Onko tällainen lehti tuttu? Ostin Ärrältä numeron, jossa oli kustomoitu Duett-pickis, Candy Bitch Packard ja paljon muuta jenkkiautojuttua... onko joku uusi vai ilmestynyt kauankin?
Uskaltaako tilata vai meneekö kohta nurin ja rahat jää saamatta niinkun aiemmin Kromi & Poweri -lehden kohdalla?
Spinneri Magazine
3
906
Vastaukset
- GeeÄmmä
Spinneri Magazine on ilmestynyt jo joitain vuosia, mutta mielestäni se ei ole yhtä laadukas kuin V8 Magazine. Itsellänikin em. lehti on jäänyt muutamaan ostettuun irtonumeroon, joten se ei ole kauheasti säväyttänyt.
Mielestäni Spinneri ja Kromi & Poweri ovat ulkoasultaan ja tyyliltään samankaltaisia, joten lieneekö asialla samat tekijät?- 318
Kromi & Poweri meni konkkaan ja samat tyypit perustivat uuden lehden jonkin isomman kustantajan rahoituksen turvin.
Itseltäni jäi pesään saatavia ja Spinneri ilkesi vielä käyttää Kromi&Poweri;n tilaajarekisteriä ja soittivat tarjoten uutta lehteä.
Sanoin, että tehdään tilaus mikäli hyvittävät tilaushinnassa pesään jääneet saatavat, eivät suostuneet, joten en ole ostanut yhtään numeroa, enkä aio ostaakaan.
Kannattikohan Spinneri-lehden hankkia yksi pitkäaikainen kestotilaaja vähemmän 100 markan takia? - Jari S.
318 kirjoitti:
Kromi & Poweri meni konkkaan ja samat tyypit perustivat uuden lehden jonkin isomman kustantajan rahoituksen turvin.
Itseltäni jäi pesään saatavia ja Spinneri ilkesi vielä käyttää Kromi&Poweri;n tilaajarekisteriä ja soittivat tarjoten uutta lehteä.
Sanoin, että tehdään tilaus mikäli hyvittävät tilaushinnassa pesään jääneet saatavat, eivät suostuneet, joten en ole ostanut yhtään numeroa, enkä aio ostaakaan.
Kannattikohan Spinneri-lehden hankkia yksi pitkäaikainen kestotilaaja vähemmän 100 markan takia?Sattumalta tälle sivulle eksyin... Vaikka keskustelu on avattu jo reilut kolme vuotta sitten, katson aiheelliseksi kommentoida virheellisiä käsityksiä.
Spinneri Magazinea eivät perustaneet samat tyypit, jotka löytyivät Kromi & Poweri lehden takaa. Toki itse toimin aikanaan myös Kromi & Powerin toimittajana, mutta edes minä en suoranaisesti perustanut Spinneriä, vaan sen teki Oy Edita Ab. Valtion tuolloin omistama kustannusyhtiö. Idea toki oli minun.
Kromi & Poweri ja Spinneri Magazine ovat siis kaksi täysin eri julkaisua, vaikka samassa maailmassa (harrasteautoilu) pyörivätkin. Alkuvuosina myös avustavista toimittajista iso osa oli samoja, koska a) heidät oli helppo rekrytoida K&P:n roihun sammahdettua, ja b) he osasivat valmiiksi homman. Miksi siis tavallaan keksimään pyörää uudelleen..?
11 toimintavuoden jälkeen, varsinkin kun jokainen luvattu numero on myös julkaistu, Spinneri Magazinen varmasti uskaltaa tilata!
Lehti on myöskin juuri uusinut nettisivunsa, joihin kannattaa käydä tutustumassa osoitteessa http://www.spinneri.fi
Sivuilta löytyy yli 1800 lukijakysymystä toimitettuine vastauksineen, yli 500 aihealueeseen liittyvää toimitettua uutista ja paljon muuta!
P.S. Tästä samasta aiheesta on käyty keskustelua myös osoitteessa http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=62009&start=240&sid=da9626d3e1982cd8a56cd7f2e33a8ddc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241556- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691227- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18962Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855