luu kurkussa

..ne kyljykset perskutti tai sit mä olin ahne kuin possu..
..noh tänään tuleekin parinkymmenen minuutin kuluttuu taas kauhukellari yle teemalta.. siinäkin on christopher lee.. toivottavasti PALJON parempi kuin se wicker man..
poltettujen noitien hotelli vuodelta 1960..

11

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doe-01

      Oikein Lee-fani?Täytyykin katsoa,millainen leffa sieltä tulee..no saitkos myytyä sen taulun satasella?Toivottavasti sait:))
      Moikka!

      • ..on vielä maalaus.. ja juu oonhan mä aika lee-fani mut vielä enemmän vincent price-fani..


    • niin ja mukavia elokuvahetkiä.....=0)))

      • ..alan tässä valmistautumaan.. jätskii pakkasesta..ja villasukat jalkaan kun tulee niiin hyytävää horrorii..toivon mukaan..


      • pervokki kirjoitti:

        ..alan tässä valmistautumaan.. jätskii pakkasesta..ja villasukat jalkaan kun tulee niiin hyytävää horrorii..toivon mukaan..

        unisukat..... jeps ja ne on ollu jo pari vuotta...eikä viel reijän reikää....
        Ai jäätelöö...... Eiks sipsit olis ollu parempii....=0))


      • BBrunetti kirjoitti:

        unisukat..... jeps ja ne on ollu jo pari vuotta...eikä viel reijän reikää....
        Ai jäätelöö...... Eiks sipsit olis ollu parempii....=0))

        ..leffa blaahh.. idea hyvä mut könkköö..
        unisukat vau..kiwat varmaan.. unipipo kans kiva kun nukkuu pakkasella pikkuikkuna ammollaan..

        sipsit joo olis ollut parempii mut ei sattunut olee muuta kun jätskii..


      • pervokki kirjoitti:

        ..leffa blaahh.. idea hyvä mut könkköö..
        unisukat vau..kiwat varmaan.. unipipo kans kiva kun nukkuu pakkasella pikkuikkuna ammollaan..

        sipsit joo olis ollut parempii mut ei sattunut olee muuta kun jätskii..

        nuo seksin tappajat....Varma ehkäsykeino......kjäh...=;)))


      • BBrunetti kirjoitti:

        nuo seksin tappajat....Varma ehkäsykeino......kjäh...=;)))

        ..superhessukalsarit..sellaset punaset nöyhtäset..


      • pervokki kirjoitti:

        ..superhessukalsarit..sellaset punaset nöyhtäset..

        äkkiäkös moiset pois saa päältä....heh.....=0))


      • BBrunetti kirjoitti:

        äkkiäkös moiset pois saa päältä....heh.....=0))

        ..vaatteet saa nopeesti päältä jos on tarvis..

        telkusta on vissiin alkanut joku historiallinen kannibaalijännäri??? pitäis mennä kattoo se kun tuo eka leffa oli pettymys.. muuten jäisin keskustelemaan kanssasi ..näistä jutuista..


      • pervokki kirjoitti:

        ..vaatteet saa nopeesti päältä jos on tarvis..

        telkusta on vissiin alkanut joku historiallinen kannibaalijännäri??? pitäis mennä kattoo se kun tuo eka leffa oli pettymys.. muuten jäisin keskustelemaan kanssasi ..näistä jutuista..

        Pervokki....=;0))


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe