Missä lie olet..sut tahtosin löytää...huumorintaju ja persoonallisuus valttia.. en tahdo tosikkoa enkä pinnallista ihmistä.. 25v molemmin puolin.. pk-seudulla paikka vapaana.. mun sydämmessäni..
tuleva noitavaimoni huhuu
9
1416
Vastaukset
- seinää
vasten olisi jo, mutta Satakunnassa :(
- neitonoita
pervokki kirjoitti:
..kaukana..huokaus sentään..
kun siellä "etelässä" alkaa myrskytä, tiedät, että olen ottanut luutani seinältä ja olen tulossa käymään... vai onko roviot tiedossa... Vai pitääkö lähteä pohjoiseen katsomaan rumpua soittavaa serkkuani ;)
neitonoita kirjoitti:
kun siellä "etelässä" alkaa myrskytä, tiedät, että olen ottanut luutani seinältä ja olen tulossa käymään... vai onko roviot tiedossa... Vai pitääkö lähteä pohjoiseen katsomaan rumpua soittavaa serkkuani ;)
..sydämeni tosin voi alkaa roihuta..
- neitonoita
pervokki kirjoitti:
..sydämeni tosin voi alkaa roihuta..
noidat pienen roihun kestä...
- NoitaNainen
ei näyttänyt pervokki-nimistä tulevaisuuden miestä..joten en ole sinunkaan naisesi..en ole edes blondi...mutta hulluus ja huumori kukkii.
joten jatka etsimistä..- NoitaNainen
sitäpäitsi asun Kyöpelinvuoren metikössä, minne ei sivistys yllä...
NoitaNainen kirjoitti:
sitäpäitsi asun Kyöpelinvuoren metikössä, minne ei sivistys yllä...
Terve,tai sairas noita. Ehkä asut Vantaalla,sillä tänne ei sivistys ole vielä saapunut. Mikä on noita-akan puolison nimi? Poppamies? Poppaako vai eikö poppaa,heitä noppaa.
- NoitaNainen
janne-65 kirjoitti:
Terve,tai sairas noita. Ehkä asut Vantaalla,sillä tänne ei sivistys ole vielä saapunut. Mikä on noita-akan puolison nimi? Poppamies? Poppaako vai eikö poppaa,heitä noppaa.
Poppaa aina kun palaa, pitäs varmaan vaihtaa alaa.
Vantaa..joopa..sinne en halua luitani kantaa. Ja sairaspa hyvinkin..kukapa sitä terveenä täällä kjiäh kjiäh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381
