..julkkikset niin turhat kuin turhaakin turhemmat ei kiinnosta sitten pätkän vertaa.. muutama ulkomainen kiinnostaa.. muut blaahh.. ja vielä huuhaallakin juorutoimittaja.. kääks tännekin vielä semmosii.,. mitä uskaltaa enää täälläkään tehdä ettei saa sontaa niskaan??
kotimaiset
8
379
Vastaukset
et kai sää vaan yhtä juorutoimittajaa pelkää...=:0))
..mut sanasta juoru tulee aina mieleen jotain ikävää.. ja teki mitä tahansa ni se muutetaan sonnaksi ja kaadetaan niskaan.. yöörgghh.. mä tiedän perskule..
pervokki kirjoitti:
..mut sanasta juoru tulee aina mieleen jotain ikävää.. ja teki mitä tahansa ni se muutetaan sonnaksi ja kaadetaan niskaan.. yöörgghh.. mä tiedän perskule..
asiaa puhut....Mut katsos toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...Eiks se niin mee kuhan ite tietää mitä on tehny....Mie en juoruihin panosta....mokomatkin juorut....=:0)
BBrunetti kirjoitti:
asiaa puhut....Mut katsos toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...Eiks se niin mee kuhan ite tietää mitä on tehny....Mie en juoruihin panosta....mokomatkin juorut....=:0)
..on herkkäuskoisia ja joillakin jää päähän eli ei mene toisesta korvasta ulos..
pervokki kirjoitti:
..on herkkäuskoisia ja joillakin jää päähän eli ei mene toisesta korvasta ulos..
kuukaus takaperin...jotain aikas järkkyy...Ihmettelin että mistäs mun ex tietää mitä teen vp vkl:na... Hitto sen kaverit kertoo...Karmeeta kyttäämistä...huh
BBrunetti kirjoitti:
kuukaus takaperin...jotain aikas järkkyy...Ihmettelin että mistäs mun ex tietää mitä teen vp vkl:na... Hitto sen kaverit kertoo...Karmeeta kyttäämistä...huh
..mäkin oon kuulemma monta asiaa jota mä en oikeasti ole.. höh.. luulo ei ole tiedon väärtti..
pervokki kirjoitti:
..mäkin oon kuulemma monta asiaa jota mä en oikeasti ole.. höh.. luulo ei ole tiedon väärtti..
mie tykkään itse tutustua ihmiseen ensin..muiden puheisiin en usko....
Mut melina huhuilee huuhaa sätin puolelle...heh...taidan mennä sinne....=;0))BBrunetti kirjoitti:
mie tykkään itse tutustua ihmiseen ensin..muiden puheisiin en usko....
Mut melina huhuilee huuhaa sätin puolelle...heh...taidan mennä sinne....=;0))..pörähdäs sinne..
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1327193KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4206934Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693523Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521353117Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092674Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442251- 1261916
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231783Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821447- 741327