loppuvelka

petkutettu

OON helvetin nuija ,nyt kusessa .autoliikemainostaa että lunastaa loppuvelan,mutta jättääkin lunastamatta.Sillon onkin kaksi autoa velkana et hyvää päivää..Mikä AVUKSI,,eikä tämä ole petos autoliikkeen puolelta.Mitkä mahdollisuudet oikeudessa on sopimus jossa liikkeen leima loppuvelan lunastuksesta

19

9844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahden auton loukkuun

      päässyt? Oletko ostanut uuden auton samasta liikkeestä käyttäen vanhaa autoa käsirahana?

      • HÖLMÖ

        Näin menin tekeen ,eikä liike lunastanut..


      • tietenkään.
        HÖLMÖ kirjoitti:

        Näin menin tekeen ,eikä liike lunastanut..

        Loppuvelan lunastus tarkoittaa sitä, että luopuessasi ajoneuvosta liike lunastaa sen sovitulla hinnalla: et jää velkaa senttiäkään eikä sinulla ole autoa eikä rahaa! Kun ostat uuden ja vanha on käsirahana, sen velka tietysti säilyy. Neuvottele pitemmästä maksuajasta, jotta kk-erä säilyy samana


      • juttua?
        tietenkään. kirjoitti:

        Loppuvelan lunastus tarkoittaa sitä, että luopuessasi ajoneuvosta liike lunastaa sen sovitulla hinnalla: et jää velkaa senttiäkään eikä sinulla ole autoa eikä rahaa! Kun ostat uuden ja vanha on käsirahana, sen velka tietysti säilyy. Neuvottele pitemmästä maksuajasta, jotta kk-erä säilyy samana

        Siis vaihtoauton loppuvelka yhdistetään välirahasta tulleeseen velkaan. Ja tietenkin liike sen vanhan velan lunastaa, eihän se sitä vaihtoautoa muuten ikinä voisi myydä kun ei sitä omistakkaan ennekun on maksanut ja saanut paperit siihen.
        Mikähän tässäkin jutussa on perimmäinen totuus ja kuvio ???

        Se että liikkeet mainostavat sitä että lunastavat loppuvelan tarkoittaa sitä että jos myyt niille osamaksuauton saat velan ja ostohinnan erotuksen käteesi. Ihan normaalia toimintaa, turha koko mainoslause tuosta velan lunastamisesta, se on niitä yksinkertaisia varten jotka luulee ettei voi myydä autoa jos siitä on velkaa rahoitusyhtiöön.


    • käydä

      Toivottavasti olet ymmärtänyt mitä olet tehnyt etkä syyttele myyjää ihan suotta.

      Odota seuraavaan eräpäivään jolloin edellinen velkasi pitäis maksaa, korot on nimittäin maksettu siihen saakka. Jotkut liikkeet maksavat vanhan velan vasta silloin jos eivät saa ennen myytyä ja ovat omistajia autossa.
      Saavat kuitenkin vakuutuksesi yms. poikki ja rekisteröidyksi auton omiin nimiinsä koska ovat omistajia.

      Sitä en tiedä onko laillista.

      • Kokemusta

        Jep jep, kyseisiä autoliikkeitä löytyy enemmänkin.
        Itseläni kävi niin että vaihdoin autoni liikkeessä ja autosta oli vielä velkaa hivenen, noh, autoliike soitti tietysti pankista loppuvelan ja tehtiin uuteen autoon uusi rahoitus.
        Kas kummaa, 2 kk päästä tuli pankista muistutus erääntyneestä osamaksusta siitä vanhasta autosta jonka olin vaihdossa antanut.
        Meni 1 kk ja tuli perintälaskua...
        Soitin pankkiin ja ilmoitin että olen vaihtanut auton autoliikkeessä ja homman pitäisi olla selvä, pankki (oko) ilmoitti tylysti että minä en henkilökohtaisesti ollut pyytänyt lupaa pankilta vaihtaa autoa ja olen näin vastuussa auton osamaksuista. Hämärää totesin, kerroin että kuinkas on mahdollista että annoitte kuitenkin autoliikkeelle luvan kun he soittivat ja kaiken lisäksi rikoitte lakia kertomalla heille autoni loppuvelan, eivät vastanneet mitään vaan kehoittivat painostamaan autoliikettä..
        Noh, marssin autoliikkeeseen ja pidin tulisen palaverin, lupasivat hoitaa viikon sisällä lainan.
        Meni 2 vk ja taas tuli perintälaskua, soitin pankkiin ja sama virsi, autoliike ei ole suorittanut loppuvelkaa eikä edes lyhentänyt osamaksuja. Kerroin että olen kllä rampannut autoliikkeessä ja ovat luvanneet hoitaa mutta eivät näköjään sittenkään. Pankki ilmoitti että nouda auto takaisin, lain mukaan se on minun ja pankin vaikka paperit onkin tehty mutta autoliike ei ole siirtänyt sitä omiin nimiin koska ei ole pystynyt kun ei ole maksanut.
        Menin hakemaan autoa, kas kummaa se oli hävinnyt pihasta, selittivät että se oli johtajan vaimolla ajossa, minun vakuutukset päällä..
        Noh, raivostuin sen verta että otin autoliikkeen avainkaapista kaverin kanssa kahden parhaan auton avaimet ja siirsimme pienellä kahnauksella heidän myyntiautot pantiksi.
        Autoliikkeen johtaja soitti nöyränä seuraavana päivänä ja pyysi palaveriin.
        Ilmoitti ettei heillä ollut varaa maksaa autoni loppuvelkaa ja lupasi hoitaa sen seuraavana päivänä jos minä sitten palauttaisin autot.
        Vähän purnasi että olin laittomasti vienyt heiltä autoja, johon minä että niinhän hekin toimivat laittomasti. 2 pv päästä loppuvelka oli maksettu ja palautin pantiksi ottamani autot.
        Juridisesti jos olisin vain tehnyt rikosilmoituksen autoliikkeestä ja juttu olisi mennyt rosikseen olisin tietysti voittanut jutun mutta siinä olisi kestänyt aikaa.


      • VA Rakas
        Kokemusta kirjoitti:

        Jep jep, kyseisiä autoliikkeitä löytyy enemmänkin.
        Itseläni kävi niin että vaihdoin autoni liikkeessä ja autosta oli vielä velkaa hivenen, noh, autoliike soitti tietysti pankista loppuvelan ja tehtiin uuteen autoon uusi rahoitus.
        Kas kummaa, 2 kk päästä tuli pankista muistutus erääntyneestä osamaksusta siitä vanhasta autosta jonka olin vaihdossa antanut.
        Meni 1 kk ja tuli perintälaskua...
        Soitin pankkiin ja ilmoitin että olen vaihtanut auton autoliikkeessä ja homman pitäisi olla selvä, pankki (oko) ilmoitti tylysti että minä en henkilökohtaisesti ollut pyytänyt lupaa pankilta vaihtaa autoa ja olen näin vastuussa auton osamaksuista. Hämärää totesin, kerroin että kuinkas on mahdollista että annoitte kuitenkin autoliikkeelle luvan kun he soittivat ja kaiken lisäksi rikoitte lakia kertomalla heille autoni loppuvelan, eivät vastanneet mitään vaan kehoittivat painostamaan autoliikettä..
        Noh, marssin autoliikkeeseen ja pidin tulisen palaverin, lupasivat hoitaa viikon sisällä lainan.
        Meni 2 vk ja taas tuli perintälaskua, soitin pankkiin ja sama virsi, autoliike ei ole suorittanut loppuvelkaa eikä edes lyhentänyt osamaksuja. Kerroin että olen kllä rampannut autoliikkeessä ja ovat luvanneet hoitaa mutta eivät näköjään sittenkään. Pankki ilmoitti että nouda auto takaisin, lain mukaan se on minun ja pankin vaikka paperit onkin tehty mutta autoliike ei ole siirtänyt sitä omiin nimiin koska ei ole pystynyt kun ei ole maksanut.
        Menin hakemaan autoa, kas kummaa se oli hävinnyt pihasta, selittivät että se oli johtajan vaimolla ajossa, minun vakuutukset päällä..
        Noh, raivostuin sen verta että otin autoliikkeen avainkaapista kaverin kanssa kahden parhaan auton avaimet ja siirsimme pienellä kahnauksella heidän myyntiautot pantiksi.
        Autoliikkeen johtaja soitti nöyränä seuraavana päivänä ja pyysi palaveriin.
        Ilmoitti ettei heillä ollut varaa maksaa autoni loppuvelkaa ja lupasi hoitaa sen seuraavana päivänä jos minä sitten palauttaisin autot.
        Vähän purnasi että olin laittomasti vienyt heiltä autoja, johon minä että niinhän hekin toimivat laittomasti. 2 pv päästä loppuvelka oli maksettu ja palautin pantiksi ottamani autot.
        Juridisesti jos olisin vain tehnyt rikosilmoituksen autoliikkeestä ja juttu olisi mennyt rosikseen olisin tietysti voittanut jutun mutta siinä olisi kestänyt aikaa.

        että pers'aukisten kanssa ei kannata seurustella, muuten itsestä tulee samanlainen.

        Puhumattakaan, että kaksi pers'aukista lyöttäytyy liikesuhteisiin.

        Ja sitten ei ole kenelläkään kivaa . . .


      • näette
        Kokemusta kirjoitti:

        Jep jep, kyseisiä autoliikkeitä löytyy enemmänkin.
        Itseläni kävi niin että vaihdoin autoni liikkeessä ja autosta oli vielä velkaa hivenen, noh, autoliike soitti tietysti pankista loppuvelan ja tehtiin uuteen autoon uusi rahoitus.
        Kas kummaa, 2 kk päästä tuli pankista muistutus erääntyneestä osamaksusta siitä vanhasta autosta jonka olin vaihdossa antanut.
        Meni 1 kk ja tuli perintälaskua...
        Soitin pankkiin ja ilmoitin että olen vaihtanut auton autoliikkeessä ja homman pitäisi olla selvä, pankki (oko) ilmoitti tylysti että minä en henkilökohtaisesti ollut pyytänyt lupaa pankilta vaihtaa autoa ja olen näin vastuussa auton osamaksuista. Hämärää totesin, kerroin että kuinkas on mahdollista että annoitte kuitenkin autoliikkeelle luvan kun he soittivat ja kaiken lisäksi rikoitte lakia kertomalla heille autoni loppuvelan, eivät vastanneet mitään vaan kehoittivat painostamaan autoliikettä..
        Noh, marssin autoliikkeeseen ja pidin tulisen palaverin, lupasivat hoitaa viikon sisällä lainan.
        Meni 2 vk ja taas tuli perintälaskua, soitin pankkiin ja sama virsi, autoliike ei ole suorittanut loppuvelkaa eikä edes lyhentänyt osamaksuja. Kerroin että olen kllä rampannut autoliikkeessä ja ovat luvanneet hoitaa mutta eivät näköjään sittenkään. Pankki ilmoitti että nouda auto takaisin, lain mukaan se on minun ja pankin vaikka paperit onkin tehty mutta autoliike ei ole siirtänyt sitä omiin nimiin koska ei ole pystynyt kun ei ole maksanut.
        Menin hakemaan autoa, kas kummaa se oli hävinnyt pihasta, selittivät että se oli johtajan vaimolla ajossa, minun vakuutukset päällä..
        Noh, raivostuin sen verta että otin autoliikkeen avainkaapista kaverin kanssa kahden parhaan auton avaimet ja siirsimme pienellä kahnauksella heidän myyntiautot pantiksi.
        Autoliikkeen johtaja soitti nöyränä seuraavana päivänä ja pyysi palaveriin.
        Ilmoitti ettei heillä ollut varaa maksaa autoni loppuvelkaa ja lupasi hoitaa sen seuraavana päivänä jos minä sitten palauttaisin autot.
        Vähän purnasi että olin laittomasti vienyt heiltä autoja, johon minä että niinhän hekin toimivat laittomasti. 2 pv päästä loppuvelka oli maksettu ja palautin pantiksi ottamani autot.
        Juridisesti jos olisin vain tehnyt rikosilmoituksen autoliikkeestä ja juttu olisi mennyt rosikseen olisin tietysti voittanut jutun mutta siinä olisi kestänyt aikaa.

        että puhumalla asiat selviää??


      • Kokemusta
        VA Rakas kirjoitti:

        että pers'aukisten kanssa ei kannata seurustella, muuten itsestä tulee samanlainen.

        Puhumattakaan, että kaksi pers'aukista lyöttäytyy liikesuhteisiin.

        Ja sitten ei ole kenelläkään kivaa . . .

        Pahoitteluni kun olen pers´aukinen, jouduinhan ottamaan 84500 euron hintaiseen autoon 14000 euroa lainaa.. Vaihtoautossani oli 2400 euroa pätkää viedessäni sen vaihtoon, mitenkän selviän..


      • ei ole ilo
        Kokemusta kirjoitti:

        Pahoitteluni kun olen pers´aukinen, jouduinhan ottamaan 84500 euron hintaiseen autoon 14000 euroa lainaa.. Vaihtoautossani oli 2400 euroa pätkää viedessäni sen vaihtoon, mitenkän selviän..

        Onneksi sai lainan ja voit ostaa auton, vaikkakin velaksi.


      • pitää rahansa
        Kokemusta kirjoitti:

        Pahoitteluni kun olen pers´aukinen, jouduinhan ottamaan 84500 euron hintaiseen autoon 14000 euroa lainaa.. Vaihtoautossani oli 2400 euroa pätkää viedessäni sen vaihtoon, mitenkän selviän..

        84000€ auto ja velkaa tarvitaan? Liikkeen lisäksi on ostajaa kusettanut myös tehdas ja verottaja. Tuskin tämä oli alkuperäinen aloittaja, vaikutti ihan tolkulta kaverilta. Mutta 84000€ ja vielä lainaa? Raudassa ei taida olla raha hukassa.


      • Jake
        Kokemusta kirjoitti:

        Jep jep, kyseisiä autoliikkeitä löytyy enemmänkin.
        Itseläni kävi niin että vaihdoin autoni liikkeessä ja autosta oli vielä velkaa hivenen, noh, autoliike soitti tietysti pankista loppuvelan ja tehtiin uuteen autoon uusi rahoitus.
        Kas kummaa, 2 kk päästä tuli pankista muistutus erääntyneestä osamaksusta siitä vanhasta autosta jonka olin vaihdossa antanut.
        Meni 1 kk ja tuli perintälaskua...
        Soitin pankkiin ja ilmoitin että olen vaihtanut auton autoliikkeessä ja homman pitäisi olla selvä, pankki (oko) ilmoitti tylysti että minä en henkilökohtaisesti ollut pyytänyt lupaa pankilta vaihtaa autoa ja olen näin vastuussa auton osamaksuista. Hämärää totesin, kerroin että kuinkas on mahdollista että annoitte kuitenkin autoliikkeelle luvan kun he soittivat ja kaiken lisäksi rikoitte lakia kertomalla heille autoni loppuvelan, eivät vastanneet mitään vaan kehoittivat painostamaan autoliikettä..
        Noh, marssin autoliikkeeseen ja pidin tulisen palaverin, lupasivat hoitaa viikon sisällä lainan.
        Meni 2 vk ja taas tuli perintälaskua, soitin pankkiin ja sama virsi, autoliike ei ole suorittanut loppuvelkaa eikä edes lyhentänyt osamaksuja. Kerroin että olen kllä rampannut autoliikkeessä ja ovat luvanneet hoitaa mutta eivät näköjään sittenkään. Pankki ilmoitti että nouda auto takaisin, lain mukaan se on minun ja pankin vaikka paperit onkin tehty mutta autoliike ei ole siirtänyt sitä omiin nimiin koska ei ole pystynyt kun ei ole maksanut.
        Menin hakemaan autoa, kas kummaa se oli hävinnyt pihasta, selittivät että se oli johtajan vaimolla ajossa, minun vakuutukset päällä..
        Noh, raivostuin sen verta että otin autoliikkeen avainkaapista kaverin kanssa kahden parhaan auton avaimet ja siirsimme pienellä kahnauksella heidän myyntiautot pantiksi.
        Autoliikkeen johtaja soitti nöyränä seuraavana päivänä ja pyysi palaveriin.
        Ilmoitti ettei heillä ollut varaa maksaa autoni loppuvelkaa ja lupasi hoitaa sen seuraavana päivänä jos minä sitten palauttaisin autot.
        Vähän purnasi että olin laittomasti vienyt heiltä autoja, johon minä että niinhän hekin toimivat laittomasti. 2 pv päästä loppuvelka oli maksettu ja palautin pantiksi ottamani autot.
        Juridisesti jos olisin vain tehnyt rikosilmoituksen autoliikkeestä ja juttu olisi mennyt rosikseen olisin tietysti voittanut jutun mutta siinä olisi kestänyt aikaa.

        Terve, ei liikenimiä tarvii mainita, niin senverran kysyn oliko kyseinen "autokauppias" Raisiosta?


      • Kokemusta
        pitää rahansa kirjoitti:

        84000€ auto ja velkaa tarvitaan? Liikkeen lisäksi on ostajaa kusettanut myös tehdas ja verottaja. Tuskin tämä oli alkuperäinen aloittaja, vaikutti ihan tolkulta kaverilta. Mutta 84000€ ja vielä lainaa? Raudassa ei taida olla raha hukassa.

        Mikä ihme se on jo ottaa 84500 euron hintaiseen autoon 14000 euroa lainaa? Pahoitteluni kun ei ollut varaa maksaa kerralla välisummaa. Onhan tuo 14000 peräti 6 % auton kauppahinnasta, senkin maksan 12 kk:ssa. Auto oli BMW X5 4.4 -04.
        Tietysti noiden arvo romahtaa vauhdilla, mutta mitä sitten? Ei se minua häiritse.
        Kerroin vain vilpittömästi miten minua yritettiin kusettaa pahemman kerran autoliikkeessä jossa oli muutama upea auto pihassa ja liike siisti mutta talousasiat päin pers...
        Kyseinen autoliike Uuimaalla.


      • päin
        Kokemusta kirjoitti:

        Mikä ihme se on jo ottaa 84500 euron hintaiseen autoon 14000 euroa lainaa? Pahoitteluni kun ei ollut varaa maksaa kerralla välisummaa. Onhan tuo 14000 peräti 6 % auton kauppahinnasta, senkin maksan 12 kk:ssa. Auto oli BMW X5 4.4 -04.
        Tietysti noiden arvo romahtaa vauhdilla, mutta mitä sitten? Ei se minua häiritse.
        Kerroin vain vilpittömästi miten minua yritettiin kusettaa pahemman kerran autoliikkeessä jossa oli muutama upea auto pihassa ja liike siisti mutta talousasiat päin pers...
        Kyseinen autoliike Uuimaalla.

        Uuimaata ko. liike on?


      • Kokemusta
        päin kirjoitti:

        Uuimaata ko. liike on?

        Kehä 3:lla, en nimeä autoliikettä mutta nykyään myyvät enimmäkseen pakettiautoja yms...


      • busa
        Kokemusta kirjoitti:

        Mikä ihme se on jo ottaa 84500 euron hintaiseen autoon 14000 euroa lainaa? Pahoitteluni kun ei ollut varaa maksaa kerralla välisummaa. Onhan tuo 14000 peräti 6 % auton kauppahinnasta, senkin maksan 12 kk:ssa. Auto oli BMW X5 4.4 -04.
        Tietysti noiden arvo romahtaa vauhdilla, mutta mitä sitten? Ei se minua häiritse.
        Kerroin vain vilpittömästi miten minua yritettiin kusettaa pahemman kerran autoliikkeessä jossa oli muutama upea auto pihassa ja liike siisti mutta talousasiat päin pers...
        Kyseinen autoliike Uuimaalla.

        Täytyy myöntää että hoidit asiasi autoliikkeen kanssa miehekkäästi, prospektit siitä, itsellä ei olisi ollut munaa tuohon.
        Mutta en myöskään ymmärrä että 84500 auto ostetaan edes osittain lainarahalla.
        Mä ainakin vetäisin sen johtopäätöksen ettei mulla ole varaa ko tyyppiseen luksukseen jos ei rahat riitä suoraan. No kukin saa laittaa keräämänsä rahat mihin haluaa.


      • L.T.
        Kokemusta kirjoitti:

        Jep jep, kyseisiä autoliikkeitä löytyy enemmänkin.
        Itseläni kävi niin että vaihdoin autoni liikkeessä ja autosta oli vielä velkaa hivenen, noh, autoliike soitti tietysti pankista loppuvelan ja tehtiin uuteen autoon uusi rahoitus.
        Kas kummaa, 2 kk päästä tuli pankista muistutus erääntyneestä osamaksusta siitä vanhasta autosta jonka olin vaihdossa antanut.
        Meni 1 kk ja tuli perintälaskua...
        Soitin pankkiin ja ilmoitin että olen vaihtanut auton autoliikkeessä ja homman pitäisi olla selvä, pankki (oko) ilmoitti tylysti että minä en henkilökohtaisesti ollut pyytänyt lupaa pankilta vaihtaa autoa ja olen näin vastuussa auton osamaksuista. Hämärää totesin, kerroin että kuinkas on mahdollista että annoitte kuitenkin autoliikkeelle luvan kun he soittivat ja kaiken lisäksi rikoitte lakia kertomalla heille autoni loppuvelan, eivät vastanneet mitään vaan kehoittivat painostamaan autoliikettä..
        Noh, marssin autoliikkeeseen ja pidin tulisen palaverin, lupasivat hoitaa viikon sisällä lainan.
        Meni 2 vk ja taas tuli perintälaskua, soitin pankkiin ja sama virsi, autoliike ei ole suorittanut loppuvelkaa eikä edes lyhentänyt osamaksuja. Kerroin että olen kllä rampannut autoliikkeessä ja ovat luvanneet hoitaa mutta eivät näköjään sittenkään. Pankki ilmoitti että nouda auto takaisin, lain mukaan se on minun ja pankin vaikka paperit onkin tehty mutta autoliike ei ole siirtänyt sitä omiin nimiin koska ei ole pystynyt kun ei ole maksanut.
        Menin hakemaan autoa, kas kummaa se oli hävinnyt pihasta, selittivät että se oli johtajan vaimolla ajossa, minun vakuutukset päällä..
        Noh, raivostuin sen verta että otin autoliikkeen avainkaapista kaverin kanssa kahden parhaan auton avaimet ja siirsimme pienellä kahnauksella heidän myyntiautot pantiksi.
        Autoliikkeen johtaja soitti nöyränä seuraavana päivänä ja pyysi palaveriin.
        Ilmoitti ettei heillä ollut varaa maksaa autoni loppuvelkaa ja lupasi hoitaa sen seuraavana päivänä jos minä sitten palauttaisin autot.
        Vähän purnasi että olin laittomasti vienyt heiltä autoja, johon minä että niinhän hekin toimivat laittomasti. 2 pv päästä loppuvelka oli maksettu ja palautin pantiksi ottamani autot.
        Juridisesti jos olisin vain tehnyt rikosilmoituksen autoliikkeestä ja juttu olisi mennyt rosikseen olisin tietysti voittanut jutun mutta siinä olisi kestänyt aikaa.

        ihan hauska tarina...


    • janna

      Autoliikkeen vastuulla on loppuvelan lunastus.Kun sinulla on sellainen lappu kuin ALLEKIRJOITETTU tilaussopimus jossa rivillä lukee loppuvelka ja summa niin autoliike on sitoutunut tuolloin lunastamaan loppuvelan .Ei siinä tarvita rahoitusyhtiöiden lupaa.
      Menee autoliikeellä aika huonosti jos ei kykene yhtä auton velkaa lunastamaan.Olen huomannut työssäni että aikuiset ihmiset eivät tiedä mikä vakuutusyhtiö heillä on eivätkä mihin ovat nimensä allekirjoittaneet.Tarkkuutta ja ajatusta ostotapahtumaan!!!

      • Kokemusta

        Kyllä muuten tarvitsee pankin luvan.
        Alunperin olet solminut pankin kanssa sopimuksen ja auto on heidän nimissään.
        Tappelin tästä asiasta myös juristini välityksellä oko pankin kanssa ja niin se vain on että olet vastuussa osamaksuista ainakin käräjäoikeuden päätökseen asti mikäli ja kun haastat autoliikkeen.
        Niin hullulta kuin se kuulostaakin.
        Silti autokauppa Suomessa hoituu autoliikkeessä autokaupiaan soittaessa pankkiin ja hoitaen paperityöt, pois lukien käteisostajat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1822
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      569
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      481
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      52
      465
    Aihe