Nettiauto

Takkuaa!!

Heittelee ulos, ei päivity, ym ym. Tee nyt sitten bisnestä perkele!

12

1969

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TietäjäM

Kun kävijöitä, kuvia ja tekstiä on paljon, niin tarvitaan todella paljon ytyä ja sitä ei saa kuin maksamalla maltaita. Ytyä on kuulema tulossa lisää.
      Onko "bisneksesi" Nettiatosta kiinni? Eipä ole hurraamista sinunkaan bisneksissäsi. Oletko harkinnut TV mainontaa?

• alkusoittoa

Nyt ei toimi enää ollenkaan!

• juuri

omani myyntiin "myyntiautot.com". Se ainakin äsken pelitti.

• TietäjäM

että panit moposi myyntiin? Myyntiautot. Comissa saatkin odotella potentiaalisia ostajia, joita siellä ei liiku.

• kyllä, ja
        TietäjäM kirjoitti:

että panit moposi myyntiin? Myyntiautot. Comissa saatkin odotella potentiaalisia ostajia, joita siellä ei liiku.

kuule "Tietäjä M", kaatui se Wärtsilän Meriteollisuuskin!
        Katsos suuri kaatuu rytisten.

Alkaako jo puntit tutista, kun pikku kilpailua pukkaa?

PS En ole asianosainen, mutta kyllä kilpailu hyvää tekee.

• tupajäärä
        kyllä, ja kirjoitti:

että missä sitä autoaan pitäisi tai tätä 40000€ mopoa myydä? Oli siellä muitakin vähän hinnakkaampia "mopoja".

Autoliike kun tarjosi 8 tonnia vähemmän ja sanoikin, että kannattaa itse myydä ja vasta viime kädessä tehdä vaihtokauppaa liikkeessä.
        Näinhän se on ja kun on autossa vielä takuuta vuoden verran niin luulis jonkun uskaltavan ostaa.

• TietäjäM
        kyllä, ja kirjoitti:

Miten Nettiauto voisi muka kaatua? Suomen ylivoimanen ykkönen, muita kilpailijoita ei mahdu edes lähellekään. Kun saavuttaa ensin markkinajohtajan aseman ja muut vain matkivat samaa liikeideaa, niin ei vaikeaa päätellä miten kilpailussa käy. Tyytyväiset asiakkaat, eivät hevillä vaihda toisaalle.

• Anonyymi

Vittu koko nettiauto!!!

• Anonyymi

Tää uus beeta versio täysin perse estä. Mä ainakin lähden. Pärjää varmaan. ILMAN MINUAKIN 9000€/v X KOLMEKYMMENTÄ VUOTTA
        MUTTA KUN TUHAT ILMOITTAJAA LÄHTEE?????

• Anonyymi

Joo tää uusi Nettiauton hakukone ei toimi Vaikka soitat asiakaspalvelijoille. Kuinka voimme auttaa. NO EMME MITENKÄÄN, OLEMME VAIN TYÖNTEKIJÖITÄ. KOSKA KUULEMA TÄMÄN UUDEN BEE LUOJAT PYYTÄVÄT ITSEKIN KORKEAMMALTA TAHOLTA VOIMAA

• Anonyymi

En tiedä, minä olen vaan töissä täällä🤭

• Anonyymi

Ehdotan, että nettiauton sivuilta siirrettäisiin erilliselle - omalle sivustolle ajoneuvot, jotka eivät ole liikennekelpoisia. Jotka on samaa mieltä, huutaisivat, että JEEE!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1896
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1669
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1544
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1183
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1142
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe