Onko perää, että kuuma suihku heti treenin jälkeen vähentää riskiä, saada lihasvammoja tms.?
Kuuma suihku treenin jälkeen?
7
2180
Vastaukset
- fef
vähän niiku saunassa lihaskivut vähenee.
- mies
vie kyllä lihaksista pumpin, että kauaa ei treenin jälkeen tunnu lihaksissa, että niille olisi jotain tehnyt. Hyvä tai huono asia, mutta itse tyydyn vain suihkuun.
- saunan taakse
mies kirjoitti:
vie kyllä lihaksista pumpin, että kauaa ei treenin jälkeen tunnu lihaksissa, että niille olisi jotain tehnyt. Hyvä tai huono asia, mutta itse tyydyn vain suihkuun.
pumpilla ei ole mitään tekemistä lihaskasvun kannalta.piste.kaikki keinot mitkä nopeuttavat palautumista treenistä ovat treenaajalle kullanarvoisia.
- jeppe
saunan taakse kirjoitti:
pumpilla ei ole mitään tekemistä lihaskasvun kannalta.piste.kaikki keinot mitkä nopeuttavat palautumista treenistä ovat treenaajalle kullanarvoisia.
jos tuntuu että lihakses on vähemmän kipeet kun käyt kuumassa suihkussa/saunassa treenin jälkeen kyllähän se kannattaa.. tuskinpa mitenkään heikentään sun lihaksies kasvua.
- uutta tietoa
Nopeuttaa palautumista ja maitohappojen poistumista lihaksista, kuin myös kylmägeelikin.
Kokeile niin huomaat eron!- Lenkkeilijä
Otan aina lenkin tai jalka treenin jälkeen polville ja siitä alaspäin kylmän suihkun niin että hana kylmälle ja molemmille jaloille vuorotellen kylmää niin kauan kuin pystyy.Toistan tämän kerran tai kaksi ja enää ei ole ollut läheskään niin paljon kipuja polvissa ja penikkatautikin on pysynyt poissa.Kannattaa ehdottomasti kokeilla se auttaa palautumiseen ratkaisevasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47744- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650