Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

ÄO_testi

Perhonen72

43

4395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amzi

      Sain 121p. puolinukuksissa, en tiä olisko tullu parempi jos olis yrittänyt skarpata, aikaa jäi vielä noin 18 minuuttia.

    • n86'

      Mäkin sain tasan 109.

      Onko se siis hyvä? Mikä on testin mukaan keskimääräinen ÄO?

      • n86'

        Tuossa se lukeekin... eli satanenhan se keskim. on! Eli mä olen siis keskimääräistä fiksumpi? ;)
        No, en ole tän mukaan kuitenkaan paljoa... :D


      • n86'
        n86' kirjoitti:

        Tuossa se lukeekin... eli satanenhan se keskim. on! Eli mä olen siis keskimääräistä fiksumpi? ;)
        No, en ole tän mukaan kuitenkaan paljoa... :D

        nuo lukion lyhyen matikan kurssit ovat olleet aivan liian helppoja! Siksi olen luullut itsestäni liikoja.. :(


    • ei jaksa näitä

      imurointi on helpompaa:)

    • m35

      Kohtuullisen hyvin tuntuu tulos vastaavan muutamien muiden tekemieni äo-testien tuloksia. Ja se on 130. Täytyy kyllä myöntää, että "hieman" pihalla olin muutamassa tehtävässä :)

      • nainen20v

        130 täälläkin! Vikoista ei kyllä tajunnut yhtään..:)


    • T-one

      Sain jopa 124 pistettä.. :) yllätyin itsekin!

      • One-T

        Niin ja käytin aikaa tohon sen 10 min. :D varmaan vois koettaa miettiä tosissaan joitakin mitä suunnilleen summassa nakkelin..


    • nero

      just tein testin ja tulos oli 115. aika hyvin amisnarulta...

      • äsköseen

        aikaa jäi n. 27 min. (min. on lyhenne minuutista, jos ette lukion palikat tajunneet)


      • Diermes
        äsköseen kirjoitti:

        aikaa jäi n. 27 min. (min. on lyhenne minuutista, jos ette lukion palikat tajunneet)

        160pts... kylläpäs me lukiolaiset olemme palikoita. vaikka vielä ei mensa tasoa olekkaan. Pitää käydä taas kun ne mensalaiset tulee testaamassa pääsiskö mensaan.


      • tuli
        Diermes kirjoitti:

        160pts... kylläpäs me lukiolaiset olemme palikoita. vaikka vielä ei mensa tasoa olekkaan. Pitää käydä taas kun ne mensalaiset tulee testaamassa pääsiskö mensaan.

        sain 128 pts.. aikaa jäi 29 minuuttia.. voi mua lukiolaispelleä joka vasta valmistuin..


      • einstein

        mulla oli 150


    • 121

      Sain 121.Muutama kohta meni kyllä ihan ohi...

      • meni

        n.11 min...


    • plömps

      ojfnd erikgaoigb oihgiohds sddgfvhoisdvklnsdhhjj
      Plömpsin äitinä jouduin kirjottamaan että moi, kun se ei itse osaa!!!

    • 118

      Yleensa naissa testeissa menee 120-130 valiin..

    • Tyttis77

      ...jee! Röökillä kävin välillä n. 5-10 min, mutta muuten kyllä mietin viimeiseen asti muutamia kohtia joista ei meinannut millään selvitä idea. Ja kyllä sinne sitten joitakin jäikin arvailun varaan.

      Olen tehnyt aiemmin mensan kotitestin, ja olen joskus ajatellut mennä oikeaankin testiin. Kotitestin tulos oli 28 tai 29 (en muista tarkkaan). Tuossa pisteytyksessähän käytetään siis eri hajontaa.

      Niin ja mensan rajahan on siis 148. Isi ja veli kuuluu mensaan.

      • ....

        Vain tyhmät ihmiset polttelevat, joten taisit nyt hieman huijata...


    • tyhmä131

      vituttaa tollaset testit aina tullu joku 130-140(no ehkä kolme kertaa tehny tollasen),
      eli jos ei menesty koulus ni sit on vaan ollu laiska ku ei nupis oo vikaa. toiha ei pidä paikkaansa varmaankaan eli mikä tarkotus noil testeillä o?

    • vähän yli

      127 tuolla testillä vko sitten..

    • humpi

      124p

    • ja tyhmä kuin saapaas

      sain 133, meni kyllä muutama ihan ohi mutta melkein kaikista löyty kyllä jonkinnäköinen narunpätkä mistä vetästä.

      • ja tyhmä kuin saapas

        tein tuossa toisen nettitestin kanssa, ilmeisesti hieman eroa testien vaikeudella kun sain siitä vaivaiset 78 pointsia, ja kuitenki tuosta kuvalehden 133.
        http://www.uv.es/~buso/iq/index_en.html


    • gi-a-na

      Minä tein tuon testin suunnilleen kuukausi sitten pienessä nousuhumalassa, nyt vasta löysin sattumalta tämän keskustelun. Sain silloin tulokseksi 142 pistettä, olin vähän yllättynyt tuloksesta olotilani huomioon ottaen. :)

      • kotikokki

        sain 118


    • KawaM

      Tulos 118. Taidan olla hyvä arvaamaan. :)

    • Rakkaus83

      ..oli miulla..:)

    • täällä älykästä väkeä:)

      Vastausten perusteella joko tälle palstalle kirjoittaa suomen älymystö tai ehkä 100 on liian alhainen luku määrittämään suomalaisten älykkyyden keskiarvoa.. Vai onko testissä jotain vikaa? Eihän suinkaan kukaan täällä ainakaan valehdellut tulostaan:)

    • Olipa mielenkiintoinen.Sain saman eli 109pistettä.Siitä on kauan,kun olin mensan testissä sain silloin 148 pistettä.Tai se olikin jossain lehdessä.

    • nero ;D

      Tein sen just eilen illalla/yöllä ja nyt huomasin että täällä kysytään tämmöstäki.

    • Minä vain

      siis 127...

    • ...

      133 pistettä ja aikaa jäi n. 20min.

    • supertele

      139 tuli ja aikaa meni 9min. tunti alkaa joten arvasin viimeset mahd. nopeesti

    • miina

      127...olen aika ylpeä itsestäni=)

    • Aika huono

      Olempa todella älykäs

      • Meze

        Tää oli kyl ihan mukava testi..


      • Välitä

        Ne jotka saa paljon "pisteitä" tuommoisissa testeissä,ei ne muuta osaakaan.

        Ja ajattelehan,mitä ne niillä pisteillä tekee.
        Ei mulle vielä oo selvinny.

        ja jos ne pisteitä haluaa esim. 200,miksei ne töki niitä pisteitä vaikka kynällä,ja ei mee kauan,kun tökii vaikka 400.

        Niiden täytyy olla vähä yksinkertaisia,ne mensalaiset nimittäin.


    • Nimetön

      126. Minusta on tulossa nero xD

      • näinhän se meni

        Sain myöskin 124 pistettä.
        En tiedä kauanko aikaa meni.
        Pettynyt tulokseeni tottakai, olen pitänyt itseäni hieman älykkäämpänä;).


      • näinhän se meni
        näinhän se meni kirjoitti:

        Sain myöskin 124 pistettä.
        En tiedä kauanko aikaa meni.
        Pettynyt tulokseeni tottakai, olen pitänyt itseäni hieman älykkäämpänä;).

        duunari ja nainen.


      • koobee
        näinhän se meni kirjoitti:

        Sain myöskin 124 pistettä.
        En tiedä kauanko aikaa meni.
        Pettynyt tulokseeni tottakai, olen pitänyt itseäni hieman älykkäämpänä;).

        136 en kerinny ihan viimäsiä täyttään


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1457
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      68
      1241
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe