synkkääää

..nyt kun syksy pörähti päälle aloin mäkin jälleen pukeutuu enimmäkseen mustiin.. nytkun mulla on se pitkä hieno musta takki..bootsit vaan jalkaan ja hiukset mustiks.. sellanen on syyspervokki..

20

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leidi_10

      Toi kuulosti hyvältä..:)) Millanen kesäpervokki oli?

      • ..oli aika rock vähän pirteemmällä tavalla.. ei niin synkkä pukeutumisen suhteen eikä ajatusten.. nyt mä oon enimmäkseen taas sellanen kauhugoottipervokki..


      • leidi_10
        pervokki kirjoitti:

        ..oli aika rock vähän pirteemmällä tavalla.. ei niin synkkä pukeutumisen suhteen eikä ajatusten.. nyt mä oon enimmäkseen taas sellanen kauhugoottipervokki..

        sä pukeudut mustiin,se ihan ok. Mut miksi ajatuksetkin mustia? :((


      • leidi_10 kirjoitti:

        sä pukeudut mustiin,se ihan ok. Mut miksi ajatuksetkin mustia? :((

        ..oon sellanen positiivinen synkistelijä mieleltäni.. joku sanois gootti mut en mä silleen pukeudu.. tai no miten sen nyt ottaa.. negatiivinen synkkämieli johtuu vain ja ainoastaan luottokumppanin puutteesta..


      • leidi_10
        pervokki kirjoitti:

        ..oon sellanen positiivinen synkistelijä mieleltäni.. joku sanois gootti mut en mä silleen pukeudu.. tai no miten sen nyt ottaa.. negatiivinen synkkämieli johtuu vain ja ainoastaan luottokumppanin puutteesta..

        etkö löytäny luottokumppania? Etsitkö ollenkaan oikeista paikoista? Pitäshän sun negatiivinen synkkämieli saada pois.. :))


      • leidi_10 kirjoitti:

        etkö löytäny luottokumppania? Etsitkö ollenkaan oikeista paikoista? Pitäshän sun negatiivinen synkkämieli saada pois.. :))

        ..löytynyt kumppanii.. positiivinen synkkämielisyys rokkaa .... oon pitänyt itseäni rokkarina mutta ehkä musta on tulossa neutraaligootti koska oon taiteellinen enemmänkuin mikää noh öö renttu..hmm..

        goottibileet?.. sieltä vois löytää mustahiuksisia noitavaimoja..


      • leidi_10
        pervokki kirjoitti:

        ..löytynyt kumppanii.. positiivinen synkkämielisyys rokkaa .... oon pitänyt itseäni rokkarina mutta ehkä musta on tulossa neutraaligootti koska oon taiteellinen enemmänkuin mikää noh öö renttu..hmm..

        goottibileet?.. sieltä vois löytää mustahiuksisia noitavaimoja..

        Heh,mähän opin uusia sanoja..:) Nii sä oot pikasso etkä mikään renttu! Noitavaimo vois olla kiva..luulisin,ehkä,en oo varma.. Sähän sen tiedät,en mä.. :)


      • leidi_10 kirjoitti:

        Heh,mähän opin uusia sanoja..:) Nii sä oot pikasso etkä mikään renttu! Noitavaimo vois olla kiva..luulisin,ehkä,en oo varma.. Sähän sen tiedät,en mä.. :)

        ..termin keksin omasta päästäni.. mä oon kai taiteilija, neutraaligootti, synkistelijä, rokkipervokki ööö.. en mää tiedä.. noitavaimo olis kiva.. joskus on ollut ja sellasta kaipaisin taas elämääni..


      • leidi_10
        pervokki kirjoitti:

        ..termin keksin omasta päästäni.. mä oon kai taiteilija, neutraaligootti, synkistelijä, rokkipervokki ööö.. en mää tiedä.. noitavaimo olis kiva.. joskus on ollut ja sellasta kaipaisin taas elämääni..

        noitavaimo ei enää kuulu sun elämään? Entäs jos kokeilisit etsii jonku tavallisen vaimon..? Ku ei kai niitä noitia ihan joka kulman takana pörrää...


      • leidi_10 kirjoitti:

        noitavaimo ei enää kuulu sun elämään? Entäs jos kokeilisit etsii jonku tavallisen vaimon..? Ku ei kai niitä noitia ihan joka kulman takana pörrää...

        ..on kauan.. jotkut asiat ei kestä.. sen jälkeen mulla ei muuta oo ollutkaan kun tavallisia tyttöjä.. eniten kaipaan kaltaistani..
        no enhän mä tavallisia tyttöjä syrji..jos sellasen sattuisin löytämään.. tunteistahan se on kiinni...


      • leidi_10
        pervokki kirjoitti:

        ..on kauan.. jotkut asiat ei kestä.. sen jälkeen mulla ei muuta oo ollutkaan kun tavallisia tyttöjä.. eniten kaipaan kaltaistani..
        no enhän mä tavallisia tyttöjä syrji..jos sellasen sattuisin löytämään.. tunteistahan se on kiinni...

        pitää olla,ei siitä muuten mitää tuu.. Tottakai sä löydät jonkun..tietenkin! :)))


    • erikseen viel talvipervokki....=:0))
      Meinasin ite jos vähän vaaleita raitoja tai jotain.... hiuksiin.... Mut muuten sama brune eips muutu mikskään....=0))

      • ..on melkein sama kuin syyspervokki.. tukevampi vaateparsi vaan päälle..


      • pervokki kirjoitti:

        ..on melkein sama kuin syyspervokki.. tukevampi vaateparsi vaan päälle..

        vai niin..... =:0))


      • BBrunetti kirjoitti:

        vai niin..... =:0))

        ..on vain kevätpervokki jolloin alan kukkii ja vähentää vaatteita ja syyspervokki jolloin alan taas öööö.. hmm no tavallaan kuolla ja pukeutuu mustiin..

        no eipä tää menny nyt ihan niinkuin piti mut kai ymmärsit??..


      • pervokki kirjoitti:

        ..on vain kevätpervokki jolloin alan kukkii ja vähentää vaatteita ja syyspervokki jolloin alan taas öööö.. hmm no tavallaan kuolla ja pukeutuu mustiin..

        no eipä tää menny nyt ihan niinkuin piti mut kai ymmärsit??..

        voitko selittää uudelleen...No ei sentään....=;0)))


      • BBrunetti kirjoitti:

        voitko selittää uudelleen...No ei sentään....=;0)))

        ..ääähhh.. okei mä oon positiivisesti synkkä ympäri vuoden.. negatiivinen synkkkyys sucks.. kesällä vähemmän vaatteita.. talvella taas mustia vaatteita enemmän päällä..


      • pervokki kirjoitti:

        ..ääähhh.. okei mä oon positiivisesti synkkä ympäri vuoden.. negatiivinen synkkkyys sucks.. kesällä vähemmän vaatteita.. talvella taas mustia vaatteita enemmän päällä..

        kuhan kiusasin....=:0)))


      • BBrunetti kirjoitti:

        kuhan kiusasin....=:0)))

        ..mä meen syömään kohta kyljyksiii..


      • pervokki kirjoitti:

        ..mä meen syömään kohta kyljyksiii..

        syömään....=:0)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe