Minulla on matkailuauto tietysti Fiat Ducato alustalla ja nyt olisi 20000 km:n huolto edessä.
Mikähän olisi Oulussa edullinen ja hyvä huoltokorjaamo joka tekis määräaikais huollot ja muutkin pikku asennukset mm. moot.lämm. asennuksen ko. automerkkiin? Kuten varmaan arvaattekin, Deltta-auto ei tule kysymykseen.
Muuten, pitääkö paikkansa, että esim. -03 vm. ducatoon ei enää vois laittaa lohkolämmitintä.
( Mikä sitten laitetaan ? )
Kiitos etukäteen Matias
Huoltoliike ?
8
3658
Vastaukset
- ???????
Oulun liikkeitä en tunne, mutta yleispätevästi voisi sanoa, että katsele sellaisia pikkupajoja joissa huolletaan ammattiliikenteen pakettiautoja. He eivät vie tumpuloille autojaan.
Toinen vaihtoehto on kysellä Citroen ja Peugeot huolloista heidän hintatasostaan.
Kaikki korjaamot vain eivät pyty ottamaan matkailuautoja vastaan, vaikka ammattitaitoa riittäisikin. Joko hallin korkeus tai hallin ovien korkeus sekä nosturin kantavuus voivat olla rajoittavina tekijöinä. Itse olen monessa tilanteessa törmännyt näihin ongelmiin, ihan pikkuasioiden hoitamisessakin. Jos autoa pitäisi saada sisätiloihin. - val
kyllä voi laitaa lokilämmittimen ainakin 2.8 litr. 03 malliin
- Hönö
Miten olisi Raskone? Huoltaa Oulussa myös henkilö- ja pakettiautoja.
http://www.raskone.fi/korjaamot/oulu_r.php - www.matkailuauto.info
Ducato 2,0 ja 2,3 JTD malleihin ei enää asenneta
LOHKOLÄMMITINTÄ, moottorinlämmitin kylläkin.
Tässä Defan mallit (muitakin löytyy) eli tämä ei ole mainos.
2.0 JTD Defa no: 412806 öljypohjan lämmitin
2.3 JTD Defa no: 411701 veden lämmitin
2.8 JTD Defa no: 411585 lohkolämmitin
varsinaisesta lohkolämmittimestä on jouduttu luopumaan koska sylinterinkannen lämpötunnistimet häiriintyvät perinteisestä lohkolämmittimistä.
Kysy Delta Autosta tai omalta tarvikekauppiaaltasi lisää. - Kara vaan
Itse hain viikko sitten Saksasta 2003 vuosimallin Ducato-alustaisen matkailuauton ja laitatin siihen sekä moottorin lämmittimen että huohottimen letkun lämmityksen Haukiputaalla Autohuolto Ukkolassa (yhteystiedot löytynevät Googlesta tai puhelinluettelosta, Oulusta n. 24 km). Samalla tuli öljyt ja suodattimet vaihdettua ja talvikuntoisuus tarkistettua.
Oli hinnaltaan Delta-autoa edullisempi ja sain hommat nopeasti kuntoon (Oulun Delta-autossa 1,5 viikon jonot).
Kannattaa kysyä tarjousta tuolta ja muualtakin. - Matias
No nyt se löytyi Oulustakin matkailuauton huoltokorjaamo. Carane nimeltään,huolto maksoi oljyineen suodattimineen ja töineen 137 €. Pojilla on iso korkea halli jossa matkailuautokin sopii nousemaan ylös. Ovat aiemmin vain vuokranneet mm. m-autoja,mutta nyt laajentaneet toimintaansa myös huoltokorjaukseen. Homma toimi sovitulla tavalla mekaanikko oli asiansa tunteva ja tunti velotus muutenkin vain 40€/t. Ei voi muuta kuin suositella.
- Jazze693
Raskoneella tehdään kyseisiin autoihin kokoajan korjauksia jne
- ex Fiiatisti
tottakai Raskoneella ja muuallakin tehdään kyseisiin autoihin koko ajan korjauksia. Kun ne on koko ajan rikki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu7003743Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002788Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211771Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771662Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531641- 821603
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3761573Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101520- 281389
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901303