L.V.R
(lepää vittu rauhassa)
Kiitos Sentenced mahtavasta musiikista. Tänä iltana nähdään viimeistä kertaa. Kuopiossa.
"why don´t you just put thy head to the noose?"
Sentenced
22
3138
Vastaukset
- Miss_Dark
aika kova keikka.
- saatan
Eikö se viimeinen keikka olekaan Oulussa?
- ..............
viimeistä kertaa KUOPIOSSA
- sun won't shine on me
.............. kirjoitti:
viimeistä kertaa KUOPIOSSA
juu.. 7 vuotta aika lailla paljon bändiä kuunnelleena ajattelin että eiköhän sitä olisi nyt aika, ensimmäistä ja viimeistä kertaa käydä sentenced katsomassa. varsinkin kun lähes koti-oven tuntumassa keikkapaikka. sinne siis, kalliit liput ja kaikki hommattuna.
ensinnäkin keikka alkoi myöhässä. no ei siinä, hyväähän täytyy aina odottaa(?!) ja hyvältähän se musiikki tietysti kuulosti. mutta sitten se tauko.. tottakai sen ymmärtää että ääni ei aina kestä, mutta mikä pakko oli iskeä noin paljon keikkoja noin lyhyelle aikavälille??? mahtava olisi ajatella että se oli pelkästään fanien takia mutta taidan olla turhan realistinen siihen. kaikesta huolimatta, sentenced, rest in peace ja bändin tyypeille hyvää jatkoa! - thegodofallmortal
Kuten hyvin olisit voinut ymmärtää. Tarkoitin että minä näen heidät viimeistä kertaa..
lopettaa...bändi saanutku mielestäni kaksi hyvää levyä ja niitäkään nämä "tosifanit" eivät edes ole kuulleet eli Shadows of the Past ja North From Here.
Uusin "The Funeral Album" ei iskenyt ainakaan minuun samalla tavalla kun bändin aikaisemmat levyt. North From Here ja "Shadows Of The Past" on muuten todellakin Sentencedin parhaat albumit, siitä huolimatta nämä eivät vaan ole silti niin kovassa suosiossa näiden nykyisten fanien keskuudessa.
Yksi Sentencedin parhaista levyistä on myös "Story" Greatest Kills, tässä albumilla oli bändin vanhaa tuotantoa. Tässä levyllä oli myös cover-biisinä Iron Maidenin "The Trooper" joka on mielestäni yksi parhaita cover-versioita.DarkFear kirjoitti:
Uusin "The Funeral Album" ei iskenyt ainakaan minuun samalla tavalla kun bändin aikaisemmat levyt. North From Here ja "Shadows Of The Past" on muuten todellakin Sentencedin parhaat albumit, siitä huolimatta nämä eivät vaan ole silti niin kovassa suosiossa näiden nykyisten fanien keskuudessa.
Yksi Sentencedin parhaista levyistä on myös "Story" Greatest Kills, tässä albumilla oli bändin vanhaa tuotantoa. Tässä levyllä oli myös cover-biisinä Iron Maidenin "The Trooper" joka on mielestäni yksi parhaita cover-versioita.Lainaus edellisestä "Yksi Sentencedin parhaista levyistä on myös "Story" Greatest Kills, tässä albumilla oli bändin vanhaa tuotantoa. Tässä levyllä oli myös cover-biisinä Iron Maidenin "The Trooper" joka on mielestäni yksi parhaita cover-versioita."
Tuohan on kokoelmalevy ja The Trooper löytyy samannimiseltä miniCD:ltä vuodelta 1993 eli Shadows of the Pastin ja North From Heren välistä.- tosifanittaja
Mikä helvetti siinä on että ne kaksi ensimmäistä/ensimmäinen, joissa paskimmat soundit on aina niitä PARHAITA? Mitä vikaa uudessa on?? Siis kyllä vanhoista pidän minäkin mutta miten muka ne vanhoja kuuntelevat olisivat muka enemmän tr0000000faneja??
- thegodofallmortal
Olen sitä mieltä että on ollut kaksi Sentencediä. Villen ja Tanelin. Eka Sentenced vietti hautajaisensa jo aikoja sitten ja itse puhunkin nyt tämän toisen Sentencedin lopettamisesta.
Enkä oikein osaa vertailla että kaks ekaa oli parasta ja loput paskaa. Jarvan aikaset levyt olivat helvetin kovia, mutta ihan eri musatyyliä kuin Villen aikaiset. joten niitä on ihan turha vertailla...- Sdae
Alustavien tietojen mukaan molemmat miehet nousisivat lauteille tänään Oulussa.
- afasd
Sdae kirjoitti:
Alustavien tietojen mukaan molemmat miehet nousisivat lauteille tänään Oulussa.
Tunnin setti tanelin vetämänä
tunnin setti jarvan vetämänä
vielä tunti tanelia... - VRaaaa
afasd kirjoitti:
Tunnin setti tanelin vetämänä
tunnin setti jarvan vetämänä
vielä tunti tanelia...tainnu mennä puurot ja vellit, taneli jarva ja ville laihiala sekaisin?
- Demonium
Harvapa bändi osaa laskeutua hautaan yhtä arvokkaasti kuin Sentenced. Ikävä tulee, sille ei maha mitään ja tyytyväinen olen että ehin näkemään ne pari kertaa, Sauna Openissa ja Pakkahuoneella pari viikkoa sitten.
Ei voi muuta kun arvostaa tuota päätöstä, sillä mitä suotta jatkamaan jos ei hommaa enää jakseta hoitaa täysillä eikä intoa ole. Sillon ei tule muuta kun paskaa. Ja kunnioitusta herättää sekin ettei sorruta jatkamaan pelkän rahan takia, niinkun monen bändin kohdalla on käynyt.
RIP Sentenced- KaamosMaster
Onneksi ehin kerran nähä Sentencedin. Empä kyllä humalan takia juuri mitään muista, mutta tulipahan nähtyä. Viime vuoden Qstockissa siis.
Hieno bändi ja tyylikäs lopetus.
- witheringsilence
Oli kyllä viisas päätös vihdoin lopettaa, ajoissa . Vaikka sentencedin suurkuluttaja olen ollukin pitkän aikaa (kaikki levyt löytyy) niin loppua kohden kokoajan kaupallisempaan suuntaan menivät.
- thegodofallmortal
mie oon kuitenki edelleen sitä mieltä, että jos bändi tekee just sitä musiikkia mitä itse haluaa tehdä niin ei se ole kaupallista. kaupallista musiikki on sitten kun mietitään että mikä myis parhaiten ja mitä ihmiset haluais bändiltä kuulla..
Sentenced on mielestäni aito ja rehellinen ja teki joka levyn niinku itse halusivat.
- Anonyymi
Uskallampas nyt sitten sanoa että senarit tulee takaisin.
Tuskin sentään. Vaikkakin yksi kaikkien aikojen tärkeimpiä bändejä itselleni, mutta silti en toivo mitään ylösnousemusta eri miehityksellä...
- Anonyymi
Ei tee paluuta, Miika on aivan korvaamaton.
- Anonyymi
Senkkareiden paras biisi on 'romostelua Oulussa".
- Anonyymi
Vittukön ne tietää sen jo, RÖÖ!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33382831 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12521Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692288- 1791925
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161492Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91341- 1121317
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741274RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601270Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421167