..julkkikset niin turhat kuin turhaakin turhemmat ei kiinnosta sitten pätkän vertaa.. muutama ulkomainen kiinnostaa.. muut blaahh.. ja vielä huuhaallakin juorutoimittaja.. kääks tännekin vielä semmosii.,. mitä uskaltaa enää täälläkään tehdä ettei saa sontaa niskaan??
kotimaiset
8
372
Vastaukset
et kai sää vaan yhtä juorutoimittajaa pelkää...=:0))
..mut sanasta juoru tulee aina mieleen jotain ikävää.. ja teki mitä tahansa ni se muutetaan sonnaksi ja kaadetaan niskaan.. yöörgghh.. mä tiedän perskule..
pervokki kirjoitti:
..mut sanasta juoru tulee aina mieleen jotain ikävää.. ja teki mitä tahansa ni se muutetaan sonnaksi ja kaadetaan niskaan.. yöörgghh.. mä tiedän perskule..
asiaa puhut....Mut katsos toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...Eiks se niin mee kuhan ite tietää mitä on tehny....Mie en juoruihin panosta....mokomatkin juorut....=:0)
BBrunetti kirjoitti:
asiaa puhut....Mut katsos toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...Eiks se niin mee kuhan ite tietää mitä on tehny....Mie en juoruihin panosta....mokomatkin juorut....=:0)
..on herkkäuskoisia ja joillakin jää päähän eli ei mene toisesta korvasta ulos..
pervokki kirjoitti:
..on herkkäuskoisia ja joillakin jää päähän eli ei mene toisesta korvasta ulos..
kuukaus takaperin...jotain aikas järkkyy...Ihmettelin että mistäs mun ex tietää mitä teen vp vkl:na... Hitto sen kaverit kertoo...Karmeeta kyttäämistä...huh
BBrunetti kirjoitti:
kuukaus takaperin...jotain aikas järkkyy...Ihmettelin että mistäs mun ex tietää mitä teen vp vkl:na... Hitto sen kaverit kertoo...Karmeeta kyttäämistä...huh
..mäkin oon kuulemma monta asiaa jota mä en oikeasti ole.. höh.. luulo ei ole tiedon väärtti..
pervokki kirjoitti:
..mäkin oon kuulemma monta asiaa jota mä en oikeasti ole.. höh.. luulo ei ole tiedon väärtti..
mie tykkään itse tutustua ihmiseen ensin..muiden puheisiin en usko....
Mut melina huhuilee huuhaa sätin puolelle...heh...taidan mennä sinne....=;0))BBrunetti kirjoitti:
mie tykkään itse tutustua ihmiseen ensin..muiden puheisiin en usko....
Mut melina huhuilee huuhaa sätin puolelle...heh...taidan mennä sinne....=;0))..pörähdäs sinne..
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun335344- 743312
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813131Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3142682- 412242
- 542181
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo211446Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211381- 491359
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui281253