Herrasmiehen huomioita naisista

Realisti

Ajattelinpa pistää tänne vähän massasta poikkeavaa tekstiä. Asiahan on niin, että miehet ovat perinteisesti luottaneet vankkumattomasti omaan erinomaisuuteensa kaikenlaisissa tehtävissä. Kohtalaisen kauan elettyäni olen kuitenkin huomannut tiettyjä vajavaisuuksia oman sukupuoleni perusteluissa.

Lähdetäänpä siis liikkeelle:

Nainen on parempi keskustelukumppani. Naiset keskittyvät keskustelukumppaniinsa enemmän kuin miehet ja ovat siksi parempia kuuntelijoita. Lisäksi naisten yleistietämys on ainakin minun kokemukseni perusteella huomattavasti laajempi kuin miesten. Jos siis jättää jotkin äärimiehiset aiheet, esim. autonrassauksen hienoudet pois keskustelunaiheiden listalta ovat naiset minun kokemuksieni perusteella rakentavampia keskustelukumppaneita.

Naiselle sana tunne ei ole kirosana. Siksi ottaisin mielummin naisen työpaikkani johtajaksi, sillä näin minulle heruisi ehkä enemmän ymmärrystä työvireen kärsiessä yksityiselämän mutkista. Pitemmän päälle tämä olisi hyvä ratkaisu, sillä minua ei poltettaisi loppuun ja saisin palautua tuottavaksi yksilöksi.

Naiset ovat hillitympiä ajajia. Miehet ajavat lähes poikkeuksetta lievää ylinopeutta kaikkialla ja heidän luottamuksensa omien ajotaitojensa erinomaisuuteen on järkkymätön, siksi miehet ottavat huomattavasti enemmän riskejä kuin naiset, joiden terve itsearviointikyky pitää heidät poissa riskitilanteista. Syy minkä takia liikenneonnettomuuksissa on suhteellisen usein (joskaan ei niin paljon kuin väitetään) osallisina vanhoja naisia on seuraus siitä, että naiset elävät keskimäärin vanhemmiksi kuin miehet, jotka ehtivät kuolla sydäninfarktiin ennen kuin heidän näkönsä ja refleksinä rapistuvat.

Tällaisia ovat siis minun huomioni ja niiden pohjalta vedetyt päätelmäni.

6

1134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kipling

niin kuka ottaa riskit koko yhteisön puolesta?

• Olen Äimän Käkenä.

Ihan kuin minun suustani, tai siis kynästäni. Koneestani.

Unohdit ainoastaan erään seikan: kaiken edellämainitun lisäksi nainen pystyy huolehtimaan kahvipöytäkeskustelusta ja vieraiden viihdyttämisestä samalla kun tiskaa ja vahtii lapsia. Kuuntelee toisella korvalla toisesta huoneesta kantautuvaa lempiohjelmaansa, jonka nämä ärsyttävät yllätysvieraat pilasivat. Niin ja tietysti vahtii kypsyvää Karjalanpaistia.

• hyvä

mutta hedelmällisempää kuin sukupuolierojen korostaminen on kohdata ihmiset yksilöinä. Noin yleisellä tasolla olen (miehenä) kuitenkin tehnyt samanlaisia huomioita kuin sinäkin.

• Sologdin.

ei nuoleskele, paitsi ehkä joskus fyysisesti.

• Minä

parempi hammaslääkäri olen käynyt sekä mies-että naispuolisilla ja kokemukset naisista olivat positiivisempia.

• Vanha herra

Vähän kun vielä treenaat paskanpuhumista, pääset pukille. Siitä se lähtee, ulkonäköä pitää kans kehua ; )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      76
      5900
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      276
      4783
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2598
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      28
      2503
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      88
      1542
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      14
      1430
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1367
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1316
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      108
      1264
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1221
    Aihe