aito ihmisenpääkallo tai kutistettu pää.. mistä ihmeestä niitä löytää..
sellaset tahtosin omistaa ja niillä seinäni komistaa..
formaliiniin säilön rotan sitten huikan verta otan..
kohta vannon voodoovalat ja näin opin pimeyden salat..
ja jos joskus edes ehtii hengähtää voi vampyyri niskaan lennähtää..
silloin nopee täytyy olla tai pian alkaa hämärtyy polla..
mut kohta mylvii ja myrskyää ja pitää pervokin kotikellariin ennättää.. muuten pois tuuli pervokin lennättää..
ontuva kauhurunoratsu
9
396
Vastaukset
tuulit sut lennättä....=:))
..luulen ..aika kova tuuli.. ja mä kun oon sen verran hoikka et myrskytuuli kyllä pois lennättää..
pervokki kirjoitti:
..luulen ..aika kova tuuli.. ja mä kun oon sen verran hoikka et myrskytuuli kyllä pois lennättää..
nilkkoihin vaan.... niin ei tuuli vie...Pervokki oletko hoikka poika huittisista....=:))))
BBrunetti kirjoitti:
nilkkoihin vaan.... niin ei tuuli vie...Pervokki oletko hoikka poika huittisista....=:))))
..huittisista.. huittisista tule mieleen makkarat..
pervokki kirjoitti:
..huittisista.. huittisista tule mieleen makkarat..
kyllä ne makkaratkin mieleen.....Kuis sun päivä on lähtenyt käyntiin....?
Me käytiin tota vettä ja tuulta uhmaamas...Mut kyl on ihan koiran ilma....BBrunetti kirjoitti:
kyllä ne makkaratkin mieleen.....Kuis sun päivä on lähtenyt käyntiin....?
Me käytiin tota vettä ja tuulta uhmaamas...Mut kyl on ihan koiran ilma......huonosti.. ihme väsymystä kuten eilenkin.. jää taas hommat tekemättä...
pervokki kirjoitti:
..huonosti.. ihme väsymystä kuten eilenkin.. jää taas hommat tekemättä...
jotain vitamiineja.... Mut syksykin yleensä masentaa... Kyllä se siitä....
BBrunetti kirjoitti:
jotain vitamiineja.... Mut syksykin yleensä masentaa... Kyllä se siitä....
..tarvitaan ja piristystä.. juuh.. auttaiskohan tosissaan ne vitamiinit?.. jaah pitänee päästää sisko koneelle..
pervokki kirjoitti:
..tarvitaan ja piristystä.. juuh.. auttaiskohan tosissaan ne vitamiinit?.. jaah pitänee päästää sisko koneelle..
auttaa ne...Heips pervokki...=:))
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 113688
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka433608- 1523392
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032655Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv762651Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61768- 441455
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4031188Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos581150Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121028