Ajattelinpa pistää tänne vähän massasta poikkeavaa tekstiä. Asiahan on niin, että miehet ovat perinteisesti luottaneet vankkumattomasti omaan erinomaisuuteensa kaikenlaisissa tehtävissä. Kohtalaisen kauan elettyäni olen kuitenkin huomannut tiettyjä vajavaisuuksia oman sukupuoleni perusteluissa.
Lähdetäänpä siis liikkeelle:
Nainen on parempi keskustelukumppani. Naiset keskittyvät keskustelukumppaniinsa enemmän kuin miehet ja ovat siksi parempia kuuntelijoita. Lisäksi naisten yleistietämys on ainakin minun kokemukseni perusteella huomattavasti laajempi kuin miesten. Jos siis jättää jotkin äärimiehiset aiheet, esim. autonrassauksen hienoudet pois keskustelunaiheiden listalta ovat naiset minun kokemuksieni perusteella rakentavampia keskustelukumppaneita.
Naiselle sana tunne ei ole kirosana. Siksi ottaisin mielummin naisen työpaikkani johtajaksi, sillä näin minulle heruisi ehkä enemmän ymmärrystä työvireen kärsiessä yksityiselämän mutkista. Pitemmän päälle tämä olisi hyvä ratkaisu, sillä minua ei poltettaisi loppuun ja saisin palautua tuottavaksi yksilöksi.
Naiset ovat hillitympiä ajajia. Miehet ajavat lähes poikkeuksetta lievää ylinopeutta kaikkialla ja heidän luottamuksensa omien ajotaitojensa erinomaisuuteen on järkkymätön, siksi miehet ottavat huomattavasti enemmän riskejä kuin naiset, joiden terve itsearviointikyky pitää heidät poissa riskitilanteista. Syy minkä takia liikenneonnettomuuksissa on suhteellisen usein (joskaan ei niin paljon kuin väitetään) osallisina vanhoja naisia on seuraus siitä, että naiset elävät keskimäärin vanhemmiksi kuin miehet, jotka ehtivät kuolla sydäninfarktiin ennen kuin heidän näkönsä ja refleksinä rapistuvat.
Tällaisia ovat siis minun huomioni ja niiden pohjalta vedetyt päätelmäni.
Herrasmiehen huomioita naisista
6
1084
Vastaukset
- Kipling
niin kuka ottaa riskit koko yhteisön puolesta?
Olen Äimän Käkenä.
Ihan kuin minun suustani, tai siis kynästäni. Koneestani.
Unohdit ainoastaan erään seikan: kaiken edellämainitun lisäksi nainen pystyy huolehtimaan kahvipöytäkeskustelusta ja vieraiden viihdyttämisestä samalla kun tiskaa ja vahtii lapsia. Kuuntelee toisella korvalla toisesta huoneesta kantautuvaa lempiohjelmaansa, jonka nämä ärsyttävät yllätysvieraat pilasivat. Niin ja tietysti vahtii kypsyvää Karjalanpaistia.- hyvä
mutta hedelmällisempää kuin sukupuolierojen korostaminen on kohdata ihmiset yksilöinä. Noin yleisellä tasolla olen (miehenä) kuitenkin tehnyt samanlaisia huomioita kuin sinäkin.
- Sologdin.
ei nuoleskele, paitsi ehkä joskus fyysisesti.
- Minä
parempi hammaslääkäri olen käynyt sekä mies-että naispuolisilla ja kokemukset naisista olivat positiivisempia.
- Vanha herra
Vähän kun vielä treenaat paskanpuhumista, pääset pukille. Siitä se lähtee, ulkonäköä pitää kans kehua ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241751
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791676Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651353Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3241325Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231308- 431278
- 251225
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611152