..oikein haku päälle kun on niiin hiljasta ja yksinäistä täällä kellarissa kääk.. siis laitoin että etsitään noitavaimoo.. saas nähdä kuin käy.. päivän maalaustyöt on nyt tehty..
piti laittaa
36
1599
Vastaukset
- LonesomeMan
Aletaan räpsiin niistä digikuvia nettisivuille ja pannaan galleria pystyyn??
Noitavaimoo... Eiköhän kyöpelivuorelta joku suhauta kohta paikalle ;) (*vitsi, huono sellainen*) :(..on näpsitty ja tallennettu koneelle.. kaverin lupaamia kotisivuja ei näy eikä kuulu..
ei kyöpelivuorennoitia.. sellasii toisenlaisii..- LonesomeMan
pervokki kirjoitti:
..on näpsitty ja tallennettu koneelle.. kaverin lupaamia kotisivuja ei näy eikä kuulu..
ei kyöpelivuorennoitia.. sellasii toisenlaisii..Kyllä täytyis jonkunlaiset sivut saada pystyyn, pitää kai alkaa miettimään jo ihan tosissaan vaihtoehtoja.
LonesomeMan kirjoitti:
Kyllä täytyis jonkunlaiset sivut saada pystyyn, pitää kai alkaa miettimään jo ihan tosissaan vaihtoehtoja.
..joo.. pitää saada katsos myyntiin näitä maalauksia.. mikäli joku nyt sellasista häröistä maalauksista pitää.. no oonhan mä 15 myynyt jo ja tuo tilaustyö tekeillä..
- rahtari1 evk
LonesomeMan kirjoitti:
Kyllä täytyis jonkunlaiset sivut saada pystyyn, pitää kai alkaa miettimään jo ihan tosissaan vaihtoehtoja.
tulihan käytyy manxmanillä,siellä se autoo laitto ja kaljaa kiskoo
- LonesomeMan
rahtari1 evk kirjoitti:
tulihan käytyy manxmanillä,siellä se autoo laitto ja kaljaa kiskoo
aika yleinen resepti remonttihommissa. Mitäs mies muuta tiesi?
- LonesomeMan
pervokki kirjoitti:
..joo.. pitää saada katsos myyntiin näitä maalauksia.. mikäli joku nyt sellasista häröistä maalauksista pitää.. no oonhan mä 15 myynyt jo ja tuo tilaustyö tekeillä..
Omaa kotisivutilaa?
- rahtari1 evk
LonesomeMan kirjoitti:
aika yleinen resepti remonttihommissa. Mitäs mies muuta tiesi?
voi olla et tulee illalla huuhaahan
- LonesomeMan
rahtari1 evk kirjoitti:
voi olla et tulee illalla huuhaahan
Nyt on aurinkotuoli kannettu sitten sisään ;)
Kyllä kuule menny äkkiä päivä kun iltapäivään saakka makaa p..e homeessa ;( LonesomeMan kirjoitti:
Omaa kotisivutilaa?
geocities. mut sen kanssa on ollut ongelmia.. osaamisen puute niitten kuvien lisäämiseen sivuille..
- LonesomeMan
pervokki kirjoitti:
geocities. mut sen kanssa on ollut ongelmia.. osaamisen puute niitten kuvien lisäämiseen sivuille..
Ne on englanninkieliset. Mulla on yahoolta sähköpostiosoite, en oo niihin kotisivuhommiin tutustunut siellä vielä. Jos on ilmasta tilaa niin voisin tehdä ja harjotella samalla käyttään. Sitten vois harkita, tuskin ylivoimainen juttu.
LonesomeMan kirjoitti:
Ne on englanninkieliset. Mulla on yahoolta sähköpostiosoite, en oo niihin kotisivuhommiin tutustunut siellä vielä. Jos on ilmasta tilaa niin voisin tehdä ja harjotella samalla käyttään. Sitten vois harkita, tuskin ylivoimainen juttu.
..on ilmasta kotisivutilaa..
- LonesomeMan
pervokki kirjoitti:
..on ilmasta kotisivutilaa..
niihin tässä pikapuoliin. Voin laittaa sitten kans linkkejä sinne sun galleriaas kun sulla on ne sivut valmiina.
LonesomeMan kirjoitti:
niihin tässä pikapuoliin. Voin laittaa sitten kans linkkejä sinne sun galleriaas kun sulla on ne sivut valmiina.
..kaipa vaan pitää jaksaa perehtyy huomenna niihin..
ihan itse..- LonesomeMan
pervokki kirjoitti:
..kaipa vaan pitää jaksaa perehtyy huomenna niihin..
ihan itse..tutustuin siihen mahdollisuuteen ja löysin sivutilaa, en sitä niin ajatellu ennenkuin otit puheeks. Koita perehtyä, mä tutkin kans miten se homma siellä pelaa, voin sitten antaa vinkkiä sen verran kun pystyn. Oli muuten mahdollisuus jopa ruotsiks ja kiinaks vaihtaa kieli muttei suomeks, tää on rasismia.
- rahtari1 evk
LonesomeMan kirjoitti:
tutustuin siihen mahdollisuuteen ja löysin sivutilaa, en sitä niin ajatellu ennenkuin otit puheeks. Koita perehtyä, mä tutkin kans miten se homma siellä pelaa, voin sitten antaa vinkkiä sen verran kun pystyn. Oli muuten mahdollisuus jopa ruotsiks ja kiinaks vaihtaa kieli muttei suomeks, tää on rasismia.
hyvät illanjatkot palataan ehkä huomenna asiaan MORO
- LonesomeMan
rahtari1 evk kirjoitti:
hyvät illanjatkot palataan ehkä huomenna asiaan MORO
Palaillaan taas huhuileen =)
oikeesti aikuisten.....?
Tais perskuti kerran mulle mainita mut mut mie en oo uskaltanut....
Olen näet jostain syystä perwoimuri...Tai muuten hullut keksii... :/Mut toisaalta tuol ois toi treffi juttukin..... hmm..eli aikuisten oikeesti.. en kyllä sitä siihen ilmoitukseen kirjoittanut..
..niin se treffijuttu.. hmmmpervokki kirjoitti:
..eli aikuisten oikeesti.. en kyllä sitä siihen ilmoitukseen kirjoittanut..
..niin se treffijuttu.. hmmmmie en oo uskaltanut....
Mitä sitä osaa edes hakea...Sopivasti renttua...Heh....
No toivotaan et sulla nyt tärppää...=;0))BBrunetti kirjoitti:
mie en oo uskaltanut....
Mitä sitä osaa edes hakea...Sopivasti renttua...Heh....
No toivotaan et sulla nyt tärppää...=;0))..uskalla???.. jaa että sopivasti renttuu.... hehe varsinainen.. höhöhö..
juu.. toivottavasti tai alkaa usko loppuu..pervokki kirjoitti:
..uskalla???.. jaa että sopivasti renttuu.... hehe varsinainen.. höhöhö..
juu.. toivottavasti tai alkaa usko loppuu..tyttöjäkin löydy... luulisin...=:0))
Ei kantsi vaipua epätoivoon.....
Juuh sopivasti renttu....is the best...=:0))BBrunetti kirjoitti:
tyttöjäkin löydy... luulisin...=:0))
Ei kantsi vaipua epätoivoon.....
Juuh sopivasti renttu....is the best...=:0))..varmasti löytyy.. mut kelpaankohan mä.. ku on niin hiljasta ollut ja mä kun luulin muuttuneeni parempaan suuntaan.. ja kyllä niitä ennen riitti..
pervokki kirjoitti:
..varmasti löytyy.. mut kelpaankohan mä.. ku on niin hiljasta ollut ja mä kun luulin muuttuneeni parempaan suuntaan.. ja kyllä niitä ennen riitti..
en osaa sanoa...ku en oo sua nähny...Mut jos niitä ennenki on ollu niin etköhän sie kelpaa...=:0)))
BBrunetti kirjoitti:
en osaa sanoa...ku en oo sua nähny...Mut jos niitä ennenki on ollu niin etköhän sie kelpaa...=:0)))
..mut hiljasta silti on..
- Brune,,,ejk...
pervokki kirjoitti:
..mut hiljasta silti on..
ketään sulla kiikarissa....?
Mulla tuo galleria kuva menee vaihtoon...Hitto ite en osaa niin tehköön sellainen kuka osaa... Onkohan huomenis jo uus kuva,,,,hih....=:0)) Brune,,,ejk... kirjoitti:
Mulla tuo galleria kuva menee vaihtoon...Hitto ite en osaa niin tehköön sellainen kuka osaa... Onkohan huomenis jo uus kuva,,,,hih....=:0))..tunnen mä naisii mut mahdollisuudet näihin tapauksiin näyttää olevan minimaaliset.. mää en kehtaa laittaa pärstääni nettiin vaikkei nyt kovin paha naama kai..
Brune,,,ejk... kirjoitti:
Mulla tuo galleria kuva menee vaihtoon...Hitto ite en osaa niin tehköön sellainen kuka osaa... Onkohan huomenis jo uus kuva,,,,hih....=:0))..tunnen mä naisii mut mahdollisuudet näihin tapauksiin ovat aika minimaaliset..
pervokki kirjoitti:
..tunnen mä naisii mut mahdollisuudet näihin tapauksiin näyttää olevan minimaaliset.. mää en kehtaa laittaa pärstääni nettiin vaikkei nyt kovin paha naama kai..
munkaan pärstäkerroin kummoinen... Mut laitoin...
Mut silloin kehtaa laittaa eli laitas se nassus esiin....=;0)))BBrunetti kirjoitti:
munkaan pärstäkerroin kummoinen... Mut laitoin...
Mut silloin kehtaa laittaa eli laitas se nassus esiin....=;0)))..jos vaan kehtaisin.. en mä oikein tykkää naamaani näytellä netissä.. joku tulee pian kadulla sanoo et..kattokaa pervokki.. sit mä juoksen jonnekin nurkan taakse piiloon..
pervokki kirjoitti:
..jos vaan kehtaisin.. en mä oikein tykkää naamaani näytellä netissä.. joku tulee pian kadulla sanoo et..kattokaa pervokki.. sit mä juoksen jonnekin nurkan taakse piiloon..
eihän mullekaan et kato BB...heh...Paitsi et yks kerta baaris ihmettelin et mitä toi jätkä toljottaa sit tajusin et se on käynny mun profiilis...Tuli se jutteleen kyl...=:8))
BBrunetti kirjoitti:
eihän mullekaan et kato BB...heh...Paitsi et yks kerta baaris ihmettelin et mitä toi jätkä toljottaa sit tajusin et se on käynny mun profiilis...Tuli se jutteleen kyl...=:8))
..juuri noin.. ei naamaa profiiliin..
pervokki kirjoitti:
..juuri noin.. ei naamaa profiiliin..
onneks tullu mua haukkuun lyttyyn...Tosin ei ollu mun makuun...Ainut mikä täsmäs oli ikä kai....=:8)))
BBrunetti kirjoitti:
onneks tullu mua haukkuun lyttyyn...Tosin ei ollu mun makuun...Ainut mikä täsmäs oli ikä kai....=:8)))
..eipä olis ollut syytäkään tulla haukkuu lyttyy.. vai..
pervokki kirjoitti:
..eipä olis ollut syytäkään tulla haukkuu lyttyy.. vai..
huono itse vastaamaan...=;0))
- hyvä
ei tuo rekkakuski tainnut edes innostua ehdotuksestani ja häipyi samantien.unohdetaan seikkailut.
Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti33638445Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1037036Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos315530Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös214038Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta673179Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi553128Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D632390Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul182171En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122154Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.5002050