Eli oon nyt syönyt viikon Meliane-pillereitä, ja kauhulla odotan sivuvaikutuksia. Tähän mennessä ei oo tullu lainkaan mitään, ehkä tavallista herkempi itkun suhteen olen ollu, mutta ei mitenkään järkyttävästi.
Onko pillerit siis alkaneet jo vaikuttaa hormonitasapainoon, eli voinko huokaista helpotuksesta koska oireita ei ole vielä ilmennyt?
Onko pillerit siis alkaneet jo vaikuttaa hormonitasapainoon, eli voinko huokaista helpotuksesta koska oireita ei ole vielä ilmennyt?
Vastaukset 4
Vanhimmat
Saatat turpua, mutta sitä ei ilmene enää toisen laatan aikana. Ei viikko kerro vielä mitään, että tuleeko sinulle niitä sivuvaikutuksia. Ne ilmenevät monesti vasta 3-6kk käytön jälkeen. Ja huom voisit selailla vähän vanhoja viestejä, näistä samoista asioista on puhuttu jo paljon.
Olen kyllä juu selannut vanhoja viestejä, ja siitä olen ollut kyllä tietoinen että 3-6 kuukaudessa oireet HÄVIÄVÄT, eivät ilmene 3-6 kuukauden päästä pillereiden aloittamisesta. Tämä oli minulle aivan uusi tieto.
Toisille oireet tulevat heti, toisille parin ensimmäisen kuukauden aikana. Joillekin ilmaantuu oireita monen vuoden käytön jälkeen. Päivä kerrallaan ja ole onnellinen ettei sinulla nyt ole mitään ongelmia.
Ne voi tulla vaikka viidenkin vuoden käytön jälkeen, vähän kuin salama kirkkaalta taivaalta. ne on ne aloitusoireet, jotka tulee alussa, ja katoavat aikaa myöden. Mulla Yasmineita käyttäessä ei ollut mitään alkuongelmia, kunnes sitten vuoden käytön jälkeen tuli salakavalasti vaikka mitä: haluttomuutta,kuivuuttta,mielialanheittoja, rintojen turvotus (muutenkin turvotus koko kehossa), äksy mieli ja itkuisuus. Kiduin vielä melkein vuoden, kunnes tajusin lopettaa.