seurustelin/säädin yhden pojan kanssa reilun vuoden. tämä suhde rikkoi minua hyvin paljon. vaikka meillä oli hetkemme, en koskaan tuntenut olevani todella lähellä tätä ihmistä. en kokenut että hän olisi tarvinnut minua. ja kun olin joskun väsynyt ja heikko, en tuntenut saavani tukea. silloin kun minulla meni hyvin ja olin vahva, myös hän oli lumoutunut minusta. ja silloin varmaan ne meidän hetket olivatkin.
ne hetket vaan olivat niin upeita, etten vieläkään ole päässyt niiden ohi.
me erosimme sitten lopulta suhteen mahdottomuuteen ja tapasin muutaman kuukauden jälkeen pojan, joka toi auringon elämääni. ja tämä suhde on jo nyt muuttunut todella vakavaksi. koskaan ei ole ollut näin hyvä kenenkään toisen kanssa. olen täysin turvassa. välitän hänestä paljon ja tunne on molemminpuolinen. meillä on hauskaa keskenämme. asiat otetaan asioina ja puhumme paljon.
kuitenkin unissa tämä entinen tulee mieleeni. se tuli mikä meidän välillämme roihusi oli niin voimakasta että tiesin jo hänen kanssaan ollessaan etten tule enää todennäköisesti kokemaan vastaavaa.
nykyisen kanssa seksi on kivaa, mutta ei mitenkään verrattavissa siihen mitä koin entisen kanssa.
meneekö tämä kaipuu ohi ikinä?!
vanha suola janottaa?
5
1244
Vastaukset
Kaipuu saattaa palata tulevaisuudessakin aika-ajoin mieleesi, mutta tämän tunteen vuoksi ei kannata menneisiin palata eikä liikoja haaveilla taakse jääneistä asioista. Varsinkin kun vaikuttaa siltä, ettet saanut entisessä suhteessasi olla oma itsesi.
Onnea uudelle tasapainoisemmalle suhteellesi! :)- hämmentynyt
olet varmaan oikeassa. ja seksissäkin yleensä kehitytään ajan kuluessa ;)
- suhde
niin tottakai seksissäkin kehitytään suhteen vanhetessa ja kukapa tietää vaikka nykyisessä miehessäsi piilee varsinainen peto jos osaat sen hänestä houkutella irti.
Muuten kuulostaisi että paremmin sinulla nyt kuin ennen, lycka till vaan. - Siru
...joutuu tinkimään jostain asiasta.
Niitä täydellisiä ihmisiä kun ei ole.
Ei edes itse.
Hyvässä seksissä on sellainen veto, mikä pitää
kauan otteessaan.Niinkuin näkyy sinun kohdallasi käyneen edellisesi kanssa. Nyt ehkä vertaat
edellistäsi ja nykyistäsi tämän asian suhteen.
Sinun on vain hyväksyttävä se, ettei seksielämänne
ehkä ole yhtä antoisaa, mitä aikaisemman kanssa.
Mieti. Kaipaatko todella oikeastaan niinkään entistäsi? Vai olisiko kysymys siitä, että kaipaat takaisin hyvää seksielämää.
Harvoin kaikki hyvät ominaisuudet kohtaavat yhdessä ihmisessä.
Sinun pitää kohdallasi miettiä, miten tärkeä asia
hyvä seksi on sinulle.
Kannattaa ainakin kertoa kaverille kaikki ne jutut mistä itse pitää.Monesti toivomme toisen tietävän ne sanoitta.
Kun ajattelet järjen kanssa asiaa, ymmärrät varmaan itsekkin, ettei entiseen ole järkeä palata.Pystytkö kehittämään nykyisesi kanssa
seksielämäänne suuntaan, johon sinä haluaisit?
Nykyiselläsi tuntuu olevan paljon hyviä ominaisuuksia, joita arvostat.
Sinun on nyt vain punnittava näitä juttuja.
Miten korkealle arvostat hyvän seksin?
(Minäkö en tätä tietäisi!)
Kaipailen vielläkin monen vuoden takaista
poikaystävääni. En voi puhua tasapainoisesta suhteesta.Seksimme oli kuin unelma. Se vain ei ikävä kyllä riittänyt... - häpeä!
"tiesin jo hänen kanssaan ollessaan etten tule enää todennäköisesti kokemaan vastaavaa.
nykyisen kanssa seksi on kivaa, mutta ei mitenkään verrattavissa siihen mitä koin entisen kanssa. meneekö tämä kaipuu ohi ikinä?!"
Hyi helvetti! Häivy nykyisestä suhteesta, heti. Anna kumppanillesi mahdollisuus AITOON suhteeseen! Hän tuskin kaipaa rinnalleen kaltaistasi teeskentelijää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582830Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1022281Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121970Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841413- 681394
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181310TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43984- 71973