..näyttää odottavan ulkona.. sen siitä sain kun pesin itseni pähkinäntuoksuisella saippualla damn..
orava-armeija
26
749
Vastaukset
tunnetaan nimellä "ovara",,,, lasten suusta kuultua....=:0))))
- Brune...evk...
pervokki kirjoitti:
..onko niitä jo miljoona?
eli sinuna varoisin nyt ku lähet ulos.....=:0)))
Brune...evk... kirjoitti:
eli sinuna varoisin nyt ku lähet ulos.....=:0)))
..pitää ostaa.. suihkepullossa kuulemma myydään.. kuulemmma siinä on myös varoitus.. saattaa karkoittaa myös ihmiset ympäriltäsi..
pervokki kirjoitti:
..pitää ostaa.. suihkepullossa kuulemma myydään.. kuulemmma siinä on myös varoitus.. saattaa karkoittaa myös ihmiset ympäriltäsi..
se siinä kyllä on.....hmm...Joudut siis olemaan kotona koko vkl:n.... Nyt ei muu auta...:/
BBrunetti kirjoitti:
se siinä kyllä on.....hmm...Joudut siis olemaan kotona koko vkl:n.... Nyt ei muu auta...:/
..kotiin koko viikonlopuksi.. keksin jonkin keinon.. jospa ne ei sittenkään kävis kimppuun.. en anna oravien voittaa..
pervokki kirjoitti:
..kotiin koko viikonlopuksi.. keksin jonkin keinon.. jospa ne ei sittenkään kävis kimppuun.. en anna oravien voittaa..
annat orkuille kyytiä jos uhkaavat...hih...=;0)))
BBrunetti kirjoitti:
annat orkuille kyytiä jos uhkaavat...hih...=;0)))
..kyytii.. mut en kyllä kerro miten.. pakoon luikkivat.. nyt voin alkaa pohtii päivän hommia.. perjantai houkuttaa radalle.. mut kukaan ei oo suostunu vielä treffeille vaikka haku on päällä..
pervokki kirjoitti:
..kyytii.. mut en kyllä kerro miten.. pakoon luikkivat.. nyt voin alkaa pohtii päivän hommia.. perjantai houkuttaa radalle.. mut kukaan ei oo suostunu vielä treffeille vaikka haku on päällä..
ettei rehviseuraa löydy...Meet ja pongaat baarista jonkun....=;0)))
Mulla rehvit puoskarin kans kjäh... Lähdetään tänään... Vähän tuulettuun...BBrunetti kirjoitti:
ettei rehviseuraa löydy...Meet ja pongaat baarista jonkun....=;0)))
Mulla rehvit puoskarin kans kjäh... Lähdetään tänään... Vähän tuulettuun.....lettuutuulettuu tahtosin mäkin.. menee vaan sekoiluks jos ei oo naisseuraa.. sellasta joka ei remua..
pervokki kirjoitti:
..lettuutuulettuu tahtosin mäkin.. menee vaan sekoiluks jos ei oo naisseuraa.. sellasta joka ei remua..
nais seuraa... Ei ne kotoonta sua osaa tulla hakemaan....
Ööööö yritän olla sekoilematta....Enkä mä yleensä sekoile.... =:0))))
- raikas
kun joku odottaa... vaikka oravat..
..odota enää..pakoon luikkivat.. mieti nyt.. miljoona oravaa odottamassa oven takana.. eikö siinä oo jotai.. outoa?
- raikas
pervokki kirjoitti:
..odota enää..pakoon luikkivat.. mieti nyt.. miljoona oravaa odottamassa oven takana.. eikö siinä oo jotai.. outoa?
miksiköhän pakoon luikkivat? Noh kukapa oravia ymmärtäis. Outoa on kyllä, mutta sattuuhan sitä kaikkea outoa muutenkin. Miljoona on kyllä aika paljon, onkohan niillä syysbileet?
raikas kirjoitti:
miksiköhän pakoon luikkivat? Noh kukapa oravia ymmärtäis. Outoa on kyllä, mutta sattuuhan sitä kaikkea outoa muutenkin. Miljoona on kyllä aika paljon, onkohan niillä syysbileet?
..enpä tiedä miksi ne nyt oli kokoontuneet meikäläisen oven taakse.. no onneks katosivat.. piti kyllä vähän avittaa.. pitäkööt bileensä muualla..
- raikas
pervokki kirjoitti:
..enpä tiedä miksi ne nyt oli kokoontuneet meikäläisen oven taakse.. no onneks katosivat.. piti kyllä vähän avittaa.. pitäkööt bileensä muualla..
suosittu, vaikket ite tiedäkkään sitä.
Mää luin tuossa vähän vanhempia juttuja kun olen ollut poissa vähän aikaa. Mitäs sinä pervokki nyt sekoilet??? Noitavaimoa haet, ja peikko olet? Mikäs se se juttu on?
p.s Minä olisin kyllä täydellinen noitavaimo, vaikka itse sanonkin, mutta valitettavasti olen varattu. raikas kirjoitti:
suosittu, vaikket ite tiedäkkään sitä.
Mää luin tuossa vähän vanhempia juttuja kun olen ollut poissa vähän aikaa. Mitäs sinä pervokki nyt sekoilet??? Noitavaimoa haet, ja peikko olet? Mikäs se se juttu on?
p.s Minä olisin kyllä täydellinen noitavaimo, vaikka itse sanonkin, mutta valitettavasti olen varattu...mä sekoile.. seuraa etsin.. noitavaimoo tai jotain sen kaltaista luottokumppanii elämääni sulostuttaa.. ja no peikkohan mä kai oon.. se on sellanen juttu.. ei sekoiluu..
- raikas
pervokki kirjoitti:
..mä sekoile.. seuraa etsin.. noitavaimoo tai jotain sen kaltaista luottokumppanii elämääni sulostuttaa.. ja no peikkohan mä kai oon.. se on sellanen juttu.. ei sekoiluu..
Tarkemmin ajatellen.. kyllä peikkomies olis tosikiva. Saattaa olla että noidalle hyvä puoliso kaikenkaikkiaan. Mäkin voisin pimeillä kujilla kulkea peikon kans... ihan hyvin. Noidat tykkää kait samoista asioista kuitenkin ku peikot.
No, jospa se löytyy luottokumppani, jospa se olis vielä sieluntoverikin. Jos löydät sen niin mä voin neuvoa sille miten ollaan *hyvä* noitavaimo, heh. Tosin mä en ole oikeasti noitavaimo, mutta voisin olla jos puoliso tykkäis noidista. Se kammoaa... raikas kirjoitti:
Tarkemmin ajatellen.. kyllä peikkomies olis tosikiva. Saattaa olla että noidalle hyvä puoliso kaikenkaikkiaan. Mäkin voisin pimeillä kujilla kulkea peikon kans... ihan hyvin. Noidat tykkää kait samoista asioista kuitenkin ku peikot.
No, jospa se löytyy luottokumppani, jospa se olis vielä sieluntoverikin. Jos löydät sen niin mä voin neuvoa sille miten ollaan *hyvä* noitavaimo, heh. Tosin mä en ole oikeasti noitavaimo, mutta voisin olla jos puoliso tykkäis noidista. Se kammoaa.....että luottokumppanini pitää olla jossain määrin kaltaiseni.. pitää samanlaisista jutuista kuin mä..
huokaus sentään.. me yhdessä pimeillä kujilla käveltäis, öitä valvottais, kauhukellareita katottais, autiotaloja tutkittais, mustiin pukeuduttais, kynttilävalossa punkkuu juotais.. kaunis noitavaimoni..missä lie olet????- raikas
pervokki kirjoitti:
..että luottokumppanini pitää olla jossain määrin kaltaiseni.. pitää samanlaisista jutuista kuin mä..
huokaus sentään.. me yhdessä pimeillä kujilla käveltäis, öitä valvottais, kauhukellareita katottais, autiotaloja tutkittais, mustiin pukeuduttais, kynttilävalossa punkkuu juotais.. kaunis noitavaimoni..missä lie olet????kuulostaa hyvältä, autiotalot ja kaikki. Mistäs sellasen kumppanin löytää, ei mistään. Anteeksi, jos olen realisti, mutta saat sinäkin tyytyä johonkin muuhun, ei sellasia ole. :´(
raikas kirjoitti:
kuulostaa hyvältä, autiotalot ja kaikki. Mistäs sellasen kumppanin löytää, ei mistään. Anteeksi, jos olen realisti, mutta saat sinäkin tyytyä johonkin muuhun, ei sellasia ole. :´(
..vähän pelkäänkin.. on tosin vaikea uskoa että pervokkiko olis muka niiin ainutkertainen että naaraspuolista vastinetta ei löytyis..höh..
- raikas
pervokki kirjoitti:
..vähän pelkäänkin.. on tosin vaikea uskoa että pervokkiko olis muka niiin ainutkertainen että naaraspuolista vastinetta ei löytyis..höh..
niin ainutkertainen, luulisin ainakin. Tosin minä olen huono löytämään mitään, ehkä en siksi vaan ole törmännyt.
Ahaa, löytyihän sieltä ainakin pieni toivonpilkahdus!! Joskus saattaa vielä hymyilläkin, ehkä...
Älä heitä toivoa. (Toivo saattaa loukkaantua) - raikas
raikas kirjoitti:
niin ainutkertainen, luulisin ainakin. Tosin minä olen huono löytämään mitään, ehkä en siksi vaan ole törmännyt.
Ahaa, löytyihän sieltä ainakin pieni toivonpilkahdus!! Joskus saattaa vielä hymyilläkin, ehkä...
Älä heitä toivoa. (Toivo saattaa loukkaantua)meen viikonlopun viettoon. Onnekasta viikonloppua sulle! heippa.
- :o)
..ku piäntä oravaa ku käpy jääty. :)
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514
