..nyt kun syksy pörähti päälle aloin mäkin jälleen pukeutuu enimmäkseen mustiin.. nytkun mulla on se pitkä hieno musta takki..bootsit vaan jalkaan ja hiukset mustiks.. sellanen on syyspervokki..
synkkääää
20
478
Vastaukset
- leidi_10
Toi kuulosti hyvältä..:)) Millanen kesäpervokki oli?
..oli aika rock vähän pirteemmällä tavalla.. ei niin synkkä pukeutumisen suhteen eikä ajatusten.. nyt mä oon enimmäkseen taas sellanen kauhugoottipervokki..
- leidi_10
pervokki kirjoitti:
..oli aika rock vähän pirteemmällä tavalla.. ei niin synkkä pukeutumisen suhteen eikä ajatusten.. nyt mä oon enimmäkseen taas sellanen kauhugoottipervokki..
sä pukeudut mustiin,se ihan ok. Mut miksi ajatuksetkin mustia? :((
leidi_10 kirjoitti:
sä pukeudut mustiin,se ihan ok. Mut miksi ajatuksetkin mustia? :((
..oon sellanen positiivinen synkistelijä mieleltäni.. joku sanois gootti mut en mä silleen pukeudu.. tai no miten sen nyt ottaa.. negatiivinen synkkämieli johtuu vain ja ainoastaan luottokumppanin puutteesta..
- leidi_10
pervokki kirjoitti:
..oon sellanen positiivinen synkistelijä mieleltäni.. joku sanois gootti mut en mä silleen pukeudu.. tai no miten sen nyt ottaa.. negatiivinen synkkämieli johtuu vain ja ainoastaan luottokumppanin puutteesta..
etkö löytäny luottokumppania? Etsitkö ollenkaan oikeista paikoista? Pitäshän sun negatiivinen synkkämieli saada pois.. :))
leidi_10 kirjoitti:
etkö löytäny luottokumppania? Etsitkö ollenkaan oikeista paikoista? Pitäshän sun negatiivinen synkkämieli saada pois.. :))
..löytynyt kumppanii.. positiivinen synkkämielisyys rokkaa .... oon pitänyt itseäni rokkarina mutta ehkä musta on tulossa neutraaligootti koska oon taiteellinen enemmänkuin mikää noh öö renttu..hmm..
goottibileet?.. sieltä vois löytää mustahiuksisia noitavaimoja..- leidi_10
pervokki kirjoitti:
..löytynyt kumppanii.. positiivinen synkkämielisyys rokkaa .... oon pitänyt itseäni rokkarina mutta ehkä musta on tulossa neutraaligootti koska oon taiteellinen enemmänkuin mikää noh öö renttu..hmm..
goottibileet?.. sieltä vois löytää mustahiuksisia noitavaimoja..Heh,mähän opin uusia sanoja..:) Nii sä oot pikasso etkä mikään renttu! Noitavaimo vois olla kiva..luulisin,ehkä,en oo varma.. Sähän sen tiedät,en mä.. :)
leidi_10 kirjoitti:
Heh,mähän opin uusia sanoja..:) Nii sä oot pikasso etkä mikään renttu! Noitavaimo vois olla kiva..luulisin,ehkä,en oo varma.. Sähän sen tiedät,en mä.. :)
..termin keksin omasta päästäni.. mä oon kai taiteilija, neutraaligootti, synkistelijä, rokkipervokki ööö.. en mää tiedä.. noitavaimo olis kiva.. joskus on ollut ja sellasta kaipaisin taas elämääni..
- leidi_10
pervokki kirjoitti:
..termin keksin omasta päästäni.. mä oon kai taiteilija, neutraaligootti, synkistelijä, rokkipervokki ööö.. en mää tiedä.. noitavaimo olis kiva.. joskus on ollut ja sellasta kaipaisin taas elämääni..
noitavaimo ei enää kuulu sun elämään? Entäs jos kokeilisit etsii jonku tavallisen vaimon..? Ku ei kai niitä noitia ihan joka kulman takana pörrää...
leidi_10 kirjoitti:
noitavaimo ei enää kuulu sun elämään? Entäs jos kokeilisit etsii jonku tavallisen vaimon..? Ku ei kai niitä noitia ihan joka kulman takana pörrää...
..on kauan.. jotkut asiat ei kestä.. sen jälkeen mulla ei muuta oo ollutkaan kun tavallisia tyttöjä.. eniten kaipaan kaltaistani..
no enhän mä tavallisia tyttöjä syrji..jos sellasen sattuisin löytämään.. tunteistahan se on kiinni...- leidi_10
pervokki kirjoitti:
..on kauan.. jotkut asiat ei kestä.. sen jälkeen mulla ei muuta oo ollutkaan kun tavallisia tyttöjä.. eniten kaipaan kaltaistani..
no enhän mä tavallisia tyttöjä syrji..jos sellasen sattuisin löytämään.. tunteistahan se on kiinni...pitää olla,ei siitä muuten mitää tuu.. Tottakai sä löydät jonkun..tietenkin! :)))
erikseen viel talvipervokki....=:0))
Meinasin ite jos vähän vaaleita raitoja tai jotain.... hiuksiin.... Mut muuten sama brune eips muutu mikskään....=0))pervokki kirjoitti:
..on melkein sama kuin syyspervokki.. tukevampi vaateparsi vaan päälle..
vai niin..... =:0))
BBrunetti kirjoitti:
vai niin..... =:0))
..on vain kevätpervokki jolloin alan kukkii ja vähentää vaatteita ja syyspervokki jolloin alan taas öööö.. hmm no tavallaan kuolla ja pukeutuu mustiin..
no eipä tää menny nyt ihan niinkuin piti mut kai ymmärsit??..pervokki kirjoitti:
..on vain kevätpervokki jolloin alan kukkii ja vähentää vaatteita ja syyspervokki jolloin alan taas öööö.. hmm no tavallaan kuolla ja pukeutuu mustiin..
no eipä tää menny nyt ihan niinkuin piti mut kai ymmärsit??..voitko selittää uudelleen...No ei sentään....=;0)))
BBrunetti kirjoitti:
voitko selittää uudelleen...No ei sentään....=;0)))
..ääähhh.. okei mä oon positiivisesti synkkä ympäri vuoden.. negatiivinen synkkkyys sucks.. kesällä vähemmän vaatteita.. talvella taas mustia vaatteita enemmän päällä..
pervokki kirjoitti:
..ääähhh.. okei mä oon positiivisesti synkkä ympäri vuoden.. negatiivinen synkkkyys sucks.. kesällä vähemmän vaatteita.. talvella taas mustia vaatteita enemmän päällä..
kuhan kiusasin....=:0)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi694620Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004068- 553629
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382891Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!272639Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612572- 512501
- 391957
- 471928
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2521776