Niin...Onkos kukaan nainen jättänyt koskaan miestä pienen peniksen vuoksi? Ja kuinka pieni se on sit ollu?
Gallup
4
1462
Vastaukset
- Jonsson
Jos palstan keskiarvo mittoja on uskominen, niin uskoisin, että useammin on mies jätetty liian ison vuoksi. :)
Kerran tuli lopetettua seksisuhde, kun miehen elin oli liian iso ja tuotti vain tuskaahh ;) Paikat turpoaa niin, ettei oikeen seuraavana päivänä voi kävellä...Kostumisongelmaa ei ole ;)
- ikaros
Saganna kirjoitti:
Kerran tuli lopetettua seksisuhde, kun miehen elin oli liian iso ja tuotti vain tuskaahh ;) Paikat turpoaa niin, ettei oikeen seuraavana päivänä voi kävellä...Kostumisongelmaa ei ole ;)
oudolta tuntuu. Mikä sit on iso ? Jos hyvin kastut ja sit et pysty seuraavana päivänä käveleen, niin onpa ikävää. Kait se käyttäjästä riippuu. Täytyyhän se pimppi sentään täyttää, ikävä vaan toista puolta koskettaa.
- Ei tarvitse mitata
Tämä palsta on ihan älytön. Oikea huutokauppafoorumi peniksen pituudesta. Itketään, onko 15 cm liian pieni? Vai pitääkö olla yli 20 cm, kuten suurimmalla osalla miespuolisilla tai lähes jokaisella nasipuolisisten kirjoittajien jätkillä näyttää olevan?
Kyllä ihminen on kokonaisvaltainen luomus ja seksi on ennen muuta taitolaji. Kundit, jotka täällä itkevät munansa pienuutta, ovat luultavimmin muutenkin luotaansa pois työntäviä, itsesäälissä rypeviä nyhveröitä. Ja kurjuus vain lisääntyy, kun tällä palstalla isompaa näyttelevät miehet ja muut kiusantekijät provosoivat. Siinä kurjuudessa ei enää metrinkään muna auttaisi, vaan hemmot tarvitsisivat ennen kaikkea itsekunnioitusta ja -varmuutta. Molon pituudesta valittaminen taitaa olla vain tekosyy, kun oikeat syyt ovat aivan muualla.
Naista/miestä voi tyydyttää useilla eri tavoilla, joten on ihan turha itkeä muutamien senttien perään. Ihan yhtä älytöntä olisi miesten väittää, että erektiovaikeudet johtuvat partnerin A-kuppikoosta. Vaikka todelliset syyt ainakin yhden illan jutuissa ovat kaatokänni ja/tai jännittäminen.
Jos kumppanusten välillä on taitoa, tunnetta, säpinää sekä hygienia, muu siisteys ja ulkonäkö (= ei ole itse aiheutettua kaljamahaa)kunnossa, niin ei siinä petipuuhissa mittanauhaa tarvita eikä kaivata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244