saa ylimääräistä lomaa on sitten niin kipee ettei voi tehdä mitään mukavaa:( Koita saada aika kulumaan vaikka huuhaassa.
- ypoyksin
enpä nyt ihan heti meinaa lähtee 100.m aitoja juoksee(en muute juoksis muutenk....)
- quistis
Toivottavasti kuitenkin rentouttava sairasloma!!!
Lämmin hali sinne jonnekkin:o)))- ypoyksin
kovasti...
- perskuti
Ei kiva:=((
Haloo!... Onko kukaan ehtiny kirjoittaa nimeään siihen kipsiin?
Nyt kirjoitan minä "pikaista paranemista toivoo perskuti".- ypoyksin
kyllä sapettaa mut minkä teet....korvat punasena vielläkii ku boss haukku...ei haittaa....mut ne sienet harmittaa....onneks ex haki koirat kuukaudeks ja myös mun auton mut mikään ei oo ilmaista
- perskuti
ypoyksin kirjoitti:
kyllä sapettaa mut minkä teet....korvat punasena vielläkii ku boss haukku...ei haittaa....mut ne sienet harmittaa....onneks ex haki koirat kuukaudeks ja myös mun auton mut mikään ei oo ilmaista
Minkä tähden boss haukkumaan alkaa, eihän tapaturmalle mitään voi(huono boss)?
Hyvä, että sait asioita järjestymään.
Niin eihän mikään ilmaista ole, nuo ennalta-arvaamattomat tilanteet tahtoo keinuttaa venettä, mutta kyllä asiatat yleensä uomansa löytää.
Ota rauhallisesti ja parantele "käpälä" kuntoon:=)) - ypoyksin
perskuti kirjoitti:
Minkä tähden boss haukkumaan alkaa, eihän tapaturmalle mitään voi(huono boss)?
Hyvä, että sait asioita järjestymään.
Niin eihän mikään ilmaista ole, nuo ennalta-arvaamattomat tilanteet tahtoo keinuttaa venettä, mutta kyllä asiatat yleensä uomansa löytää.
Ota rauhallisesti ja parantele "käpälä" kuntoon:=))kun täs ois vaan toi tassu mut toi jalkakin..onneks samalta puolelta ja mitä ex.ään niin se otti vaan auton käyttöön se on maksu
- perskuti evk
ypoyksin kirjoitti:
kun täs ois vaan toi tassu mut toi jalkakin..onneks samalta puolelta ja mitä ex.ään niin se otti vaan auton käyttöön se on maksu
Että kyse on muustakin kuin tassusta. Edellisessä kirjoituksessa ilmaisuni oli väärä,..asia tulee toistumaan:=))
- ypoyksin
perskuti evk kirjoitti:
Että kyse on muustakin kuin tassusta. Edellisessä kirjoituksessa ilmaisuni oli väärä,..asia tulee toistumaan:=))
kuten on puhuttu(kirjoitettu) ajatus menee nipeemmin kun sormi..anteeksi kärkevä oikein kirj. vastikkeeni
- ypoyksin
perskuti evk kirjoitti:
pinna vähä tiukalla....ei sais suuttuu mut minkäs teet....voishan olla pahemminkin
- perskuti evk
ypoyksin kirjoitti:
pinna vähä tiukalla....ei sais suuttuu mut minkäs teet....voishan olla pahemminkin
Tuo tunteen sekamelska heti tapahtuneen jälkeen on ymmärrettävää, kuten missä tahansa onnettomuudessa.
Kysymykset, miski, minkä tähden, olisiko tapahtunutta ollut mahdollisuus välttää,
Toiminko tällä hetkellä tilanteeseen nähden oikein,..ovat aivan normaalia.
En tarkoita, että olisit jotenkin ei normaali.
Olet Suomalainen perusjuntti joka vastaa sydänverellään epäonnistumisista ja onnistuessaan vähättelee itseään.
Ajattele kokonaisuutta kuinka suuresta asiasta on kysymys ja suhteuta se siihen,.. äläkkä ripottele sitä tuhkaa päälles, muuten huomenna on kurja siivouspäivä.
Imurin letku teipattuna kyynärsauvaan:=DD - ypoyksin
perskuti evk kirjoitti:
Tuo tunteen sekamelska heti tapahtuneen jälkeen on ymmärrettävää, kuten missä tahansa onnettomuudessa.
Kysymykset, miski, minkä tähden, olisiko tapahtunutta ollut mahdollisuus välttää,
Toiminko tällä hetkellä tilanteeseen nähden oikein,..ovat aivan normaalia.
En tarkoita, että olisit jotenkin ei normaali.
Olet Suomalainen perusjuntti joka vastaa sydänverellään epäonnistumisista ja onnistuessaan vähättelee itseään.
Ajattele kokonaisuutta kuinka suuresta asiasta on kysymys ja suhteuta se siihen,.. äläkkä ripottele sitä tuhkaa päälles, muuten huomenna on kurja siivouspäivä.
Imurin letku teipattuna kyynärsauvaan:=DDtuo todellakin tarkoittaa huutamista ei vahinko...hattu mä mikään perusjuntti oo ja on hyvä et tunnet mut noin hyvin paremmin ku mä ite ei tartte suuttuu jos et vastaa niin ei sitte...voin jo etukäteen kiittää mukavasta seurasta...eipä tartte ootella sun kommentteja enää....hei mä oon leijona horoskoopilta ja äkkipikanen...paitsi et nyt kulku on hidasta....enpä tuntenu itteeni ihan yksinäiseks kun sain jutella....otanpa uuden paukun koht mut ootan et vastaat etanakin oia nyt pikajuoksija muhun nähden
- perskuti evk
ypoyksin kirjoitti:
tuo todellakin tarkoittaa huutamista ei vahinko...hattu mä mikään perusjuntti oo ja on hyvä et tunnet mut noin hyvin paremmin ku mä ite ei tartte suuttuu jos et vastaa niin ei sitte...voin jo etukäteen kiittää mukavasta seurasta...eipä tartte ootella sun kommentteja enää....hei mä oon leijona horoskoopilta ja äkkipikanen...paitsi et nyt kulku on hidasta....enpä tuntenu itteeni ihan yksinäiseks kun sain jutella....otanpa uuden paukun koht mut ootan et vastaat etanakin oia nyt pikajuoksija muhun nähden
Että et ole etana horoskoopissa, vai onko sellaista horoskooppimerkkiä olemassakaan,
en näin äkkiseltään muista,..ei taida olla, ainakaan näissä läntisissä?
Leijona,..hah, sanoisin mielummin tuollaista kotimirriksi ja mitä äkkipikaisuuteen tulee niin se viittais pehmoleluun:=))
Nyt sitä on alettu dokaamaankin murheeseen,
no kyllähän sen pari kuukautta saa tuntumaan ainakin lyhyemmältä, kun ei joka päivää muista:=)) - ypoyksin
perskuti evk kirjoitti:
Että et ole etana horoskoopissa, vai onko sellaista horoskooppimerkkiä olemassakaan,
en näin äkkiseltään muista,..ei taida olla, ainakaan näissä läntisissä?
Leijona,..hah, sanoisin mielummin tuollaista kotimirriksi ja mitä äkkipikaisuuteen tulee niin se viittais pehmoleluun:=))
Nyt sitä on alettu dokaamaankin murheeseen,
no kyllähän sen pari kuukautta saa tuntumaan ainakin lyhyemmältä, kun ei joka päivää muista:=))nyt alko niska tukka nousee ja korkeelle,,,,,onks tarkotus oikeesti suututtaa mut vai mitä...saatanan saatana ops anteeks mä en rupee ryyppää vaikka aikaa ois EN muute saanko kysyy mist päin oot et kai vaan jostain juupajoelta istun viel vähän aikaa oottelemassa
- perskuti evk
ypoyksin kirjoitti:
nyt alko niska tukka nousee ja korkeelle,,,,,onks tarkotus oikeesti suututtaa mut vai mitä...saatanan saatana ops anteeks mä en rupee ryyppää vaikka aikaa ois EN muute saanko kysyy mist päin oot et kai vaan jostain juupajoelta istun viel vähän aikaa oottelemassa
Tuo sinun nimimerkki ei viittaa sellaiseen, että sinulla on niin paljon kavereita ja jokaiselle on vain hetki aikaa;O
Mistäkö olen, jaha,..annas ku vähän mietin mitä vastaisin, mmm...Kaupungista!
Sinulta kysyisin, kulkeeko siellä metro?
Noihin aijempiin kirjoituksiin mennäkseni niin olen todella pahoillani tapahtuneesta ja koetin vain piristää Sinua:=)) - ypoyksin
perskuti evk kirjoitti:
Tuo sinun nimimerkki ei viittaa sellaiseen, että sinulla on niin paljon kavereita ja jokaiselle on vain hetki aikaa;O
Mistäkö olen, jaha,..annas ku vähän mietin mitä vastaisin, mmm...Kaupungista!
Sinulta kysyisin, kulkeeko siellä metro?
Noihin aijempiin kirjoituksiin mennäkseni niin olen todella pahoillani tapahtuneesta ja koetin vain piristää Sinua:=))1 väärin jos niitä ois niin en varmaan kirjottais noin
2 ei kulje metroo ei muute junaakaan
3 piristit ja hyvin jopa naureskelin oli hauskaa mut mikään ei näköjään kestä ikuisesti oishan mun pitäny tietää jo kokemuksestakin oon vaan tällänen ressukka - perskuti evk
ypoyksin kirjoitti:
1 väärin jos niitä ois niin en varmaan kirjottais noin
2 ei kulje metroo ei muute junaakaan
3 piristit ja hyvin jopa naureskelin oli hauskaa mut mikään ei näköjään kestä ikuisesti oishan mun pitäny tietää jo kokemuksestakin oon vaan tällänen ressukkaÄkkipikainen leijonaressukka.
Kaikkea toi geenimanipulaatio teettää;O
Noi ikuisuuskysymykset siirrän tuonne teologian puolelle.
No kävitkö jo hakemassa sen pullon siihen pöydänjalan viereen, että ei tarvitse edestakas huseerata? - ypoyksin
perskuti evk kirjoitti:
Äkkipikainen leijonaressukka.
Kaikkea toi geenimanipulaatio teettää;O
Noi ikuisuuskysymykset siirrän tuonne teologian puolelle.
No kävitkö jo hakemassa sen pullon siihen pöydänjalan viereen, että ei tarvitse edestakas huseerata?en viittiny kai sain herätyksen....jos mä nyt dokaan niin voi mennä toinenkin jalka...olen huomaavani pientä hattuiluu oonko oikeessa?
oottelen vastausta
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6902718Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311366Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131274- 1131225
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2471188- 1031042
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?112953Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105949Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50779- 64761