aito ihmisenpääkallo tai kutistettu pää.. mistä ihmeestä niitä löytää..
sellaset tahtosin omistaa ja niillä seinäni komistaa..
formaliiniin säilön rotan sitten huikan verta otan..
kohta vannon voodoovalat ja näin opin pimeyden salat..
ja jos joskus edes ehtii hengähtää voi vampyyri niskaan lennähtää..
silloin nopee täytyy olla tai pian alkaa hämärtyy polla..
mut kohta mylvii ja myrskyää ja pitää pervokin kotikellariin ennättää.. muuten pois tuuli pervokin lennättää..
ontuva kauhurunoratsu
9
387
Vastaukset
tuulit sut lennättä....=:))
..luulen ..aika kova tuuli.. ja mä kun oon sen verran hoikka et myrskytuuli kyllä pois lennättää..
pervokki kirjoitti:
..luulen ..aika kova tuuli.. ja mä kun oon sen verran hoikka et myrskytuuli kyllä pois lennättää..
nilkkoihin vaan.... niin ei tuuli vie...Pervokki oletko hoikka poika huittisista....=:))))
BBrunetti kirjoitti:
nilkkoihin vaan.... niin ei tuuli vie...Pervokki oletko hoikka poika huittisista....=:))))
..huittisista.. huittisista tule mieleen makkarat..
pervokki kirjoitti:
..huittisista.. huittisista tule mieleen makkarat..
kyllä ne makkaratkin mieleen.....Kuis sun päivä on lähtenyt käyntiin....?
Me käytiin tota vettä ja tuulta uhmaamas...Mut kyl on ihan koiran ilma....BBrunetti kirjoitti:
kyllä ne makkaratkin mieleen.....Kuis sun päivä on lähtenyt käyntiin....?
Me käytiin tota vettä ja tuulta uhmaamas...Mut kyl on ihan koiran ilma......huonosti.. ihme väsymystä kuten eilenkin.. jää taas hommat tekemättä...
pervokki kirjoitti:
..huonosti.. ihme väsymystä kuten eilenkin.. jää taas hommat tekemättä...
jotain vitamiineja.... Mut syksykin yleensä masentaa... Kyllä se siitä....
BBrunetti kirjoitti:
jotain vitamiineja.... Mut syksykin yleensä masentaa... Kyllä se siitä....
..tarvitaan ja piristystä.. juuh.. auttaiskohan tosissaan ne vitamiinit?.. jaah pitänee päästää sisko koneelle..
pervokki kirjoitti:
..tarvitaan ja piristystä.. juuh.. auttaiskohan tosissaan ne vitamiinit?.. jaah pitänee päästää sisko koneelle..
auttaa ne...Heips pervokki...=:))
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841642
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88888- 8852
- 54842
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56839Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58783Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189759Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80715Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41710Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172700