Katolilaiselle kirkolle oli pitkään ylipääsemätöntä hyväksyä, että Maa kiertää Aurinkoa eikä toisinpäin. Ovat sitten sen esteen yli päässeet. Vanhakantaisimmat ortodoksit eivät vieläkään osaa laskea karkausvuosien lukumäärää oikein. Nykyajan puritaaniprotestanteille taas evoluution hyväksyminen on se juttu. No ei siinä mitään, evoluution nojalla olen luottavainen, että kehitystä tapahtuu siten, että lahko joko sopeutuu ympärillä vallitsevien tosiasioiden vaatimuksiin tai sitten kokee sukupuuton.
jokaisella on jumittumansa
9
805
Vastaukset
- kristitty
järkipakana, uskotko Jumalaan?
- järkipakana
...koska ihminen loi jumalan omaksi kuvakseen. Tarkoittaa sitä, että kaikenkarvaiset uskovaiset ovat tehneet jumalasta ihan kuin naapurin äijän: inhimillisiä haluja ja mielipiteitä omistavan, puolueellisen, ihailunhaluisen ja itserakkaan epaton.
- 6-0
järkipakana kirjoitti:
...koska ihminen loi jumalan omaksi kuvakseen. Tarkoittaa sitä, että kaikenkarvaiset uskovaiset ovat tehneet jumalasta ihan kuin naapurin äijän: inhimillisiä haluja ja mielipiteitä omistavan, puolueellisen, ihailunhaluisen ja itserakkaan epaton.
Upea tiivistys!
- listasta
järkipakana kirjoitti:
unohtui sadistinen. Sehän jumala ennenkaikkea on.
- kristitty
järkipakana kirjoitti:
Et usko Jumalaan, onko mukavaa olla väärässä?
kristitty kirjoitti:
pojalla suuret puheet noilla näytöillä.
- ajattelu_vapauttaa
kristitty kirjoitti:
Keskustelu uhkaa kääntyä linjalle "mun iskä on vahvempi kuin sun iskä". Koitetaanpas pysyä asiallisina. Mikä kristinuskon opeista oikeuttaa ivaamaan toista, vaikka tämä olisikin omasta mielestäsi väärässä?
- kristitty
ajattelu_vapauttaa kirjoitti:
Keskustelu uhkaa kääntyä linjalle "mun iskä on vahvempi kuin sun iskä". Koitetaanpas pysyä asiallisina. Mikä kristinuskon opeista oikeuttaa ivaamaan toista, vaikka tämä olisikin omasta mielestäsi väärässä?
ajattelu vapauttaa kirjoitti:
"Keskustelu uhkaa kääntyä linjalle "mun iskä on vahvempi kuin sun iskä"."
Kirjoittaja ilmoitti ettei usko Jumalaan, joten pitäisin häntä isättömänä. Näitä orpoja tuntuu täällä netissä riittävän. - Juha
kristitty kirjoitti:
ajattelu vapauttaa kirjoitti:
"Keskustelu uhkaa kääntyä linjalle "mun iskä on vahvempi kuin sun iskä"."
Kirjoittaja ilmoitti ettei usko Jumalaan, joten pitäisin häntä isättömänä. Näitä orpoja tuntuu täällä netissä riittävän.Sinulta on selvästi kaikenlaiset asia-argumentit loppu kun et pysty enään harhaisen maailmankuvasi tueksi muuta tekemään kuin trollaamaan.
Lopeta tuo paskan puhuminen jumalistasi.
Kaikella ystävyydellä. Saatanasi rakastaa sinua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666084Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583043- 312203
- 131817
- 201778
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131532- 181529
- 491495
- 91463