Minne on kadonnut pelastaja sarjasta nelosella truen poikaystävä ja paras ystävä? Kuka on Jason Priestleyn esittämä henkilö?
Vastaukset 4
- KariK
Ensimmäisen kauden päättyessä Tru Calling polki pahasti paikallaan ja juonea ruvettiin kehittelemään. Bestis pistettiin avioitumaan ja katosi sen tien, valokuvaaja-poikaystävä, olikohan nimi Luc, ammuttiin hengiltä. Jason Priestley on Trun vastakohta; hän myös elää tarvittaessa päivän uudelleen ja pyrkii varmistamaan, että kuollut pysyy kuolleena. Ja jotta sotkua olisi lisää, Jason Priestleyn päällepäsmärinä on Trun isä, joka on myös aikanaan ollut samanlainen "kuolemanvarmistaja" ja ilmeisesti myös vastuussa Trun äidin kuolemasta. - Monimutkaista, eikös vain - eikä tämä käänne edes pelastanut sarjaa - pölkylle vaan.
- raksu
Kyl se mun mielestä parani nyt. Tiistain jakso oli ihan mielenkiintoinen. Mä ainaki nautin. Tuo sarja on niitä harvoja hetkiä, joiden takia telkkaa jaksan seurata... mut 3rd rock from the sun rulez!
- bennybinassi
raksu kirjoitti:
Kyl se mun mielestä parani nyt. Tiistain jakso oli ihan mielenkiintoinen. Mä ainaki nautin. Tuo sarja on niitä harvoja hetkiä, joiden takia telkkaa jaksan seurata... mut 3rd rock from the sun rulez!
Kyllä Pelastaja on parantunut, harmi kun 2 tuottaria on vain kuusi jaksoa. Oikeasti uskomatonta, miten tuosta ideasta on keksitty niin upeita ja yllättäviä jaksoja. Tietysti välillä on hiukan ennalta-arvattavia juttuja, mutta silti pitää hyvin otteessaan eikä tulevaa voi tietää. Mahtava homma ja on vain parantunut :)
- Elena
Kuules Truen poika- ystävä siis jos Lucia tarkotat niin se kuoli ku sitä ammuttiin.
Jason Priestleyn esittää Jackia eli hän tekee päin vastaista kun Tru!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Älä unohda minua
Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si84822On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus43682Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12658- 50609
- 65581
- 77524
Nyt on nyt
Turha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausl49451- 31439
- 42404
Saat mut hymyileen suuresti, ja odotan koska saan antaa sulle haleja ja pusuja ihan oikeasti
En tiedä mikä sussa on, mut sun koko olemus ja ilmeet, ja persoona ja ulkonäkö saa mut vaan hyvälle tuulelle. Oot vaan s14389Martina avautuu
Martina on päässyt kertomaan Feminassa konkurssistaan. On viettänyt monia unettomia öitä. On elänyt ikäänkuin painekatti120378Kadutko mies?
Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.29369Hyvästi Iisalmen Citymarket.
Nyt riitti huolimaton kassatoiminta!Nyt sattuu joka toisella käynnillä samaa,joko laskutettu samasta tuotteesta liian mo18362- 52358
Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?
Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.h119353- 56347
- 26346
- 59343
Kaivatun haluaminen
seksuaalisesti herättää syvältä selkärangasta esiin villieläimellisiä vaistoja sekä haluja peittäen sivistyneen ihmisenä27334Mitä järkeä kiusata ihmisiä palstalla
Luuleeko ne kiusaajat oikeasti, että joku tosissaan ajattelisi niiden haukkujen olevan itselle? Hukkaan menee kiusaajill89328