Mitä jos varmuuden vuoksi lukisitte vielä Raamatun pari kolme kertaa kannesta kanteen?
Ja hosua ei saa! Joka jaetta on tutkiskeltava tarkoin! Joka jakeen kohdalla on kysyttävä, että mitä Jumala loppujen lopuksi sanoillaan tarkoittaa.
Tällainen aherrus ei tietenkään takaa taivaspaikkaa... Mutta se tekee teistä entistäkin parempia luterilaisia. Sillä alussa oli sana! Ja se sana on syytä tuntea tarkoin!!!
Jos Raamatun tutkiskelu ei vie kaikkea vapaa-aikaanne, niin lopun ajan voi käyttää vaikkapa Jumalan sanan kuuntelemiseen radiosta. Tai voi laulaa virsiä. Tai käydä hartaustilaisuudessa...
Onko Sana jo hallussa?
arvuuttelija
2
101
Vastaukset
- vähäinen
...Lutheriin vaan ikuiseen Jumalaan ja Jeesus Nasaretilaiseen.
- Lutterin martti vainaa
Jos olisit luterilainen, niin tietäisit, kuinka hullua omiin töihin perustuva harhasi on.
Ennen kuin alkaa ikään kuin muita ärsyttää, kannattais itse jotain tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233