Heittelee ulos, ei päivity, ym ym. Tee nyt sitten bisnestä perkele!
Nettiauto
12
1919
Vastaukset
- TietäjäM
Kun kävijöitä, kuvia ja tekstiä on paljon, niin tarvitaan todella paljon ytyä ja sitä ei saa kuin maksamalla maltaita. Ytyä on kuulema tulossa lisää.
Onko "bisneksesi" Nettiatosta kiinni? Eipä ole hurraamista sinunkaan bisneksissäsi. Oletko harkinnut TV mainontaa? - alkusoittoa
Nyt ei toimi enää ollenkaan!
- juuri
omani myyntiin "myyntiautot.com". Se ainakin äsken pelitti.
- TietäjäM
että panit moposi myyntiin? Myyntiautot. Comissa saatkin odotella potentiaalisia ostajia, joita siellä ei liiku.
- kyllä, ja
TietäjäM kirjoitti:
että panit moposi myyntiin? Myyntiautot. Comissa saatkin odotella potentiaalisia ostajia, joita siellä ei liiku.
kuule "Tietäjä M", kaatui se Wärtsilän Meriteollisuuskin!
Katsos suuri kaatuu rytisten.
Alkaako jo puntit tutista, kun pikku kilpailua pukkaa?
PS En ole asianosainen, mutta kyllä kilpailu hyvää tekee. - tupajäärä
kyllä, ja kirjoitti:
PS En ole asianosainen, mutta kyllä kilpailu hyvää tekee.että missä sitä autoaan pitäisi tai tätä 40000€ mopoa myydä? Oli siellä muitakin vähän hinnakkaampia "mopoja".
Autoliike kun tarjosi 8 tonnia vähemmän ja sanoikin, että kannattaa itse myydä ja vasta viime kädessä tehdä vaihtokauppaa liikkeessä.
Näinhän se on ja kun on autossa vielä takuuta vuoden verran niin luulis jonkun uskaltavan ostaa. - TietäjäM
kyllä, ja kirjoitti:
PS En ole asianosainen, mutta kyllä kilpailu hyvää tekee.Miten Nettiauto voisi muka kaatua? Suomen ylivoimanen ykkönen, muita kilpailijoita ei mahdu edes lähellekään. Kun saavuttaa ensin markkinajohtajan aseman ja muut vain matkivat samaa liikeideaa, niin ei vaikeaa päätellä miten kilpailussa käy. Tyytyväiset asiakkaat, eivät hevillä vaihda toisaalle.
- Anonyymi
Vittu koko nettiauto!!!
- Anonyymi
Tää uus beeta versio täysin perse estä. Mä ainakin lähden. Pärjää varmaan. ILMAN MINUAKIN 9000€/v X KOLMEKYMMENTÄ VUOTTA
MUTTA KUN TUHAT ILMOITTAJAA LÄHTEE?????
- Anonyymi
Joo tää uusi Nettiauton hakukone ei toimi Vaikka soitat asiakaspalvelijoille. Kuinka voimme auttaa. NO EMME MITENKÄÄN, OLEMME VAIN TYÖNTEKIJÖITÄ. KOSKA KUULEMA TÄMÄN UUDEN BEE LUOJAT PYYTÄVÄT ITSEKIN KORKEAMMALTA TAHOLTA VOIMAA
- Anonyymi
En tiedä, minä olen vaan töissä täällä🤭
- Anonyymi
Ehdotan, että nettiauton sivuilta siirrettäisiin erilliselle - omalle sivustolle ajoneuvot, jotka eivät ole liikennekelpoisia. Jotka on samaa mieltä, huutaisivat, että JEEE!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup483507Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1242802Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua402454Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652177Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4311747- 621227
- 561123
- 2591059
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.651011- 45978