Olenpahan pistänyt viimeinkin merkille että naiset on mielissään ku tietää miehen olevan varattu tai uskovat näin. Mikä helvetti siinä on että me varatut kiinnostaa, luuletteko että sellanen mies on jotenki valmiimpi sitoutumaan ja elämään suhteessa kuin sinkkumies. Ihme touhua, ja mitä enemmän puhuu toisista naisista niin jopas alkaa oikein kiinnostus heräämään heti, että onpas se nyt naisten mies. Ei taida olla kuollut tämä uskomus naistenmiehistä ja heidän menestyksestä.
Naiset varattujen perään!
21
2569
Vastaukset
- sdd
Naisilla on päällä sellainen luuseri/voittaja asenne ja sinkuthan aina mielletään luusereiksi huonommiksi ihmisiksi. Tämä on totuus..Mies voi olla, vaikka kuinka tyhmä, läski, tavis, mutta jos se seurustelee niin kummasti sitä ihailua/kavereita ypärilleen kerää...
- nainen
Itsekin olen nyt sellaisen tapauksen perään, mutten tosissani. Ihan vain siinä mielessä, että jos tilaisuus kohdalle tulee, niin saa tulla. Olen itse eronnut ja jos siitä jotain opin, niin tästä lähin elän juuri niin kuin itse haluan enkä täytä mitään ihmisten määrittelemiä typeriä roolimalleja hyvässä tai pahassa.
- olla
itsekäs ihminen kun noin sanot...? Sulle siis on sun omat tarpeet tärkeämpiä kuin se että rikot touhuillas monen ihmisen välit?? Etkö yhtään ajattele muita ihmisiä?? Eikö sulla ole yhtään omaatuntoa tai itsekunnioitusta? NYT JÄTÄT VARATUT MIEHET HETI RAUHAAN JOS YHTÄÄN KUNNIOITAT ITSEÄSI!
- olen
olla kirjoitti:
itsekäs ihminen kun noin sanot...? Sulle siis on sun omat tarpeet tärkeämpiä kuin se että rikot touhuillas monen ihmisen välit?? Etkö yhtään ajattele muita ihmisiä?? Eikö sulla ole yhtään omaatuntoa tai itsekunnioitusta? NYT JÄTÄT VARATUT MIEHET HETI RAUHAAN JOS YHTÄÄN KUNNIOITAT ITSEÄSI!
Pelkäätkö, että omasi on sinulle uskoton? Älä nyt ota vakavissaan. Kyllä, olen itsekäs ja ajattelen vain omaa etuani tässä tilanteessa. Vuosikaudet elettiin parisuhteessa vain toisia ihmisiä ajatellen ja aina muitten ehdoilla. Kyllä, todellakin sain aina vain ottaa muut huomioon ja unohtaa itseni. Nyt elän omillani, hyväksyi sitä kukaan tai ei. Eikä tässä nyt ole aikomusta kenenkään kimppuun hyökätä, vaikka mielenkiintoinen tapaus on kiinnostuksensa ilmaissutkin. Kun yksi ihminen ei koskaan ole yksin uskoton eikä siihen johtuvat syyt ole koskaan vain yhdestä osapuolesta kiinni. Oma suhde oli siltä osin hyvä, ei uskottomuutta. Mutta liikaa toisten ehdoilla elämistä. Se on loppu nyt, ihminen on vastuussa viime kädessä vain omasta elämästään.
- vaan
olen kirjoitti:
Pelkäätkö, että omasi on sinulle uskoton? Älä nyt ota vakavissaan. Kyllä, olen itsekäs ja ajattelen vain omaa etuani tässä tilanteessa. Vuosikaudet elettiin parisuhteessa vain toisia ihmisiä ajatellen ja aina muitten ehdoilla. Kyllä, todellakin sain aina vain ottaa muut huomioon ja unohtaa itseni. Nyt elän omillani, hyväksyi sitä kukaan tai ei. Eikä tässä nyt ole aikomusta kenenkään kimppuun hyökätä, vaikka mielenkiintoinen tapaus on kiinnostuksensa ilmaissutkin. Kun yksi ihminen ei koskaan ole yksin uskoton eikä siihen johtuvat syyt ole koskaan vain yhdestä osapuolesta kiinni. Oma suhde oli siltä osin hyvä, ei uskottomuutta. Mutta liikaa toisten ehdoilla elämistä. Se on loppu nyt, ihminen on vastuussa viime kädessä vain omasta elämästään.
sitten kun kerran olet noin itsepäinen tuossa asiassa. Se että sun on pitänyt elää toisten ehdoilla joskus ennen ei tarkoita sitä että nyt vapaana olleassasi saat tuosta vaan mennä rikkomaan muiden parisuhteita. Ajatteles nyt vähän itsekin, vai etkö vaan halua ajatella asiaa?! Vapaita miehiä on tarjolla pilvin pimein, siitä vaan valitsemaan. Jätä varatut miehet rauhaan! No omapa on virheesi jollet halua kuunnella järkipuhetta. Turha tulla tänne myöhemmin valittamaan jos se varattu mies jättääkin sut ja palaa oman (nykyisen) kultansa kainaloon.
- n40
vaan kirjoitti:
sitten kun kerran olet noin itsepäinen tuossa asiassa. Se että sun on pitänyt elää toisten ehdoilla joskus ennen ei tarkoita sitä että nyt vapaana olleassasi saat tuosta vaan mennä rikkomaan muiden parisuhteita. Ajatteles nyt vähän itsekin, vai etkö vaan halua ajatella asiaa?! Vapaita miehiä on tarjolla pilvin pimein, siitä vaan valitsemaan. Jätä varatut miehet rauhaan! No omapa on virheesi jollet halua kuunnella järkipuhetta. Turha tulla tänne myöhemmin valittamaan jos se varattu mies jättääkin sut ja palaa oman (nykyisen) kultansa kainaloon.
Enhän MINÄ riko kenenkään avioliittoa! Miehethän sen itse rikkovat. Olen tässä nyt treffaillut paria ukkomiestä (päätin myös kokeilla, kun heitä näkyy olevan niin paljon tarjolla ja sinkkumiehiä ei todellakaan ole missään), ja jokaiselle heistä en ole ensimmäinen enkä edes kymmenen jonka kanssa on pettänyt! Olen yksi siinä jumalattoman pitkässä ketjussa - eli se en todellakaan ole minä joka sitä avioliittoa tuhoaa.
Pah. Mulle on ihan yksi hailee jos ukkonne käyvät naimassa muualla. Kyllä se ongelma on muualla.
Otan nyt vähän seksiä. Sinkuille en näköjään kelpaa - ok. Otetaan sitten sieltä mistä sitä saa. - rikot
n40 kirjoitti:
Enhän MINÄ riko kenenkään avioliittoa! Miehethän sen itse rikkovat. Olen tässä nyt treffaillut paria ukkomiestä (päätin myös kokeilla, kun heitä näkyy olevan niin paljon tarjolla ja sinkkumiehiä ei todellakaan ole missään), ja jokaiselle heistä en ole ensimmäinen enkä edes kymmenen jonka kanssa on pettänyt! Olen yksi siinä jumalattoman pitkässä ketjussa - eli se en todellakaan ole minä joka sitä avioliittoa tuhoaa.
Pah. Mulle on ihan yksi hailee jos ukkonne käyvät naimassa muualla. Kyllä se ongelma on muualla.
Otan nyt vähän seksiä. Sinkuille en näköjään kelpaa - ok. Otetaan sitten sieltä mistä sitä saa.sen parisuhteen kun kerran menet siihen väliin, syy on sinussa. Koita nyt jo uskoa että olet väärässä. Näin se asia nyt vain on. Jankkaan loppuun asti, periksi en anna.
- Kokemusta on
olla kirjoitti:
Jos suhteessa menee hyvin niin kukaan ei pääse väliin.
- mema
helevetti.... meikä käskee ainakin ukon muijansa tykö, jos se vonkaa kuppiloissa. ennemmin ilman kuin hilman... ukko siis
- miesmyös
Sama ilmiö pätee myös työelämässä, eli vanhat näytöt ovat tärkein ominaisuus uusiin tehtäviin haettaessa. Työssä oleva voi uutta työtä hakiessaan vedota nykyisiin tehtäviinsä ja rooliinsa työpaikassaan. Työtön työnhakija joutuu puolestaan vakuuttelemaa, ettei hänessä ole mitään vikaa vaikka hän onkin työtön.
Naiset siis ajattelevat kuten työnantajat rekrytointitilanteessa. Varatulla miehellä on näyttöjä kyvykkyydestään parisuhteeseen, kun taas sinkku koetaan riskialttiiksi vaihtoehdoksi. - mielissään
sinkkunaisena voin sanoa, että tietysti kiinnostaa varattu, mutta ei siksi kuin epäilit, että kuvittelisin varatun olevan hanakampi sitoutumaan, vaan päinvastoin: Sinkun kanssahan se vaara on, että alkaa roudaamaan pikkuhiljaa kamojaan mun kotiini, jättämään likaisia vaatteittaan pestäväkseni. On vaara, että mun täytyy joku aamu jättää se tänne nukkumaan, vaikka lähden itse duuniin.
Ukkomiehestä ei ole niinpaljon riesaa kuin sinkusta.
Ukkomies lähtee ennen aamua kotiinsa, pesettää pyykit vaimollaan. Suihkussakin hän käy tosi varoen, ei käytä minun "vieraan" tuoksuisia saippuoitani ja shampoitani, kun vaimo ne haistaisi kuitenkin. Varatulle ei tarvitse laitella courmet-aterioita, kun hän on syönyt jo kotona, eikä hän tietenkään ennätä luonani odottelemaan kahveja kummempaa.
Sinkun kanssa kaikki on paljon sitovampaa, ja ainakaan toistaiseksi minä en halua miehestä muuta kuin seksiä. Ukkomiehen kanssa, jotta saan säilyttää vapauteni, mutta kuitenkin seksitalous pysyy tasapainossa.
Te muuten itse, varatut mahdollistatte tämän, vain typerä kana jättää tilaisuuden käyttämättä, jos sitä oikein tyrkytetään.- ------------
että mies ottaa jos nainen antaa, eikä toiste päin.
- mielissään
------------ kirjoitti:
että mies ottaa jos nainen antaa, eikä toiste päin.
en kyllä tajua miten tuo on käsitettävä tuossa mun kommenttini alla, siis oletko ystävällinen ja selität.
En mä mitään ole kiistänyt, myötänyt että ukkomiehet on harmittomia ja hyödyllisiä, enkä niin kovin paljon innostu toistaiseksi vapaista, jotka sitovat mua odotuksillaan ja toiveillaan liikaa.
Tiedä mitä sä tuosta ottamisesta ja antamisesta meinaat, mutta mies antaa ja nainen ottaa, ainakin tämä nainen. Sitä sä et pysty kumoamaan.
- kiertoon
Tässä sinkkuillessani minulle on oikeastaan ihan sama onko mies varattu vai ei. Sillä nyt haluan viettää sinkkuelämää jonkun aikaa, minä en seurustele nyt vähään aikaan, siitä ei saa kuin nenilleen!, koska on olemassa juuri tuollaisia varattuja miehiä, jotka ravintoloissa tyrkyttää itseään sinkkunaisille. Eli laitanpa vähän niinkuin vahingon kiertoon.
Eipä se yleensä ole sen ns. kolmannen osapuolen vika, jos pettää tarvii. Eiköhän vika ole silloin siinä suhteessa, jossa tarvii pettää? - kiinnostus loppuu
yleensä aika nopeasti jos huomaan että mies on varattu. Minä kun en varattuihin miehiin halua ihastua tai ainakaan koskea enkä ymmärrä miksi kukaan haluaisi mennä rikkomaan kahden ihmisen rakkauden... Hirveetä tuhoa siinä vain saa aikaan. Ja minun mielestä ihan typerää jahdata jotakuta vain siksi että on seurustelun takia tavoiteltu. Ei sellainen ole rakkautta. Sellainen on hirveetä itsekkyyttä.
Kyllä sen ymmärtää jos ovat yhden illan hoitoa hankkimassa, varatut kun ei jää nurkkiin pyörimään..niin helposti ainakaan. Sitten jos taas meinaavat pokata varatun kokonaan itselleen, niin saa vähän ajan päästä lukea täältäkin kuinka miehet on sikoja, meni pettämään MINUA!
Luulevatko naiset, että jos mies petti exäänsä hänen kanssaan, ettei pettäisi uudestaan jonkun toisen kanssa, hä?- tyylikäslyyli
teitä varattujahan "käytämme" koska emme halua takertujia kiinni itseemme, ei todellakaan ole tarkoitus hakea sitä sitoutuvaa tyyppiä.... herää jo pahvi!!!
- löpön!
Itse en varattuja miehiä iske eikä voisi vähempää kiinnostaa! Varatut on kyllä tullut iskemään mua mutta se leikki on loppunut lyhyeen kun asia on paljastunut. Kunnioitan itseäni ja toisia naisia sen verran että pysyttelen vapaissa miehissä jotka on huomattavasti "parempia" :)
- taas totuus esiin
Totta kai ovat varattujen perään! Suurin osa aikuisista yksinäisistä siis nk. sinkkumiehistä kun tahtoo olla sellasia sellasia vähän perässävedettäviä jotka jo joku nainen on heittänyt käyttökelvottomana pois. Jos ei ole epäsiisti vätys niin sitten on niin perso viinalle, ettei juuri töihin kykene. Perusasioita ei tahdota saada kuntoon niin mikä ihme se on, ettei naiselle kelpaa? Ukkomiehet ovat yleensä hoitaneet naisilleen autot ja kodit.
Ei kannata polttaa päreitä, näin se vaan tahtoo olla. - sinu
Niinhän sitä sanotaan että jos on kelvannut jollekin jo aiemmin niin mies olisi mahtava tyyppi! Juu näin on...Tosi asia joka on tätä neitoa kohdannut että joka ikinen mukava, hauska, huumorintajuinen jne mies on varattu ja he ovat valmiita asiaan kuin asiaan vaikka oma vaimo/tyttöystävä kotona odottaisi. Heti ei ehkä kerrota tätä tosi asiaa että oho, seurustelen/olen naimisissa vaan lirkutellaan minkä osataan! Lopultahan käy niin että kun tulee ilmi että kas, tämä heppu on varattu niin mies ei todellakaan ole se kuka haluaisi lopettaa "tapailun". Siinä vaiheessa sinisilmäinen tyttö on sydämensä jo menettänyt... Ja muka naiset ovat varattujen perään, enpä usko, miehet ne jaksavat saalistaa, aina vaan. Näin on!
Jotkut tuota harrastaa. Helppohan tuo tosin olisi välttää jos vaan haluaa. Heti alkumetreillä otat itse selvää mikä on ukon tilanne. Esim jollain verukkeella yrität päästä sen "kämpille" käymään. Jos keksii verukkeita välttääkseen visiitin, niin kyllähän peli on aika selvä.
Ja kämpillähän sen tietysti näkee asuuko se siellä yksin vai ei.
Tosin onhan sitä kuullut legendoja kunnon pro-pelaajista, joilla on pelikämppä vuokrattu ihan hoitoja varten, mutta kaippa tuo on niin harvinaista, ettei sitä tartte miettiä :)
Väittäisin, että kyllähän nainen vähän ajan kuluttua sen aistii/huomaa/tietää onko äijä varattu vai ei. Jostain syystä vaan kieltää asian tai luottaa, että ukko jättää vaimonsta tai jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575669
- 1155448
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465046Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa303011Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252521- 512497
- 432177
- 231899
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151641Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101582