Olen sairastanut n.10v masennusta.Vuosi sitten söin citalopharm nimistä lääkettä,mikä oli muuten hyvä mutta aiheutti älyttömät matkapahoinvoinnit.Nyt olen aloittanut lääkityksen uudelleen ja vaihdettu cipralexiin.Oletteko huomanneet esim.matkapahoinvointia esiintyvän käytön yhteydessä?minkälaiset oireet on yleisiä pahoinvoinnin lisäksi?Otan 10mg päivässä mutta alussa aloittelen vain murusella tablettia.Kiitos jo etukäteen!!!
Kommentteja Cipralex-lääkkeestä?
Tazie
3877
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
matkapahoinvointiin voisit kokeilla siihen tark.lääkkeitä.
Itse käytän voimakasta B-vitamiinia,se auttaa mahdolliseen kuvottavaan oloon,jota itselläni esiintyi joidenkin lääkkeiden aloitusvaiheessa.
Mulla kokeiltiin cipralex lääkitystä paniikkihäiriöön, mutta sivuvaikutukset oli ihan karmeet. Pahoivointia ja unettomuutta kärsin viikon verran sitten lääke vaihdettiin seronil 20 mg ja se sopii oikein hyvin.
Matkapahoinvointiin sopii esim. Scopoderm -laastari. Kokeile sitä.