pahoinvointia e-pillerien lopettamisesta?

pillerit lopettanut

Onko kenellekään tullut pahoinvointia tai huimausta e-pillerien lopettamisen jälkeen? Itse jätin pillerit pois kaksi ja puoli viikkoa sitten ja nyt olen viikon verran kärsinyt kovasta päänsärystä ja huimauksesta. Kiitos vastauksista!

8

6025

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äkkiä

      se alko ja onko ollut aiemmin?

      • pillerit lopettanut

        Viikko siinä meni kun alkoi päätä jomottamaan ja huimaamaan. Oli siis sellainen olo kuin en pystyisi täysin hallitsemaan tasapainoani. Mutta nyt olo on jo parantunut jonkun verran, päätä ei säre juuri ollenkaan.

        Kiitos kaikille vastauksista! Eipä enää tarvitse pelätä, että mikä ihme minua oikein vaivaa...


    • E-pilsuista

      E-pilleriden lopettamisesta tuli huimausta ja paniikinomaisia kohtauksia. Voi olla, että pelkäsin huimausta ja sain paniikkikohtauksia. Hormonitaso elimistössä ilmeisesti laski tai nousi pillereiden lopettamisen jälkeen. Hormonit olivat kuitenkin ihan sekaisin.

    • adsdsaads

      Lopetin pillerit kesällä. Viikon-parin päästä lopetuksesta tuli älytön pahoinvointi. Tulihan siinä useampikin raskaustesti tehtyä, negatiivisia toki kaikki. Eli pahoinvointi tuli ehdottomasti hormonien heittelystä (eli pillereiden lopetuksesta). Yöllä sai halailla posliinia ja välillä ei tahtonut pysyä pystyssä. Kestin tätä kuukauden päivät (!!) ja sitten aloin syömään kiltisti pillereitä uudellen. Oireet hävisivätkin sitten samalla. Tiedä kuinka kauan pahoinvointi olisi vielä jatkunut muutoin, tuskin enää kovin pitkään...

      • pirita

        Olipa hyvä, että luin viestisi. Lopetin pari viikkoa sitten pillerit, ja olen kärsinyt yhä vain yltyvästä päänsärystä siitä saakka. Ajattelin toki, että voisiko se johtua siitä, mutta en ole ollut varma, sillä olen muutenkin flunssainen nyt. Lopetin vielä kaiken lisäksi kesken laatan... Ei ihme, että hormoonit on sekaisin. Toivoisin tulevani raskaaksi mahdollisimman pian kuitenkin, ettei tarvitsisi miettiä kuukautisten epäsäännöllisyyttä. Olen lukenut monia eri keskustelupalstoja viimeisen kahden viikon aikana, sekä lääkäreiden artikkeleita ihmisten kokemuksista pillereiden lopettamiseen liittyen, ja olen tullut siihen johtopäätökseen, että pillereiden lopettaminen saa hormoonit hetkeksi aikaa niin sekaisin, että oireet voivat olla mitä tahansa, yksilöllisiä kuitenkin. Itseäni siis huimaa ja päänsärky on kova.


    • Riina

      En näköjään ollutkaan yksin pahoinvointini kanssa, tässä on nyt 3 viikkoa takana pillereiden lopettamista vaiko jo 4. Ihmettelin ku koulussa meinas väkisin kaatua, ku päässä vaan sumeni.Mutta se meni kyllä ohitse. Noh sitten tuli pahoivointi aamupalaa ei voi kuvitella syövänsä aamulla tai tulee oksennus bussilla matkalla. Tuli myös vaihe, että ei edes ruoka mennyt alas. Nyt taas sekin menee alas..Mutta silti vielä on lieviä oireita. Söin melkeimpä 8-9 vuotta pillereitä.

    • Ei-ikinä-enää-eetä

      Söin pillereitä yli 10 vuotta (meliane) 3 viikkoo lopettamisesta edelleen pahoinvointia, paino tippunut jo muutaman kilon ku ruoka ällöttää/oksettaa. Välillä huimaa hiukan mutta henkisesti tasapainoisesti ja mukavampi olo.

    • Lkoo

      Lopetin pillerit noin 1 vk sitten huimausta pahoinvointia ja ruokahaluttomuutta. Muuten ihan sairaan hyvä olo mieli tasainen jne. Ja söin pillereitä noin 1 vuoden eka aattelin että on flunssa firus liikkeellä mutta ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe