Mitä tehdä???

Pettävä avomies

Tiedustelisin, että mitä tehdä? Ongelmani on seuraavanlainen:

Elän avoliitossa ja rakastan puolisoani. Seksi ei tyydytä minua ja olen siitä puhunutkin, mutta mitään muutosta ei ole tapahtunut.

Kuukausi sitten entisen työpaikkani bileiden jälkeen lähdin jatkoille ex-työkaverin luo ja tiesin jo lähtiessä mitä tulee tapahtumaan. Nyt näitä tapaamisia on ollut jo muutaman kerran...

Puolisoni kyselee jatkuvasti, että oonko pettänyt häntä, en edes pysty kieltämään sitä. Lähden vain pois vastaamatta mitään. Ajatukseni vaeltaa vain tässä entisessä työkaverissa... Onko kyseessä tunteet häntä kohtaan vai mikä?

Kerronko avopuolisolleni ja toivon, että asiat järjestyy vai vaikenenko ja jatkan näitä tapaamisia?

5

1735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt kyllä otat itteäs niskasta! pettäminen on väärin! jos kerran avopuolisosi on epäillyt sua asian ottanu puheeks ni karkuun juokseminen ei todellakaan auta! satutat vaan enemmän sitä. Jos todella rakastat häntä niin miksi sitten pettää.. miettikää kaikki pettäjät sitä! voiko toista oikeasti rakastaa jos haluaa niin paljon satuttaa!!!

      -KIITOS-

    • abcde

      Ota todellakin itseäsi niskasta kiinni ja ota oppia tekemästäsi virheestä. Koska pettämisesi käsittää vain yhden kerran (ymmärsinkö oikein?), pidä suu kiinni ja jätä sekoilut tähän. Sä olet tehnyt väärin puolisoasi kohtaan, ja ymmärrät sen itsekin: kohtuullista, ettet jaa huonoa omaatuntoasi puolisosi kanssa vaan opettelet tulemaan toimeen itsesi kanssa. Ja olet täst'edes uskollinen.

      Mutta jos seksi ei sinua tyydytä niin puhu oikeasti asiasta. Sano vaikka, että mielessä on jo käynyt pettäminen tms. Ehkä menee parhaiten jakeluun. Mitä voisit tehdä itse parantaaksesi seksielämäänne?

      • abcde

        Sori, pettämistä oli siis jatkunut useampiakin kertoja. No, annanpa silti saman neuvon. Tajuat itse tilanteesi. Lopeta hölmöilysi lyhyeen, ole hiljaa ja selvitä asia vaimosi kanssa.


    • Nimmari.

      Mee jojoon.

      • kokemusta...

        Itse olen nuori nainen ja elän suhteessa. Silti tapailen edelleen muita ja joskus sorrun läheisempään kanssakäymiseen. Tämän olen itselleni selittänyt johtuvan siitä, että seksi kumppanini kanssa on aika surkeaa. Hänellä on pieni, minkä hän sille voi! En ole asiasta hänelle puhunut mutta uskon hänen vaistoavan, etten ole kovin tyytyväinen siihen osa-alueeseen suhteessamme. Muuten kaikki toimiikin loistavasti ja olen suhteeseen tyytyväinen. Mielestäni ei kannata kertoa totuutta syrjähypyistä kuin ainoastaan siinä tapauksessa, että on toiminut itse niin, että on jäämässä siitä muiden taholta kiinni. Kun suhteessa menee luottamus toiseen, sitä ei saa takaisin. Asiat voi antaa anteeksi jos hyvin käy, mutta varmaa on, että ikinä tehtyä ei saa tekemättömäksi ja kumppani ei toisen tekoja unohda. Ne tulevat jossain myöhemmässä riidassa esille, ovat hyvä "kiristys tapa" saada haluamaansa. Kumppani pääsee jalustalle josta ei ole paluuta ja sinä olet aina se huonompi henkilö. Asioilla on tapana jäädä kummasti pyörimään alitajuntaan. Pidä tapahtuneet omana tietonasi ja mieti onko riittävästi hyviä puolia jatkaa puolisosi kanssa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      262
      2541
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      192
      1632
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1424
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1156
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1149
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      220
      1008
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      895
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      719
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    Aihe