Minne on kadonnut pelastaja sarjasta nelosella truen poikaystävä ja paras ystävä? Kuka on Jason Priestleyn esittämä henkilö?
pelastaja
4
2256
Vastaukset
- KariK
Ensimmäisen kauden päättyessä Tru Calling polki pahasti paikallaan ja juonea ruvettiin kehittelemään. Bestis pistettiin avioitumaan ja katosi sen tien, valokuvaaja-poikaystävä, olikohan nimi Luc, ammuttiin hengiltä. Jason Priestley on Trun vastakohta; hän myös elää tarvittaessa päivän uudelleen ja pyrkii varmistamaan, että kuollut pysyy kuolleena. Ja jotta sotkua olisi lisää, Jason Priestleyn päällepäsmärinä on Trun isä, joka on myös aikanaan ollut samanlainen "kuolemanvarmistaja" ja ilmeisesti myös vastuussa Trun äidin kuolemasta. - Monimutkaista, eikös vain - eikä tämä käänne edes pelastanut sarjaa - pölkylle vaan.
- raksu
Kyl se mun mielestä parani nyt. Tiistain jakso oli ihan mielenkiintoinen. Mä ainaki nautin. Tuo sarja on niitä harvoja hetkiä, joiden takia telkkaa jaksan seurata... mut 3rd rock from the sun rulez!
- bennybinassi
raksu kirjoitti:
Kyl se mun mielestä parani nyt. Tiistain jakso oli ihan mielenkiintoinen. Mä ainaki nautin. Tuo sarja on niitä harvoja hetkiä, joiden takia telkkaa jaksan seurata... mut 3rd rock from the sun rulez!
Kyllä Pelastaja on parantunut, harmi kun 2 tuottaria on vain kuusi jaksoa. Oikeasti uskomatonta, miten tuosta ideasta on keksitty niin upeita ja yllättäviä jaksoja. Tietysti välillä on hiukan ennalta-arvattavia juttuja, mutta silti pitää hyvin otteessaan eikä tulevaa voi tietää. Mahtava homma ja on vain parantunut :)
- Elena
Kuules Truen poika- ystävä siis jos Lucia tarkotat niin se kuoli ku sitä ammuttiin.
Jason Priestleyn esittää Jackia eli hän tekee päin vastaista kun Tru!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353632Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433100Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4482656Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1781958Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441873Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat271483- 381335
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192