..pervokilta on pudonnut muutama ruuvi päästä matkaillessa täällä huuhaa-maassa.. mietin kehtaisinko kertoa millä kaikilla sivunikeillä oon täällä häröillyt..
tulin kuitenkin siihen tulokseen etten KEHTAA.. voitte siis vain arvailla..
ja koska sivunikkeilyyn sorruin oon valmis ottamaan 10 raipan iskua nahkaan pukeutuneelta plondilta..
kuten tiedätte
15
602
Vastaukset
- UPCIDER
Mua syytettiin eilen
sivunikeillä kirjoittelust,
Mä en tykkää ensinkään tollasest,
et pitää sanoo asiat toisel nikil,
ja enkä myös oo kirjuutellu
toisel nikil, vitsi ihan oma riittää. :::)))) Mäkin keksin pari päivää sitten että mullahan on monipuolinen nikki. Sen voi vääntää vaikka muotoon tupueituu, tuputuleekuntulee ja eräs huuhaaja ehdotti nikkiä tupueituukuntuulee. Ajattelin keksiä näitä lisääkin ja sitten reksiteröin ne kaikki. Tällöin näette heti nikistä mistä tupullatuulee.
..luulin että tarkoitit hyvä idea se piiskaminen blaahh.. noo tuo on kyllä hyvä idea.. voisiko olla jokin muukin pervokki kuin pervokki?..
ehkäpä neutraaligoottipervokki, rokkipervokki, rokkikokkipervokki, wokkikokkirokkipervokki..pervokki kirjoitti:
..luulin että tarkoitit hyvä idea se piiskaminen blaahh.. noo tuo on kyllä hyvä idea.. voisiko olla jokin muukin pervokki kuin pervokki?..
ehkäpä neutraaligoottipervokki, rokkipervokki, rokkikokkipervokki, wokkikokkirokkipervokki..Eiotanokkiinrokkipervokki. Pitääkin joskus laittaa kilpailu kenen nikistä keksitään parhaimmat väännökset. Ehdotuksia otetaan vastaan. Jokainen sitten rekisteröi 10 parasta väännöstä itselleen.
tuputuu kirjoitti:
Eiotanokkiinrokkipervokki. Pitääkin joskus laittaa kilpailu kenen nikistä keksitään parhaimmat väännökset. Ehdotuksia otetaan vastaan. Jokainen sitten rekisteröi 10 parasta väännöstä itselleen.
..nikitykset pystyyn.. tosin liikaa vaivaa 10 nikin rekkaaminen.. muutama perhaps..
pervokki kirjoitti:
..nikitykset pystyyn.. tosin liikaa vaivaa 10 nikin rekkaaminen.. muutama perhaps..
Suomi24: llä näyttää olevan enemmän käyttäjiä kun kaikilla on monta nikkiä. Saakohan ne jotain valtionapuja tän palvelun ylläpitämiseen? Hih sefulakin on puuhaa kun koittaa jäljittää meitä kaikkia:) Että sellaista elektrosokkipervokki.
tuputuu kirjoitti:
Suomi24: llä näyttää olevan enemmän käyttäjiä kun kaikilla on monta nikkiä. Saakohan ne jotain valtionapuja tän palvelun ylläpitämiseen? Hih sefulakin on puuhaa kun koittaa jäljittää meitä kaikkia:) Että sellaista elektrosokkipervokki.
elektroshokkipervokki kuullostaa hyvältä.. pistän hiukset sillee.. electric..
electric lovers go craazy dance dance dance dance dance leila k is in the hoousse.. hops tuli tuo ysäribiisi mieleen..pervokki kirjoitti:
elektroshokkipervokki kuullostaa hyvältä.. pistän hiukset sillee.. electric..
electric lovers go craazy dance dance dance dance dance leila k is in the hoousse.. hops tuli tuo ysäribiisi mieleen..Kuulin tossa tarttuvan sävelmän ja kohta kylä raikuu kun krazy punapää sotkee fillarilla kauppaan ja hoilottelee ding ding matkalla.
tuputuu kirjoitti:
Kuulin tossa tarttuvan sävelmän ja kohta kylä raikuu kun krazy punapää sotkee fillarilla kauppaan ja hoilottelee ding ding matkalla.
..hienoo.. pois alta.. tupuu tulloo.. niin kös?
pervokki kirjoitti:
..hienoo.. pois alta.. tupuu tulloo.. niin kös?
Mummotkumoontulootuputuuvauhdillajuu.
- tuffe
piiskaamistuulella, ja nahkapukukin on, kokovartaloinen ;) Se blondius onkin sitten toinen juttu... riittäkö jos on henkisesti blondi?
..lievä innostus.. sehän on hienoa.. saisko tarkempaa tietoo puvustasi?.. mää oon täällä kellarissa ja illan tullen pistän ehkä chilipallerot muhimaan uuniin..
henkinen plondiuskin riittää.. kyllähän mä tummistakin tykkään .. I like wery much..- tuffe
pervokki kirjoitti:
..lievä innostus.. sehän on hienoa.. saisko tarkempaa tietoo puvustasi?.. mää oon täällä kellarissa ja illan tullen pistän ehkä chilipallerot muhimaan uuniin..
henkinen plondiuskin riittää.. kyllähän mä tummistakin tykkään .. I like wery much..tuffe ei voi nyt vastata, tais mennä kauppaan... :)
Älä vaan polta niitä smurffeja... tuffe kirjoitti:
tuffe ei voi nyt vastata, tais mennä kauppaan... :)
Älä vaan polta niitä smurffeja.....ja kuka sää sit oot?.. smurffit on kavereita.. mää niitä rupeee polttelee..
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664137Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D833744- 423235
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192578Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222437Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522236- 482075
- 471798
- 361740
- 301576