..tänään syön mansikkatöttöröö.. töttöröö.. ja muuten onkin niin tuskaisen tavallinen päivä edessä..
töttöröö
16
722
Vastaukset
- Tättärää!
kuules Pervokki toi mansikka töttörö on mun herkkua, niin että älä yhtään leveile sillä. Pervokki vieköön! Vai tavallisen tuskainen päivä, eiköhän se ole meillä kaikilla... ainakin melkein?
..en leweile.. minä syön töttörön.. himputti soikoon..
juups tavallisen tuskainen hukkaan heitetty päivä jonka sisältö tulee olemaan todennäköisesti SONTAA..- perskuti
No mitäs lääkärisetä/täti sanoi=))
- yksitypy evk
tässä kun kantoside kädessä yrittää jotain söhertää tänne huuhaalle, niin tuskaa tuottaa kovastikin :=))))
Minä ajattelin syödä tänään jauhelihamureketta. En syö jätskiä :=))) - quistis
siitä ainutlaatuisen....Voit vaikkas pomppia koko päivän yhdellä jalalla...Tai jotain muuta paljon kivempaa...;o))
..niin kun tietäis mitä.. inspis ei riitä luoviin hommiin..saattaisin vaan saada vahinkoo aikaan..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..niin kun tietäis mitä.. inspis ei riitä luoviin hommiin..saattaisin vaan saada vahinkoo aikaan..
Kyl se siitä sitten....Sähän olet sä!! Et yhtään vähempää...MUISTA se...nyt Quu haluu halata sua....Sellainen hoitsuhali tuli...:o))
quistis kirjoitti:
Kyl se siitä sitten....Sähän olet sä!! Et yhtään vähempää...MUISTA se...nyt Quu haluu halata sua....Sellainen hoitsuhali tuli...:o))
..pinnistän.. juuh mut ei mitään.. aasi nukkuu niinsanotusti..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..pinnistän.. juuh mut ei mitään.. aasi nukkuu niinsanotusti..
töihin..Olisin tullu herättää SEN aasin:o)))
quistis kirjoitti:
töihin..Olisin tullu herättää SEN aasin:o)))
..onkin tekemistä.. niinkauan kuin aasi nukkuu aivot on lukossa..tai lakossa..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..onkin tekemistä.. niinkauan kuin aasi nukkuu aivot on lukossa..tai lakossa..
on erityisalaani:o)))
quistis kirjoitti:
on erityisalaani:o)))
..aasii,, voin sieluni silmin nähdä sut ravistelemassa aasii hereille..
- raikas
on kyllä vielä parempaa! Tuskallinen taivallus on tämä joo, oikeastaan rämpimistä.
..juu mut suklaakuoresta en tykkää.. yksi ongelma tässä tuskallisessa päivässäni vielä on ja se onse että kuinka saan silmäni pysymään auki..
- raikas
pervokki kirjoitti:
..juu mut suklaakuoresta en tykkää.. yksi ongelma tässä tuskallisessa päivässäni vielä on ja se onse että kuinka saan silmäni pysymään auki..
se suklaakuori onkin parasta siinä!!! Höh! Silmät auki vaan, muuten ei nää...
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
