..minnekää.. pysyn täällä..kotona.. vai pitäskö lähtee mökille.. pääsis vielä uimaan..tutut on vuokrannu mökin..
vai jäädäkö kotiin kauhuvalokuvia pervokista tekemään..hmm
mä en lähde
5
330
Vastaukset
Niin mitä suotta minnekään lähdet...Pidät sellaisen kauhuelokuva vkl:n...
Eiku meet sinne mökille.....=:))..jäädä tänne ja pyytää yhtä luottoKUVAAJAA maskeeraamaan mut ja ottamaan taas synkkii valokuvii.. tuolla on yks autiotalokin joka odottelee kuvaussessioita..
mökille ei oikein huvita lähtee vaikka uiminen kiinnostais..pervokki kirjoitti:
..jäädä tänne ja pyytää yhtä luottoKUVAAJAA maskeeraamaan mut ja ottamaan taas synkkii valokuvii.. tuolla on yks autiotalokin joka odottelee kuvaussessioita..
mökille ei oikein huvita lähtee vaikka uiminen kiinnostais..sitten jäät ja meet niitä synkkiä kuvia ottamaan....=:)))
- UPCIDER
Tavattas...
Et,tuli mieleen. Mul on maatila tyhjilään,
jos ei asu enää ketään, kun
mutsija fatsi delas jo vuosii.
Paikka on Pohjois-Karjalas
Yleensä kesäl ei ketään oo siel.
Silloin tällöin käydään tsekkaamas paikat
ja koneet. On sisä saunat (myös ranta sellainen),
Sisä wc, tupa ja 4 huonetta, kesä juttu yläkerras.
eiköhän tavattas huuhaaväki ja otettas juorutoimittaja mukaan ja letskou lehmät, navetta palaa. :))..matkustaminen on kivaa ja mä asun perunakellarissa..hmm joo mää oon kuule mukana menossa.. vaik pohjoiskarjaallaaann asti..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412