Missä lie olet..sut tahtosin löytää...huumorintaju ja persoonallisuus valttia.. en tahdo tosikkoa enkä pinnallista ihmistä.. 25v molemmin puolin.. pk-seudulla paikka vapaana.. mun sydämmessäni..
tuleva noitavaimoni huhuu
9
1378
Vastaukset
- seinää
vasten olisi jo, mutta Satakunnassa :(
- neitonoita
pervokki kirjoitti:
..kaukana..huokaus sentään..
kun siellä "etelässä" alkaa myrskytä, tiedät, että olen ottanut luutani seinältä ja olen tulossa käymään... vai onko roviot tiedossa... Vai pitääkö lähteä pohjoiseen katsomaan rumpua soittavaa serkkuani ;)
neitonoita kirjoitti:
kun siellä "etelässä" alkaa myrskytä, tiedät, että olen ottanut luutani seinältä ja olen tulossa käymään... vai onko roviot tiedossa... Vai pitääkö lähteä pohjoiseen katsomaan rumpua soittavaa serkkuani ;)
..sydämeni tosin voi alkaa roihuta..
- neitonoita
pervokki kirjoitti:
..sydämeni tosin voi alkaa roihuta..
noidat pienen roihun kestä...
- NoitaNainen
ei näyttänyt pervokki-nimistä tulevaisuuden miestä..joten en ole sinunkaan naisesi..en ole edes blondi...mutta hulluus ja huumori kukkii.
joten jatka etsimistä..- NoitaNainen
sitäpäitsi asun Kyöpelinvuoren metikössä, minne ei sivistys yllä...
NoitaNainen kirjoitti:
sitäpäitsi asun Kyöpelinvuoren metikössä, minne ei sivistys yllä...
Terve,tai sairas noita. Ehkä asut Vantaalla,sillä tänne ei sivistys ole vielä saapunut. Mikä on noita-akan puolison nimi? Poppamies? Poppaako vai eikö poppaa,heitä noppaa.
- NoitaNainen
janne-65 kirjoitti:
Terve,tai sairas noita. Ehkä asut Vantaalla,sillä tänne ei sivistys ole vielä saapunut. Mikä on noita-akan puolison nimi? Poppamies? Poppaako vai eikö poppaa,heitä noppaa.
Poppaa aina kun palaa, pitäs varmaan vaihtaa alaa.
Vantaa..joopa..sinne en halua luitani kantaa. Ja sairaspa hyvinkin..kukapa sitä terveenä täällä kjiäh kjiäh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117255Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625199- 954864
- 524015
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493966- 2203854
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283558- 413183
- 522799
- 412367