..julkkikset niin turhat kuin turhaakin turhemmat ei kiinnosta sitten pätkän vertaa.. muutama ulkomainen kiinnostaa.. muut blaahh.. ja vielä huuhaallakin juorutoimittaja.. kääks tännekin vielä semmosii.,. mitä uskaltaa enää täälläkään tehdä ettei saa sontaa niskaan??
kotimaiset
8
386
Vastaukset
et kai sää vaan yhtä juorutoimittajaa pelkää...=:0))
..mut sanasta juoru tulee aina mieleen jotain ikävää.. ja teki mitä tahansa ni se muutetaan sonnaksi ja kaadetaan niskaan.. yöörgghh.. mä tiedän perskule..
pervokki kirjoitti:
..mut sanasta juoru tulee aina mieleen jotain ikävää.. ja teki mitä tahansa ni se muutetaan sonnaksi ja kaadetaan niskaan.. yöörgghh.. mä tiedän perskule..
asiaa puhut....Mut katsos toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...Eiks se niin mee kuhan ite tietää mitä on tehny....Mie en juoruihin panosta....mokomatkin juorut....=:0)
BBrunetti kirjoitti:
asiaa puhut....Mut katsos toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...Eiks se niin mee kuhan ite tietää mitä on tehny....Mie en juoruihin panosta....mokomatkin juorut....=:0)
..on herkkäuskoisia ja joillakin jää päähän eli ei mene toisesta korvasta ulos..
pervokki kirjoitti:
..on herkkäuskoisia ja joillakin jää päähän eli ei mene toisesta korvasta ulos..
kuukaus takaperin...jotain aikas järkkyy...Ihmettelin että mistäs mun ex tietää mitä teen vp vkl:na... Hitto sen kaverit kertoo...Karmeeta kyttäämistä...huh
BBrunetti kirjoitti:
kuukaus takaperin...jotain aikas järkkyy...Ihmettelin että mistäs mun ex tietää mitä teen vp vkl:na... Hitto sen kaverit kertoo...Karmeeta kyttäämistä...huh
..mäkin oon kuulemma monta asiaa jota mä en oikeasti ole.. höh.. luulo ei ole tiedon väärtti..
pervokki kirjoitti:
..mäkin oon kuulemma monta asiaa jota mä en oikeasti ole.. höh.. luulo ei ole tiedon väärtti..
mie tykkään itse tutustua ihmiseen ensin..muiden puheisiin en usko....
Mut melina huhuilee huuhaa sätin puolelle...heh...taidan mennä sinne....=;0))BBrunetti kirjoitti:
mie tykkään itse tutustua ihmiseen ensin..muiden puheisiin en usko....
Mut melina huhuilee huuhaa sätin puolelle...heh...taidan mennä sinne....=;0))..pörähdäs sinne..
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613
