Hyvä löytö taas...

Neito

Basic element: This must be a dream 2005! Hyvä dance kipale...
Suosittelen netissä Radioseven

26

1034

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Greg.

      Eiköhän jokainen osaa ite ettii mieleisensä kappaleet. Tän palstan tarkotus on etsiä biisejä, ei tyrkyttää niitä. Sun toilailus ei palvele palstan tarpeita.
      Sijoita viestisi jonnee muualle tai pidä ne omana tietonasi. Ketään ei kiinnosta mistä sinä pidät, jokaiselle on oma musiikkimakunsa.

      • Neito

        Arvasin että joillaki pipo kiristää pikkasen liikaa! Kuuleppas Greg eihän sun ole pakko tunkea sitä nokkaas näitä lukemaan! Ihan hyvin on tiedossa että kaikilla on oma musa maku joo...mutta näitä mää suosittelen! Eihän kenenkään oo pakko niitä kuunnella...
        Sijoita sää ne silmäs johonki muualle...otsikkokin jo kertoo etten etsi täältä mitään!


      • Greg.
        Neito kirjoitti:

        Arvasin että joillaki pipo kiristää pikkasen liikaa! Kuuleppas Greg eihän sun ole pakko tunkea sitä nokkaas näitä lukemaan! Ihan hyvin on tiedossa että kaikilla on oma musa maku joo...mutta näitä mää suosittelen! Eihän kenenkään oo pakko niitä kuunnella...
        Sijoita sää ne silmäs johonki muualle...otsikkokin jo kertoo etten etsi täältä mitään!

        Täällä vielä keikut. Kuten sanoin jo niin tää palsta ei oo sun "suositelmia" varten. Onks sulla luetun tekstin ymmärtämisessä jotain vikaa vai muuten konttori jumissa ?


      • Neito
        Greg. kirjoitti:

        Täällä vielä keikut. Kuten sanoin jo niin tää palsta ei oo sun "suositelmia" varten. Onks sulla luetun tekstin ymmärtämisessä jotain vikaa vai muuten konttori jumissa ?

        ei tää palsta muuten oo sun naukumista vartenkaan sen enempää! Tiedän kyllä että täällä haetaan biisejä ja esittäjiä ja mää suosittelen tässä samalla bilettäjille musaa...
        Painu jo niuhottamasta siitä tiukkine pipoines ja varo ettei herne litisty :D
        Kuten sanoin eihän sun oo pakko näitä lukee...eikö meinaa mennä perille! Sulla taitaa todella olla ongelmia luetun ymmärtämisessä! Hanki vaikka se elämä jos ei oo muuta tekemistä kun naukua täällä...


      • hmmm
        Neito kirjoitti:

        ei tää palsta muuten oo sun naukumista vartenkaan sen enempää! Tiedän kyllä että täällä haetaan biisejä ja esittäjiä ja mää suosittelen tässä samalla bilettäjille musaa...
        Painu jo niuhottamasta siitä tiukkine pipoines ja varo ettei herne litisty :D
        Kuten sanoin eihän sun oo pakko näitä lukee...eikö meinaa mennä perille! Sulla taitaa todella olla ongelmia luetun ymmärtämisessä! Hanki vaikka se elämä jos ei oo muuta tekemistä kun naukua täällä...

        on täällä muutkin noita suositusbiisejään tänne laittanut. että eipä tuo neito nyt ainoa ole...


      • Greg.
        Neito kirjoitti:

        ei tää palsta muuten oo sun naukumista vartenkaan sen enempää! Tiedän kyllä että täällä haetaan biisejä ja esittäjiä ja mää suosittelen tässä samalla bilettäjille musaa...
        Painu jo niuhottamasta siitä tiukkine pipoines ja varo ettei herne litisty :D
        Kuten sanoin eihän sun oo pakko näitä lukee...eikö meinaa mennä perille! Sulla taitaa todella olla ongelmia luetun ymmärtämisessä! Hanki vaikka se elämä jos ei oo muuta tekemistä kun naukua täällä...

        kun palsta ei nyt vaan ole sun musiikki mainoksia varten. Mä taas en oo jatkannu ku tätä sun turhaa kejua enkä alottannu uutta.
        Sä kun mainostat noita biisejäs aina uudella otsikolla niin nii aina hankaloituu palstan OIKEIDEN otsikoiden löytäminen. Joku kun saattaa ihan tosissaan jopa käyttää tätä palstaa siihen tarkoitukseen MIHIN SE ON TARKOITETTU.

        Elikkä kerää neito ne kimpsus ja kampsus ja pötki jonnee muualle mainostamaan biisejä.
        Miks sitä yleensäkin pitää tehä ? Vartutko että saat jonkun palkinnon kun oot niin hyvin markkinoinnu täällä jotain virsiä ? Vai yritätkö vaa kohottaa itsetuntoas hakemalla kehuja täällä sun mainoksillas. HANKI SÄ SE ELÄMÄ !!!


      • Greg.
        hmmm kirjoitti:

        on täällä muutkin noita suositusbiisejään tänne laittanut. että eipä tuo neito nyt ainoa ole...

        Eikä varmasti viiminen. Maailma on täynnä samanlaisia neitoja jotka ei ajattele kun omaa napaansa.


      • Neito
        Greg. kirjoitti:

        kun palsta ei nyt vaan ole sun musiikki mainoksia varten. Mä taas en oo jatkannu ku tätä sun turhaa kejua enkä alottannu uutta.
        Sä kun mainostat noita biisejäs aina uudella otsikolla niin nii aina hankaloituu palstan OIKEIDEN otsikoiden löytäminen. Joku kun saattaa ihan tosissaan jopa käyttää tätä palstaa siihen tarkoitukseen MIHIN SE ON TARKOITETTU.

        Elikkä kerää neito ne kimpsus ja kampsus ja pötki jonnee muualle mainostamaan biisejä.
        Miks sitä yleensäkin pitää tehä ? Vartutko että saat jonkun palkinnon kun oot niin hyvin markkinoinnu täällä jotain virsiä ? Vai yritätkö vaa kohottaa itsetuntoas hakemalla kehuja täällä sun mainoksillas. HANKI SÄ SE ELÄMÄ !!!

        Kyllä sää oot siis huvittava! En oota palkintoja enkä kehuja...koita jo takoa sinne herneeseen että mää vaan suosittelen bilekansalle musaa! Sellasta musaa jota harvemmin kuulee Suomi radioissa...tai ei oo tullu ainakaan mua vastaan!
        Mää en pötki yhtikäs mihinkään...pötkippäs ite jos ei se pipo millään löysty äläkä tunge sitä pitää nokkaas tänne jos ei kerta kiinnosta... :D

        Laitan tänne biisit sitä mukaan kun ne kuulen ja hyväks totean...siksi siis useampia otsikoita!

        Käytä sinä tätä palstaa siihen mihin se on "tarkotettu" ja anna meille muille vapaus kirjottaa omat asiamme...

        Just joo...kyllähän ne "oikeet" otsikot katoaa helposti näitten mun kirjotusten alle! Ota kuule silmä käteen ja laavaa vähän niin eiköhän sieltä löydy sulle niitä "oikeita otsikoita"

        Suosittelen sullekki ruudun äärellä mähöäjälle vaikka liikuntaa niin ei tarvi täällä aikaa tuhlata! Tai pistä vaikka tanssiks näitten mun suositusten tahtiin :D


      • Greg.
        Neito kirjoitti:

        Kyllä sää oot siis huvittava! En oota palkintoja enkä kehuja...koita jo takoa sinne herneeseen että mää vaan suosittelen bilekansalle musaa! Sellasta musaa jota harvemmin kuulee Suomi radioissa...tai ei oo tullu ainakaan mua vastaan!
        Mää en pötki yhtikäs mihinkään...pötkippäs ite jos ei se pipo millään löysty äläkä tunge sitä pitää nokkaas tänne jos ei kerta kiinnosta... :D

        Laitan tänne biisit sitä mukaan kun ne kuulen ja hyväks totean...siksi siis useampia otsikoita!

        Käytä sinä tätä palstaa siihen mihin se on "tarkotettu" ja anna meille muille vapaus kirjottaa omat asiamme...

        Just joo...kyllähän ne "oikeet" otsikot katoaa helposti näitten mun kirjotusten alle! Ota kuule silmä käteen ja laavaa vähän niin eiköhän sieltä löydy sulle niitä "oikeita otsikoita"

        Suosittelen sullekki ruudun äärellä mähöäjälle vaikka liikuntaa niin ei tarvi täällä aikaa tuhlata! Tai pistä vaikka tanssiks näitten mun suositusten tahtiin :D

        Ei sille minkään voi et omaa tyhmyyttäs tajua. Sääliks käy sua.
        Mitäs tykkäät jos naapurit tulee kuselle sun vessaan kun niitä sattuu huvittaa. Eihän sillä mitään väliä ole mihin sitä asiansa tekee...


      • Neito
        Greg. kirjoitti:

        Ei sille minkään voi et omaa tyhmyyttäs tajua. Sääliks käy sua.
        Mitäs tykkäät jos naapurit tulee kuselle sun vessaan kun niitä sattuu huvittaa. Eihän sillä mitään väliä ole mihin sitä asiansa tekee...

        Kylläpäs sää oot ottanu tästä asian...kyllä sulla täytyy jossaki viirata jos noin paljon häiritsee! Mutta mää jätän sut tänne ahdistumaan...koita kestää vaan :D


      • Greg.
        Neito kirjoitti:

        Kylläpäs sää oot ottanu tästä asian...kyllä sulla täytyy jossaki viirata jos noin paljon häiritsee! Mutta mää jätän sut tänne ahdistumaan...koita kestää vaan :D

        Et tainnu keksiä enää mitää sanottavaa mikä puolustelis sun typerää toimintaa. Hyvä että tajusit lopulta miten väärässä paikassa sä oot suositteluines.


      • Neito
        Greg. kirjoitti:

        Et tainnu keksiä enää mitää sanottavaa mikä puolustelis sun typerää toimintaa. Hyvä että tajusit lopulta miten väärässä paikassa sä oot suositteluines.

        Mulla ei todellakaan sanat lopu kesken! Siitä voit vaan uneksia! Mun ei tarvi puolustella mun toimintaa joka ei ole ainakaan yhtään sen typerämpää kun tuo sunkaan pullistelus! Sun toiminta tässä on lapsellista ja tyhmää...mutta mahtuuhan tänne nuita hernepäitäkin sekaan :D

        Myönnetään...tää ei ehkä oo täysin oikea paikka mainostaa biisejä mutta tuskin siitä mitään haittaakaan on! Eihän niitä ole kenenkään pakko lukea ja joku voi jopa tykästyä näihin biiseihin!
        Että jospa sääki lopettaisit tuon niuhotuksen ja antaisit vaan olla...


      • Greg.
        Neito kirjoitti:

        Mulla ei todellakaan sanat lopu kesken! Siitä voit vaan uneksia! Mun ei tarvi puolustella mun toimintaa joka ei ole ainakaan yhtään sen typerämpää kun tuo sunkaan pullistelus! Sun toiminta tässä on lapsellista ja tyhmää...mutta mahtuuhan tänne nuita hernepäitäkin sekaan :D

        Myönnetään...tää ei ehkä oo täysin oikea paikka mainostaa biisejä mutta tuskin siitä mitään haittaakaan on! Eihän niitä ole kenenkään pakko lukea ja joku voi jopa tykästyä näihin biiseihin!
        Että jospa sääki lopettaisit tuon niuhotuksen ja antaisit vaan olla...

        Iteki tajuut vihdoin että tää palsta ei oo mikää mainoskanava niin miks vielä pitää puolustella toimintaasi ?


      • Neito
        Greg. kirjoitti:

        Iteki tajuut vihdoin että tää palsta ei oo mikää mainoskanava niin miks vielä pitää puolustella toimintaasi ?

        tiesin jo alusta asti ettei tää ehkä ole ihan oikee paikka ja eka viesti tuliki tänne vahingossa mutta samapa se oikeestaan on missä niitä mainostaa... :D
        Ja toisaalta ihmiset etsii täällä musiikkia...monet etsii myös nuita dance biisejä ja mää heitin parit hyvät suositukset!

        Kerroppas sää vaihteeks miks se sua niin paljon häiritsee?


      • Greg.
        Neito kirjoitti:

        tiesin jo alusta asti ettei tää ehkä ole ihan oikee paikka ja eka viesti tuliki tänne vahingossa mutta samapa se oikeestaan on missä niitä mainostaa... :D
        Ja toisaalta ihmiset etsii täällä musiikkia...monet etsii myös nuita dance biisejä ja mää heitin parit hyvät suositukset!

        Kerroppas sää vaihteeks miks se sua niin paljon häiritsee?

        Koska tää palsta ei oo sitä varten. Yksinkertaista ja totta.

        Laita sitte niitä biisien esittäjiä ja kappaleiden nimiä kun joku ensin kysyy niitä. Sit palsta palvelee tarkotusta ja kaikki on iloisia.

        Musa on ihan hyvää mitä suosittelet, mut mielestäni noi viestit sopis paremmin monen muun otsikon alle. Esim disco värssyt Disco otsikon alle...jne jne jne. Sillon porukka joka ettii vaikka uusia biisejä mitä vois dikkailla niin ne vois hoksata ne sielt otsikon alta minkä tyylistä musaa ne ettii.


      • Neito
        Greg. kirjoitti:

        Koska tää palsta ei oo sitä varten. Yksinkertaista ja totta.

        Laita sitte niitä biisien esittäjiä ja kappaleiden nimiä kun joku ensin kysyy niitä. Sit palsta palvelee tarkotusta ja kaikki on iloisia.

        Musa on ihan hyvää mitä suosittelet, mut mielestäni noi viestit sopis paremmin monen muun otsikon alle. Esim disco värssyt Disco otsikon alle...jne jne jne. Sillon porukka joka ettii vaikka uusia biisejä mitä vois dikkailla niin ne vois hoksata ne sielt otsikon alta minkä tyylistä musaa ne ettii.

        Ehkä niinkin mutta ihan turhaan sää metelin tästä nostit! Ei kaiken pidä olla niin pilkun tarkkaa... :D


      • Greg.
        Neito kirjoitti:

        Ehkä niinkin mutta ihan turhaan sää metelin tästä nostit! Ei kaiken pidä olla niin pilkun tarkkaa... :D

        Tiukkapipoinen pilkun-nylkyttäjä :) Onneks ite kuitenki oon täydellinen.


      • Neito
        Greg. kirjoitti:

        Tiukkapipoinen pilkun-nylkyttäjä :) Onneks ite kuitenki oon täydellinen.

        Mää kirjotin sun "kehotuksestas" näitä suosituksiani tonne Disco palstalle ja eiköhän sielläki tullu joku heti naputtaan!
        Alappas nyt kertoa mihin tässä kirjotetaan kun ei mihinkään saa kirjottaa??
        Joku aika sitten laiton Pop osastolle juttua ja sieltä pasitettiin Konemusiikkiin ja siellä taas joku innokas naputti...
        Huh huh...pilkunviilaajia riittää...


      • Greg.
        Neito kirjoitti:

        Mää kirjotin sun "kehotuksestas" näitä suosituksiani tonne Disco palstalle ja eiköhän sielläki tullu joku heti naputtaan!
        Alappas nyt kertoa mihin tässä kirjotetaan kun ei mihinkään saa kirjottaa??
        Joku aika sitten laiton Pop osastolle juttua ja sieltä pasitettiin Konemusiikkiin ja siellä taas joku innokas naputti...
        Huh huh...pilkunviilaajia riittää...

        Käsittämätöntä tuo ihmisten julmuus nykyään. Kokeile yleistä musiikista palstaa? Tai kirjottele sit tänne. Ei se mua oikeesti häiritse. :)


      • Neito
        Greg. kirjoitti:

        Käsittämätöntä tuo ihmisten julmuus nykyään. Kokeile yleistä musiikista palstaa? Tai kirjottele sit tänne. Ei se mua oikeesti häiritse. :)

        Eihän se sua oikeesti häirinny...aikaas vaan tuhlasit ja mua härnäsit :)
        Kuitenki itekki tykkäsit niistä biiseistä ja halusit vaan lisää...hih :)

        Mutta tuo ihmisten julmuus on kyllä käsittämätöntä :)


    • Herätät näemmä keskustelua tällä palstalla tällä kertaa...:)Pitääpä itekki tulla kuunteleen sun luo joskus noita biisejä...On ollu vähän kiireitä ku on pitäny olla koulun jälkeen viel lapsenvahtina...

      • Neito

        Tunnistit!! Tuuhan kuunteleen...varmaan miellyttää sunki korvaa!


    • Greg.

      Sori että kiusasin, ihan hyviä ne biisit oli kieltämättä. Mulla vaa on nii tylsää...

      • Neito

        että tykkäsit :D Tähän on hyvä lopettaa ja saanen suositella jatkossakin...


      • Greg.
        Neito kirjoitti:

        että tykkäsit :D Tähän on hyvä lopettaa ja saanen suositella jatkossakin...

        Anna mennä vaa.
        Saanko mäki lähettää terrveisiä ?

        Terveisiä Äitille ja Sartulle :)

        PS: September - Satellite on muuten hyvä biisi :)


      • Neito
        Greg. kirjoitti:

        Anna mennä vaa.
        Saanko mäki lähettää terrveisiä ?

        Terveisiä Äitille ja Sartulle :)

        PS: September - Satellite on muuten hyvä biisi :)

        sinneppä ne terveiset hurahti :D
        Toivotaan nyt että äiti ja Sarttu käy lukaseen tätä palstaa sen verran että terveiset löytää perille :)

        Olen tasan samaa mieltä...se Septemberin uusin on kyllä ihana biisi ja aikasemmalta levyltäkin semmonen biisi kun September all over on hyvä!

        Laitan uutta suositusta tässä kun jaksan...koita sit malttaa odottaa...hih :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      972
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      644
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe