Kannatatko eutanasiaa eli armomurhaa? (Vastaa vain kyllä tai ei,teen tilastoa aiheesta)
Kerro mielipiteesi!!
11
572
Vastaukset
- mia
Kyllä kannatan.
- Mie*
Lyhyesti ja ytimekkäästi ilman perusteluja, kun niitä ei edes kysytty..
- eiei
eiei
- Jopa
aktiivista.
- näin on
kyllä
- Leenukka
Syöpäosastoilla työtä tehneenä kannatan! Mutta päätös täytyisi olla usean lääkärin tekemä ja tulisi tapahtua sairauden loppuvaiheessa, kun kuolema olisi väistämätön ja potilas kärsimykset olisivat sietämättömät. Rauhallisen kuoleman pitäisi olla jokaisen kuolevaa tekevän ihmisen perusoikeus nykyaikana, kun siihen on hyvät lääkkeet ja sairauksien kehitys ja loppuvaiheen tilanne voidaan 100 prosenttisesti selvittää.
Äitini kivut olivat kovat ennen kuolemaansa, niihin eivät lääkkeet auttaneet. Oli helpotus kun hän kuoli niin nopeasti eikä joutunut kärsimään. Jos loppuvaihe olisi pitkittynyt, olisin todella toivonut armoa antavaa piikkiä, sillä hän itse toivoi myös että elämä loppuisi mahdollisimman pian kun kivut olivat sietämättömät.
Myös useita vuosia täysin petipotilaana puhumattomana ja liikkumattomana olevat vanhat ihmiset, jotka ovat asiasta jättäneet "testamentin" ovat mielestäni oikeutettuja armomurhaan. Kuka meistä haluaisi täysin tiedottomana dementikkona lojua makuuhaavoissaan ja märissä vaipoissaan sängyssä kun hoitaminenkin on sitä sun tätä. En minä ainakaan.
Sellaiset lääkärit jotka näkevät tälläisten vanhusten todellisen tilanteen, ovat enkeleitä. Ei heitä pidä syyttää rikoksesta, jos hieman kuolemaa auttavat. - armomurhan kannattaja
kiitos että kerroitte mielipiteenne!
- ja ei
riippuu ja roikkuu
- i .p. j.p. h.
kyllä.
- kristalli
kannatan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141148
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18689- 74664
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 82629
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet94465