Sheriffi Hoi!

Olen mielestäni käynyt asiallista keskustelua tuolla alempana, Yritin vastata "niki" Nim. merkille. Yritin monesti sen lähettää ja perille meni. Mutta miksi poistit viestin, voisitkos perustella?

7

637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämän viestin kirjoitin ja oliko siinä jotain häiriköintiä voi jokainen päätellä?

"Kiitos tuosta kertomastasi kokemuksesta ja sen vaikutuksista sinuun.
      Asian minkä toit esille siinä olisi tarkistamisen varaa meillä
      Helluntailaisilla. Ei minustakaan ole oikein että huudellaan ja että
      käyttäytyminen menee poikkeavaksi. Järjestys toki pitää olla ja käytös
      sen mukaista. Hysteriaa ja kaaosta ei tulisi olla missään
      seurakunnassa, eikä kirkossa. Niissä Helluntaiseurakunnissa missä olen
      itse mukana on ollut rauhallista ja maltillista, ja mikäli on
      ylilyöntejä tullut on ne jätetty omaan arvoonsa."

• pyhiä!

Väärä todistus, vikoilu, oman pesän likaaminen, puhe vihollisen hengessä... Poista paha!

• engelmama

Moi!

En ole vielä tänään pahemmin ehtinyt mitään poistamaan, kun olin koulussa ja töissä. Kerropa, mistä viestistä oli kyse...

Anne

• Huomasin että viesti on paikallaan. Kaikki ok! Olikohan jotain häiriöitä sitten serverissä tai jossain?
        Ainakin näin viestini aluksi ,, ja jonkin ajan kuluttua muutaman tunnin oli viesti poissa. Ajattelin että sinä olit asialla;( Sori !

• engelmama
        JoikaM40 kirjoitti:

Huomasin että viesti on paikallaan. Kaikki ok! Olikohan jotain häiriöitä sitten serverissä tai jossain?
        Ainakin näin viestini aluksi ,, ja jonkin ajan kuluttua muutaman tunnin oli viesti poissa. Ajattelin että sinä olit asialla;( Sori !

Hei JoikaM40!

Nou hätä! Asiallisia viestejä poistuu vain, jos ne sattuvat roikkumaan asiattomien kanssa samassa ketjussa, ts. ovat vastauksia asiattomiin.

Anne

• engelmama
    • Nasse

se on kova paikka

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      219
      1490
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1296
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1157
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      17
      1156
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      958
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      930
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      895
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      870
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      41
      828
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      813
    Aihe