Herrasmiehen huomioita naisista

Realisti

Ajattelinpa pistää tänne vähän massasta poikkeavaa tekstiä. Asiahan on niin, että miehet ovat perinteisesti luottaneet vankkumattomasti omaan erinomaisuuteensa kaikenlaisissa tehtävissä. Kohtalaisen kauan elettyäni olen kuitenkin huomannut tiettyjä vajavaisuuksia oman sukupuoleni perusteluissa.

Lähdetäänpä siis liikkeelle:

Nainen on parempi keskustelukumppani. Naiset keskittyvät keskustelukumppaniinsa enemmän kuin miehet ja ovat siksi parempia kuuntelijoita. Lisäksi naisten yleistietämys on ainakin minun kokemukseni perusteella huomattavasti laajempi kuin miesten. Jos siis jättää jotkin äärimiehiset aiheet, esim. autonrassauksen hienoudet pois keskustelunaiheiden listalta ovat naiset minun kokemuksieni perusteella rakentavampia keskustelukumppaneita.

Naiselle sana tunne ei ole kirosana. Siksi ottaisin mielummin naisen työpaikkani johtajaksi, sillä näin minulle heruisi ehkä enemmän ymmärrystä työvireen kärsiessä yksityiselämän mutkista. Pitemmän päälle tämä olisi hyvä ratkaisu, sillä minua ei poltettaisi loppuun ja saisin palautua tuottavaksi yksilöksi.

Naiset ovat hillitympiä ajajia. Miehet ajavat lähes poikkeuksetta lievää ylinopeutta kaikkialla ja heidän luottamuksensa omien ajotaitojensa erinomaisuuteen on järkkymätön, siksi miehet ottavat huomattavasti enemmän riskejä kuin naiset, joiden terve itsearviointikyky pitää heidät poissa riskitilanteista. Syy minkä takia liikenneonnettomuuksissa on suhteellisen usein (joskaan ei niin paljon kuin väitetään) osallisina vanhoja naisia on seuraus siitä, että naiset elävät keskimäärin vanhemmiksi kuin miehet, jotka ehtivät kuolla sydäninfarktiin ennen kuin heidän näkönsä ja refleksinä rapistuvat.

Tällaisia ovat siis minun huomioni ja niiden pohjalta vedetyt päätelmäni.

6

1109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kipling

niin kuka ottaa riskit koko yhteisön puolesta?

• Olen Äimän Käkenä.

Ihan kuin minun suustani, tai siis kynästäni. Koneestani.

Unohdit ainoastaan erään seikan: kaiken edellämainitun lisäksi nainen pystyy huolehtimaan kahvipöytäkeskustelusta ja vieraiden viihdyttämisestä samalla kun tiskaa ja vahtii lapsia. Kuuntelee toisella korvalla toisesta huoneesta kantautuvaa lempiohjelmaansa, jonka nämä ärsyttävät yllätysvieraat pilasivat. Niin ja tietysti vahtii kypsyvää Karjalanpaistia.

• hyvä

mutta hedelmällisempää kuin sukupuolierojen korostaminen on kohdata ihmiset yksilöinä. Noin yleisellä tasolla olen (miehenä) kuitenkin tehnyt samanlaisia huomioita kuin sinäkin.

• Sologdin.

ei nuoleskele, paitsi ehkä joskus fyysisesti.

• Minä

parempi hammaslääkäri olen käynyt sekä mies-että naispuolisilla ja kokemukset naisista olivat positiivisempia.

• Vanha herra

Vähän kun vielä treenaat paskanpuhumista, pääset pukille. Siitä se lähtee, ulkonäköä pitää kans kehua ; )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      442
      2631
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2485
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      252
      1485
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1154
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      434
      1092
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1068
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      940
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      918
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      869
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      855
    Aihe