kuten tiedätte

..pervokilta on pudonnut muutama ruuvi päästä matkaillessa täällä huuhaa-maassa.. mietin kehtaisinko kertoa millä kaikilla sivunikeillä oon täällä häröillyt..

tulin kuitenkin siihen tulokseen etten KEHTAA.. voitte siis vain arvailla..
ja koska sivunikkeilyyn sorruin oon valmis ottamaan 10 raipan iskua nahkaan pukeutuneelta plondilta..

15

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UPCIDER

      Mua syytettiin eilen
      sivunikeillä kirjoittelust,
      Mä en tykkää ensinkään tollasest,
      et pitää sanoo asiat toisel nikil,
      ja enkä myös oo kirjuutellu
      toisel nikil, vitsi ihan oma riittää. :::))))

      • ..liian pervoo läppää heittää ettei rajaa.. kuten sanoin otan rangaistuksen vastaan..


    • Mäkin keksin pari päivää sitten että mullahan on monipuolinen nikki. Sen voi vääntää vaikka muotoon tupueituu, tuputuleekuntulee ja eräs huuhaaja ehdotti nikkiä tupueituukuntuulee. Ajattelin keksiä näitä lisääkin ja sitten reksiteröin ne kaikki. Tällöin näette heti nikistä mistä tupullatuulee.

      • ..luulin että tarkoitit hyvä idea se piiskaminen blaahh.. noo tuo on kyllä hyvä idea.. voisiko olla jokin muukin pervokki kuin pervokki?..

        ehkäpä neutraaligoottipervokki, rokkipervokki, rokkikokkipervokki, wokkikokkirokkipervokki..


      • pervokki kirjoitti:

        ..luulin että tarkoitit hyvä idea se piiskaminen blaahh.. noo tuo on kyllä hyvä idea.. voisiko olla jokin muukin pervokki kuin pervokki?..

        ehkäpä neutraaligoottipervokki, rokkipervokki, rokkikokkipervokki, wokkikokkirokkipervokki..

        Eiotanokkiinrokkipervokki. Pitääkin joskus laittaa kilpailu kenen nikistä keksitään parhaimmat väännökset. Ehdotuksia otetaan vastaan. Jokainen sitten rekisteröi 10 parasta väännöstä itselleen.


      • tuputuu kirjoitti:

        Eiotanokkiinrokkipervokki. Pitääkin joskus laittaa kilpailu kenen nikistä keksitään parhaimmat väännökset. Ehdotuksia otetaan vastaan. Jokainen sitten rekisteröi 10 parasta väännöstä itselleen.

        ..nikitykset pystyyn.. tosin liikaa vaivaa 10 nikin rekkaaminen.. muutama perhaps..


      • pervokki kirjoitti:

        ..nikitykset pystyyn.. tosin liikaa vaivaa 10 nikin rekkaaminen.. muutama perhaps..

        Suomi24: llä näyttää olevan enemmän käyttäjiä kun kaikilla on monta nikkiä. Saakohan ne jotain valtionapuja tän palvelun ylläpitämiseen? Hih sefulakin on puuhaa kun koittaa jäljittää meitä kaikkia:) Että sellaista elektrosokkipervokki.


      • tuputuu kirjoitti:

        Suomi24: llä näyttää olevan enemmän käyttäjiä kun kaikilla on monta nikkiä. Saakohan ne jotain valtionapuja tän palvelun ylläpitämiseen? Hih sefulakin on puuhaa kun koittaa jäljittää meitä kaikkia:) Että sellaista elektrosokkipervokki.

        elektroshokkipervokki kuullostaa hyvältä.. pistän hiukset sillee.. electric..

        electric lovers go craazy dance dance dance dance dance leila k is in the hoousse.. hops tuli tuo ysäribiisi mieleen..


      • pervokki kirjoitti:

        elektroshokkipervokki kuullostaa hyvältä.. pistän hiukset sillee.. electric..

        electric lovers go craazy dance dance dance dance dance leila k is in the hoousse.. hops tuli tuo ysäribiisi mieleen..

        Kuulin tossa tarttuvan sävelmän ja kohta kylä raikuu kun krazy punapää sotkee fillarilla kauppaan ja hoilottelee ding ding matkalla.


      • tuputuu kirjoitti:

        Kuulin tossa tarttuvan sävelmän ja kohta kylä raikuu kun krazy punapää sotkee fillarilla kauppaan ja hoilottelee ding ding matkalla.

        ..hienoo.. pois alta.. tupuu tulloo.. niin kös?


      • pervokki kirjoitti:

        ..hienoo.. pois alta.. tupuu tulloo.. niin kös?

        Mummotkumoontulootuputuuvauhdillajuu.


    • tuffe

      piiskaamistuulella, ja nahkapukukin on, kokovartaloinen ;) Se blondius onkin sitten toinen juttu... riittäkö jos on henkisesti blondi?

      • ..lievä innostus.. sehän on hienoa.. saisko tarkempaa tietoo puvustasi?.. mää oon täällä kellarissa ja illan tullen pistän ehkä chilipallerot muhimaan uuniin..
        henkinen plondiuskin riittää.. kyllähän mä tummistakin tykkään .. I like wery much..


      • tuffe
        pervokki kirjoitti:

        ..lievä innostus.. sehän on hienoa.. saisko tarkempaa tietoo puvustasi?.. mää oon täällä kellarissa ja illan tullen pistän ehkä chilipallerot muhimaan uuniin..
        henkinen plondiuskin riittää.. kyllähän mä tummistakin tykkään .. I like wery much..

        tuffe ei voi nyt vastata, tais mennä kauppaan... :)

        Älä vaan polta niitä smurffeja...


      • tuffe kirjoitti:

        tuffe ei voi nyt vastata, tais mennä kauppaan... :)

        Älä vaan polta niitä smurffeja...

        ..ja kuka sää sit oot?.. smurffit on kavereita.. mää niitä rupeee polttelee..


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe