kotimaiset

..julkkikset niin turhat kuin turhaakin turhemmat ei kiinnosta sitten pätkän vertaa.. muutama ulkomainen kiinnostaa.. muut blaahh.. ja vielä huuhaallakin juorutoimittaja.. kääks tännekin vielä semmosii.,. mitä uskaltaa enää täälläkään tehdä ettei saa sontaa niskaan??

8

373

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et kai sää vaan yhtä juorutoimittajaa pelkää...=:0))

• ..mut sanasta juoru tulee aina mieleen jotain ikävää.. ja teki mitä tahansa ni se muutetaan sonnaksi ja kaadetaan niskaan.. yöörgghh.. mä tiedän perskule..

• pervokki kirjoitti:

..mut sanasta juoru tulee aina mieleen jotain ikävää.. ja teki mitä tahansa ni se muutetaan sonnaksi ja kaadetaan niskaan.. yöörgghh.. mä tiedän perskule..

asiaa puhut....Mut katsos toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...Eiks se niin mee kuhan ite tietää mitä on tehny....Mie en juoruihin panosta....mokomatkin juorut....=:0)

• BBrunetti kirjoitti:

asiaa puhut....Mut katsos toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...Eiks se niin mee kuhan ite tietää mitä on tehny....Mie en juoruihin panosta....mokomatkin juorut....=:0)

..on herkkäuskoisia ja joillakin jää päähän eli ei mene toisesta korvasta ulos..

• pervokki kirjoitti:

..on herkkäuskoisia ja joillakin jää päähän eli ei mene toisesta korvasta ulos..

kuukaus takaperin...jotain aikas järkkyy...Ihmettelin että mistäs mun ex tietää mitä teen vp vkl:na... Hitto sen kaverit kertoo...Karmeeta kyttäämistä...huh

• BBrunetti kirjoitti:

kuukaus takaperin...jotain aikas järkkyy...Ihmettelin että mistäs mun ex tietää mitä teen vp vkl:na... Hitto sen kaverit kertoo...Karmeeta kyttäämistä...huh

..mäkin oon kuulemma monta asiaa jota mä en oikeasti ole.. höh.. luulo ei ole tiedon väärtti..

• pervokki kirjoitti:

..mäkin oon kuulemma monta asiaa jota mä en oikeasti ole.. höh.. luulo ei ole tiedon väärtti..

mie tykkään itse tutustua ihmiseen ensin..muiden puheisiin en usko....
        Mut melina huhuilee huuhaa sätin puolelle...heh...taidan mennä sinne....=;0))

• BBrunetti kirjoitti:

mie tykkään itse tutustua ihmiseen ensin..muiden puheisiin en usko....
        Mut melina huhuilee huuhaa sätin puolelle...heh...taidan mennä sinne....=;0))

..pörähdäs sinne..

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1692
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      908
    3. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      54
      892
    4. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      882
    5. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      849
    6. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      190
      812
    7. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      803
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      745
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      740
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      740
    Aihe