Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tähtiportti kysymys

=B-)

Elikkä Oon just saanu katottua 7 tuotantokauden tähtiportista ja 8 rupeen tässä latailee. Mutta minua vähän ihmetyttää se Stargate Atlantis.
Voisko joku vähän selittää miten se homma oikeen menee? Ja missä välissä ois hyvä alottaa kahtoo sitä Stargate Atlantista? Vai "loksahtaako kaikki palaset paikalleen" kun vaan katon sitä 8 tuotantokautta. Kiva ois jos ette liikaa paljastas juonta jos mahollista.
Ja sitten minä oon kuullu että ois vielä tulossa kolmas tähtiportti sarja, onko se totta vai pelkkää huhua?
Tietysti pari mielipidettä tosta stargate atlantiksesta ois hyvä.

Ps. Se on kyllä harmi että mtv3 ei esitä tähtiporttia tai että pätkii tuotantokausia. Senpä takia ite rupesin latailee jaksoja koneelle.

6

2416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ville

      Mulla oli sama ongelma joku aika sitten.
      Olikohan se siinä 8 seasonin 3-6 jakson aikana kun aloin katselemaan Atlantista.

      Se Atlantis on sitten HYVÄ!!

      Hyviä katseluhetkiä :)

    • ToonEd
    • Iteki mietin tuota samaa seiska kauden jälkeen. No Atlantiksen eka kausi tai ainakin 4 ensimmäistä jaksoa pitää katsoa ennenkuin voi siirtyä sg-1:sen 8 kauteen, kasi kaudesta ei älyä mitään ilman Atlantista.

      • anakin

        terve hei tähtiportti
        sarjasta on tulos viel 9kausi joka on vaan 16jakson star gate atlanttis on tahtiportin siar sarja eikä siinä olekuin kaksi tuttua näyteliää atlantiksen kauden alussa ja uudet viholliset
        star gate atlantis on sekin huippu sarja


    • __stargåte__

      Kannattaa kattoa tavallisia stargateja jonnekin 7-8 (en muista kumpi) episodin loppuun jossa ne löytää Atlantiksen tekniikkaa ja lähettää retkikunnan.

      Kolmannesta sarjasta en ole kuullutkaan... Atlantis on ihan ok sarja siinä missä uusimmat Stargatetkin, jonka laatu vain nousee pidemmälle mentäessä.

      Suosittelen kuitenkin Battlestar Galacticaa joka täysin mullisti mun tv-maailman O.o Atlantiskin on ihan pellesarja siihen verrattuna.

    • Jukka

      Kannattaa katsoa Stargate season 8 eka jakso ja sitten katsoa stargate atlantis koska se ikään kuin jatkaa siitä mihin season 8:n eka jakso jäi.
      Tai sitten vaan katot season 8 ja sitten siirryt atlantikseen.

      Atlantis on ihan hyvä sarja ellei stargatea parempikin jopa. Uudet viholliset ja uudet näyttelijät

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2474
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1555
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1508
    8. 54
      1370
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe