orava-armeija

..näyttää odottavan ulkona.. sen siitä sain kun pesin itseni pähkinäntuoksuisella saippualla damn..

26

731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tunnetaan nimellä "ovara",,,, lasten suusta kuultua....=:0))))

• ..tai orkku tai kurrre..

• pervokki kirjoitti:

..tai orkku tai kurrre..

Miljoona pientä orkkua...kjäh....=:0))

• BBrunetti kirjoitti:

Miljoona pientä orkkua...kjäh....=:0))

..onko niitä jo miljoona?

• Brune...evk...
        pervokki kirjoitti:

..onko niitä jo miljoona?

eli sinuna varoisin nyt ku lähet ulos.....=:0)))

• Brune...evk... kirjoitti:

eli sinuna varoisin nyt ku lähet ulos.....=:0)))

..pitää ostaa.. suihkepullossa kuulemma myydään.. kuulemmma siinä on myös varoitus.. saattaa karkoittaa myös ihmiset ympäriltäsi..

• pervokki kirjoitti:

..pitää ostaa.. suihkepullossa kuulemma myydään.. kuulemmma siinä on myös varoitus.. saattaa karkoittaa myös ihmiset ympäriltäsi..

se siinä kyllä on.....hmm...Joudut siis olemaan kotona koko vkl:n.... Nyt ei muu auta...:/

• BBrunetti kirjoitti:

se siinä kyllä on.....hmm...Joudut siis olemaan kotona koko vkl:n.... Nyt ei muu auta...:/

..kotiin koko viikonlopuksi.. keksin jonkin keinon.. jospa ne ei sittenkään kävis kimppuun.. en anna oravien voittaa..

• pervokki kirjoitti:

..kotiin koko viikonlopuksi.. keksin jonkin keinon.. jospa ne ei sittenkään kävis kimppuun.. en anna oravien voittaa..

annat orkuille kyytiä jos uhkaavat...hih...=;0)))

• BBrunetti kirjoitti:

annat orkuille kyytiä jos uhkaavat...hih...=;0)))

..kyytii.. mut en kyllä kerro miten.. pakoon luikkivat.. nyt voin alkaa pohtii päivän hommia.. perjantai houkuttaa radalle.. mut kukaan ei oo suostunu vielä treffeille vaikka haku on päällä..

• pervokki kirjoitti:

..kyytii.. mut en kyllä kerro miten.. pakoon luikkivat.. nyt voin alkaa pohtii päivän hommia.. perjantai houkuttaa radalle.. mut kukaan ei oo suostunu vielä treffeille vaikka haku on päällä..

ettei rehviseuraa löydy...Meet ja pongaat baarista jonkun....=;0)))
        Mulla rehvit puoskarin kans kjäh... Lähdetään tänään... Vähän tuulettuun...

• BBrunetti kirjoitti:

ettei rehviseuraa löydy...Meet ja pongaat baarista jonkun....=;0)))
        Mulla rehvit puoskarin kans kjäh... Lähdetään tänään... Vähän tuulettuun...

..lettuutuulettuu tahtosin mäkin.. menee vaan sekoiluks jos ei oo naisseuraa.. sellasta joka ei remua..

• pervokki kirjoitti:

..lettuutuulettuu tahtosin mäkin.. menee vaan sekoiluks jos ei oo naisseuraa.. sellasta joka ei remua..

nais seuraa... Ei ne kotoonta sua osaa tulla hakemaan....
        Ööööö yritän olla sekoilematta....Enkä mä yleensä sekoile.... =:0))))

• raikas

kun joku odottaa... vaikka oravat..

• ..odota enää..pakoon luikkivat.. mieti nyt.. miljoona oravaa odottamassa oven takana.. eikö siinä oo jotai.. outoa?

• raikas
        pervokki kirjoitti:

..odota enää..pakoon luikkivat.. mieti nyt.. miljoona oravaa odottamassa oven takana.. eikö siinä oo jotai.. outoa?

miksiköhän pakoon luikkivat? Noh kukapa oravia ymmärtäis. Outoa on kyllä, mutta sattuuhan sitä kaikkea outoa muutenkin. Miljoona on kyllä aika paljon, onkohan niillä syysbileet?

• raikas kirjoitti:

miksiköhän pakoon luikkivat? Noh kukapa oravia ymmärtäis. Outoa on kyllä, mutta sattuuhan sitä kaikkea outoa muutenkin. Miljoona on kyllä aika paljon, onkohan niillä syysbileet?

..enpä tiedä miksi ne nyt oli kokoontuneet meikäläisen oven taakse.. no onneks katosivat.. piti kyllä vähän avittaa.. pitäkööt bileensä muualla..

• raikas
        pervokki kirjoitti:

..enpä tiedä miksi ne nyt oli kokoontuneet meikäläisen oven taakse.. no onneks katosivat.. piti kyllä vähän avittaa.. pitäkööt bileensä muualla..

suosittu, vaikket ite tiedäkkään sitä.

Mää luin tuossa vähän vanhempia juttuja kun olen ollut poissa vähän aikaa. Mitäs sinä pervokki nyt sekoilet??? Noitavaimoa haet, ja peikko olet? Mikäs se se juttu on?

p.s Minä olisin kyllä täydellinen noitavaimo, vaikka itse sanonkin, mutta valitettavasti olen varattu.

• raikas kirjoitti:

suosittu, vaikket ite tiedäkkään sitä.

Mää luin tuossa vähän vanhempia juttuja kun olen ollut poissa vähän aikaa. Mitäs sinä pervokki nyt sekoilet??? Noitavaimoa haet, ja peikko olet? Mikäs se se juttu on?

p.s Minä olisin kyllä täydellinen noitavaimo, vaikka itse sanonkin, mutta valitettavasti olen varattu.

..mä sekoile.. seuraa etsin.. noitavaimoo tai jotain sen kaltaista luottokumppanii elämääni sulostuttaa.. ja no peikkohan mä kai oon.. se on sellanen juttu.. ei sekoiluu..

• raikas
        pervokki kirjoitti:

..mä sekoile.. seuraa etsin.. noitavaimoo tai jotain sen kaltaista luottokumppanii elämääni sulostuttaa.. ja no peikkohan mä kai oon.. se on sellanen juttu.. ei sekoiluu..

Tarkemmin ajatellen.. kyllä peikkomies olis tosikiva. Saattaa olla että noidalle hyvä puoliso kaikenkaikkiaan. Mäkin voisin pimeillä kujilla kulkea peikon kans... ihan hyvin. Noidat tykkää kait samoista asioista kuitenkin ku peikot.

No, jospa se löytyy luottokumppani, jospa se olis vielä sieluntoverikin. Jos löydät sen niin mä voin neuvoa sille miten ollaan *hyvä* noitavaimo, heh. Tosin mä en ole oikeasti noitavaimo, mutta voisin olla jos puoliso tykkäis noidista. Se kammoaa...

• raikas kirjoitti:

Tarkemmin ajatellen.. kyllä peikkomies olis tosikiva. Saattaa olla että noidalle hyvä puoliso kaikenkaikkiaan. Mäkin voisin pimeillä kujilla kulkea peikon kans... ihan hyvin. Noidat tykkää kait samoista asioista kuitenkin ku peikot.

No, jospa se löytyy luottokumppani, jospa se olis vielä sieluntoverikin. Jos löydät sen niin mä voin neuvoa sille miten ollaan *hyvä* noitavaimo, heh. Tosin mä en ole oikeasti noitavaimo, mutta voisin olla jos puoliso tykkäis noidista. Se kammoaa...

..että luottokumppanini pitää olla jossain määrin kaltaiseni.. pitää samanlaisista jutuista kuin mä..

huokaus sentään.. me yhdessä pimeillä kujilla käveltäis, öitä valvottais, kauhukellareita katottais, autiotaloja tutkittais, mustiin pukeuduttais, kynttilävalossa punkkuu juotais.. kaunis noitavaimoni..missä lie olet????

• raikas
        pervokki kirjoitti:

..että luottokumppanini pitää olla jossain määrin kaltaiseni.. pitää samanlaisista jutuista kuin mä..

huokaus sentään.. me yhdessä pimeillä kujilla käveltäis, öitä valvottais, kauhukellareita katottais, autiotaloja tutkittais, mustiin pukeuduttais, kynttilävalossa punkkuu juotais.. kaunis noitavaimoni..missä lie olet????

kuulostaa hyvältä, autiotalot ja kaikki. Mistäs sellasen kumppanin löytää, ei mistään. Anteeksi, jos olen realisti, mutta saat sinäkin tyytyä johonkin muuhun, ei sellasia ole. :´(

• raikas kirjoitti:

kuulostaa hyvältä, autiotalot ja kaikki. Mistäs sellasen kumppanin löytää, ei mistään. Anteeksi, jos olen realisti, mutta saat sinäkin tyytyä johonkin muuhun, ei sellasia ole. :´(

..vähän pelkäänkin.. on tosin vaikea uskoa että pervokkiko olis muka niiin ainutkertainen että naaraspuolista vastinetta ei löytyis..höh..

• raikas
        pervokki kirjoitti:

..vähän pelkäänkin.. on tosin vaikea uskoa että pervokkiko olis muka niiin ainutkertainen että naaraspuolista vastinetta ei löytyis..höh..

niin ainutkertainen, luulisin ainakin. Tosin minä olen huono löytämään mitään, ehkä en siksi vaan ole törmännyt.
        Ahaa, löytyihän sieltä ainakin pieni toivonpilkahdus!! Joskus saattaa vielä hymyilläkin, ehkä...

Älä heitä toivoa. (Toivo saattaa loukkaantua)

• raikas
        raikas kirjoitti:

niin ainutkertainen, luulisin ainakin. Tosin minä olen huono löytämään mitään, ehkä en siksi vaan ole törmännyt.
        Ahaa, löytyihän sieltä ainakin pieni toivonpilkahdus!! Joskus saattaa vielä hymyilläkin, ehkä...

Älä heitä toivoa. (Toivo saattaa loukkaantua)

meen viikonlopun viettoon. Onnekasta viikonloppua sulle! heippa.

• :o)

..ku piäntä oravaa ku käpy jääty. :)

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      63
      4020
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3658
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3175
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2548
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2397
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      49
      2156
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2015
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1758
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36