Naiset nostavat usein esiin, että he ovat erinomaisia kun he synnyttävät. Mutta totuus on se, että kun siitos on suoritettu ja raskaus edistyy ei naisen erinomaisuudella ole mitään merkitystä. Lapsi tulee maailmaan väkisin tahtoi tuleva äiti tai ei, jos raskaus on tarpeeksi pitkällä. Siis synnyttämällä tai keisarin leikkauksella. Tämä on vain tosiasia ja nainen ei ole sen erinomaisempi kuin esim. lehmä. Että silleen!
Naisten erinomaisuus synnyttäessään
4
717
Vastaukset
- sulla kateeksi
kun et itse voi synnyttää ja siitä erinomaisuutta tuntea? Kyllä ihmislapsen tekeminen ja kasvattaminen on aivan eri asia kuin vasikan. Taitaa meissä ihmisissä olla melkoisesti enemmän ulottuvuuksia kuin lehmissä.
Kaikki kunnia lehmille silti. - Zusanne
Siksi minulle onkin tehty kaksi aborttia. Lapsia ei onneksi ole pakko maailmaan porsia:)
- kuu_rapu
En minä ainakaan ole mitenkään sairaalloisen ylpeä kun olen lapsen synnyttänyt. Onnellinen vain lapsesta. Ja nainen sentää on kantanut sitä 9 kk ja kestänyt kaikkea vaivaa mitä siitä koituu. Mies senkun pökkii pari kertaa lakanoiden sisällä. Että miehen ylpeys se vasta turhaa on.
- Tara
No, minä en ainakaan pääse sitä erinomaisuuttan tuntemaan, koska en aio koskaan hankkia lapsia.
Mutta sen saottakoon, että onhan se hienoa, jos sellaisesta kivusta selviää hengissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1052246- 841975
- 531566
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai491492- 1531476
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481374Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441304Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1111118
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251084