aito ihmisenpääkallo tai kutistettu pää.. mistä ihmeestä niitä löytää..
sellaset tahtosin omistaa ja niillä seinäni komistaa..
formaliiniin säilön rotan sitten huikan verta otan..
kohta vannon voodoovalat ja näin opin pimeyden salat..
ja jos joskus edes ehtii hengähtää voi vampyyri niskaan lennähtää..
silloin nopee täytyy olla tai pian alkaa hämärtyy polla..
mut kohta mylvii ja myrskyää ja pitää pervokin kotikellariin ennättää.. muuten pois tuuli pervokin lennättää..
ontuva kauhurunoratsu
9
406
Vastaukset
tuulit sut lennättä....=:))
..luulen ..aika kova tuuli.. ja mä kun oon sen verran hoikka et myrskytuuli kyllä pois lennättää..
pervokki kirjoitti:
..luulen ..aika kova tuuli.. ja mä kun oon sen verran hoikka et myrskytuuli kyllä pois lennättää..
nilkkoihin vaan.... niin ei tuuli vie...Pervokki oletko hoikka poika huittisista....=:))))
BBrunetti kirjoitti:
nilkkoihin vaan.... niin ei tuuli vie...Pervokki oletko hoikka poika huittisista....=:))))
..huittisista.. huittisista tule mieleen makkarat..
pervokki kirjoitti:
..huittisista.. huittisista tule mieleen makkarat..
kyllä ne makkaratkin mieleen.....Kuis sun päivä on lähtenyt käyntiin....?
Me käytiin tota vettä ja tuulta uhmaamas...Mut kyl on ihan koiran ilma....BBrunetti kirjoitti:
kyllä ne makkaratkin mieleen.....Kuis sun päivä on lähtenyt käyntiin....?
Me käytiin tota vettä ja tuulta uhmaamas...Mut kyl on ihan koiran ilma......huonosti.. ihme väsymystä kuten eilenkin.. jää taas hommat tekemättä...
pervokki kirjoitti:
..huonosti.. ihme väsymystä kuten eilenkin.. jää taas hommat tekemättä...
jotain vitamiineja.... Mut syksykin yleensä masentaa... Kyllä se siitä....
BBrunetti kirjoitti:
jotain vitamiineja.... Mut syksykin yleensä masentaa... Kyllä se siitä....
..tarvitaan ja piristystä.. juuh.. auttaiskohan tosissaan ne vitamiinit?.. jaah pitänee päästää sisko koneelle..
pervokki kirjoitti:
..tarvitaan ja piristystä.. juuh.. auttaiskohan tosissaan ne vitamiinit?.. jaah pitänee päästää sisko koneelle..
auttaa ne...Heips pervokki...=:))
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477